Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som blir en smule betenkt av væremåten til enkelte i denne tråden?

Virker ikke som om de har noe serlig bredt syn på hva som kan kalles verdier.. Folk med behov for å vise seg fram synes jeg egentlig mest synd på. Slik oppførsel forteller jo mer om hvordan de har det inni seg og hvordan de ser på seg selv, framfor hvor mye penger foreldrene dems har (evt. de selv også da)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som blir en smule betenkt av væremåten til enkelte i denne tråden?

Virker ikke som om de har noe serlig bredt syn på hva som kan kalles verdier.. Folk med behov for å vise seg fram synes jeg egentlig mest synd på. Slik oppførsel forteller jo mer om hvordan de har det inni seg og hvordan de ser på seg selv, framfor hvor mye penger foreldrene dems har (evt. de selv også da)...

Ja, her er et par blinde stakkarer. Muligens bare en fase..

Lenke til kommentar
Jeg skal ut å vaske bilen.

Jeg skal ut å vaske min BMW 760. Den har automatgir, skikkelige OZ felger, metallic lakk og så har jeg jævlig fett stereoanlegg i tillegg. Så vasking er en fryd. Og om jeg kjeder meg kan jo jeg slå på den 6 literen og høre det syke brølet! Dessuten har jeg telefon, jeg kan ringe å få tak i pizza..

Veldig off-topic; men har ikek alle biler som selges i dag telefon?!

Lenke til kommentar

Jan-Erik: Det hadde ikke vært usaklig å skrive det der hvis du hadde vært på et forum eller en post som omhandlet BILER. Det er en mote-tråd om klær og lignende, derfor er det naturlig å nevne merke, modell, osv..

Joachim: Vår bil har ikke telefon, audi A6 har ikke telefon..

Endret av Knut.ea
Lenke til kommentar
Det hadde ikke vært usaklig å skrive det der hvis du hadde vært på et forum eller en post som omhandlet BILER. Det er en mote-tråd om klær og lignende, derfor er det naturlig å nevne merke, modell, osv..

Jeg lurte hvorfor han måtte nevne lacoste jeg.

JoachimR: Nei.

Ati-Radeon: Godeste JoachimR sier jo han får 500 i timen..og han er femten år. Har han jobbet hardt og lenge for å få til noe sånt?

Lenke til kommentar
Det hadde ikke vært usaklig å skrive det der hvis du hadde vært på et forum eller en post som omhandlet BILER. Det er en mote-tråd om klær og lignende, derfor er det naturlig å nevne merke, modell, osv..

Jeg lurte hvorfor han måtte nevne lacoste jeg.

JoachimR: Nei.

Ati-Radeon: Godeste JoachimR sier jo han får 500 i timen..og han er femten år. Har han jobbet hardt og lenge for å få til noe sånt?

Ja eller så kjenner han folk ;)

Lenke til kommentar

Joachim sa at han vanligvis tok 375 (125*3) for ca en times jobb. Dette såfremt min far synes det er greit at man legger på litt. Ellers tar jeg faktisk kun 125,- (netto). Det er ikke overprising.

back to topic.

(Vi ser på nye biler for tiden - alle har telefon for en oppgradering på noen få tusner.)

Lenke til kommentar
Sysselsetting av mamma.

Betalt av mamma.

Skryting på forum.

Trist mamma.

ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF?

Er jo vel en skrytetråd på en måte, men egentlig så har ikke pris å merket så mye å si, men betaler gjerne for noe som ser skikkelig bra ut. :yes:

Lenke til kommentar
Supersid:

De brillene som ATI posta. Så jo digg ut de, hvorfor skal man finne de orginale? For å betale 1000 kroner mer?

Enkelte her som betaler for merke, ikke utseende.

Ja, kansjke noen liker å ha merket på brillene sine.. Hva så?

Andre liker kanskje følelsen av å ha et produkt som de vet har høy kvalitet..

Lenke til kommentar
Supersid:

De brillene som ATI posta. Så jo digg ut de, hvorfor skal man finne de orginale? For å betale 1000 kroner mer?

Enkelte her som betaler for merke, ikke utseende.

Ja, kansjke noen liker å ha merket på brillene sine.. Hva så?

Andre liker kanskje følelsen av å ha et produkt som de vet har høy kvalitet..

Og det har ikke blitt påpekt at H&M har like om ikke bedre kvalitet enn Lindeberg f.eks?

Dette har blitt en syke.

Lenke til kommentar
Du hadde ikke tjent 500/350 hvis ikke det hadde vært for pappa. "Bare" 125,- er ganske bra timelønn for en femtenåring.

125+++ tjener jeg i et selskap vi nå ikke har noen eierinterresser i. :)

Holder meg til brunKREM - i troen om at den er lettere å få jevn. Men det er vel en smaksak. Viktig melding fra damen på Estetique: "Det er ikke flaut for gutter å bruke brunkrem! Jeg har mange menn som kommer hit å som ikke vil se bleke ut!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...