Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 nah... ser mer totalt idiot ut Smak og behag Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 disse brillene er "fake" Noen som vet hva orginalen er? bildet? navn? modell? osv.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor viktig er det egentlig å pusse og stå i? er ikke akkurat noe jeg ønsker å bruke min tid på, da tror jeg heller jeg dropper Lacoste-sko ideen min.. Vil du holde skoene pene lenge - puss dem. Gir du blaffen, la være å pusse. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå sitter mamma og pusser lacoste skoene mine Prøver å oppnå? at dere skal vite at de blir pusset og tatt vare på. Sysselsetting av mamma. Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 disse brillene er "fake" Noen som vet hva orginalen er? bildet? navn? modell? osv.. Det der ser ut som et par briller jeg mener kom fra enten prada eller gucci.. Er ikke helt sikker, men begge har hatt lignende modeller. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 disse brillene er "fake" Noen som vet hva orginalen er? bildet? navn? modell? osv.. Det der ser ut som et par briller jeg mener kom fra enten prada eller gucci.. Er ikke helt sikker, men begge har hatt lignende modeller. navn på modell? må ha de ekte modellene Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sysselsetting av mamma.Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 navn på modell? må ha de ekte modellene Er ikke tøff uten merket nei Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sysselsetting av mamma.Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF? Hvis du ikke har merket det, så liker ikke folk at man skryter av alt man for hos foreldre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 navn på modell? må ha de ekte modellene Er ikke tøff uten merket nei Hallo, sier seg jo selv da. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 navn på modell? må ha de ekte modellene Er ikke tøff uten merket nei Hallo, sier seg jo selv da. ja do'h liksom Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sysselsetting av mamma.Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF? Hvorfor måtte du nevne Lacoste? Er det ikke nok med "sko" ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Sysselsetting av mamma.Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF? Hvorfor måtte du nevne Lacoste? Er det ikke nok med "sko" ? Det hører liksom med... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Drar til London i morgen. Skal se om jeg kjøper noe fint der. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Julenissen: Kan du slutte å poste slik spam? Fredrik-Larsen: Han skrøt ikke. Han nevnte at moren pusset skoene hans.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvorfor måtte du nevne Lacoste? Er det ikke nok med "sko" ? er du missunelig? de fleste folk _får_ sko av foreldrene sine. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Sysselsetting av mamma.Betalt av mamma. Skryting på forum. Trist mamma. ja de er betalt av mamma, skryt er det heller ikke og WTF? Hvorfor måtte du nevne Lacoste? Er det ikke nok med "sko" ? Det hører liksom med... Jeg skal ut å vaske bilen. Jeg skal ut å vaske min BMW 760. Den har automatgir, skikkelige OZ felger, metallic lakk og så har jeg jævlig fett stereoanlegg i tillegg. Så vasking er en fryd. Og om jeg kjeder meg kan jo jeg slå på den 6 literen og høre det syke brølet! Dessuten har jeg telefon, jeg kan ringe å få tak i pizza.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fredrik-Larsen: Han skrøt ikke. Han nevnte at moren pusset skoene hans.. Ok, unnskyld da, har ikke lest hele tråden så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg