Nicklas Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Nei, tror jeg skal gå for den stilen jeg postet rett over her. Må gå i det på 17. mai liksom for å vise min takknemlighet og respekt ovenfor Norge. EDIT: De dyreste klærne sprer ikke masse reklame og logoen dems er ikke 4/5 av prisen. Dette er designer klær som ikke har noen logo i det hele tatt og hvor det er vanlig at en mini kjole til en jente koster opp mot 10.000 og ofte over det også. Hvem ville tro at en helt vanlig kjole kan koste så mye når en aldri har hørt merkenavnet før engang? Nettopp.. Endret 11. mai 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, tror jeg skal gå for den stilen jeg postet rett over her. Må gå i det på 17. mai liksom for å vise min takknemlighet og respekt ovenfor Norge. er ikke så mye respekt og gå i rosa sokker og underbukse da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, tror jeg skal gå for den stilen jeg postet rett over her. Må gå i det på 17. mai liksom for å vise min takknemlighet og respekt ovenfor Norge. er ikke så mye respekt og gå i rosa sokker og underbukse da Ikke det!? jeg har begge deler! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jan-erik: surfeshorts:600kr, lacoste pique 600kr, og ett bar fete solbriller. Skal ikke ha lacoste, Tiger, Lindeberg osv. Når begynte man å sammenligne lacoste med de merkene der? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå sitter mamma og pusser lacoste skoene mine Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg sitter og pusser dem selv nå... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå sitter mamma og pusser lacoste skoene mine Prøver å oppnå? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilke måneder i sommerferien (skoleferien) er det det bruker å være salg i Oslo..? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hvilke måneder i sommerferien (skoleferien) er det det bruker å være salg i Oslo..? Alltid salg. Av et eller annet slag ihvertfall. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 trykk herser det der bra ut? Heaheahea.. det her ser hvertfall bra ut: Vel, faktisk, overdelen ser ganske bra ut Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå sitter mamma og pusser lacoste skoene mine Prøver å oppnå? at dere skal vite at de blir pusset og tatt vare på. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nå sitter mamma og pusser lacoste skoene mine Prøver å oppnå? at dere skal vite at de blir pusset og tatt vare på. Men hadde vi eeeeegentlig lyst å vite det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg er ferdig. Smurt dem inn mer "lær-loition". Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 trykk herser det der bra ut? Heaheahea.. det her ser hvertfall bra ut: Vel, faktisk, overdelen ser ganske bra ut nah... ser mer totalt idiot ut Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Er hun ferdig eller? hun pusser de akkurat nå, så skal hun pusse de 1 gang til å så smøre de inn med noe som holder skoene gode. Så skal hun vaske lissene Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har D&G-briller Er jeg med i gjengen eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Høres bra ut. Problemet var at jeg måtte gjøre det selv, hjelpen kommer ikke før i neste uke, og de begynte asllerede å bli litt stygge. Viktig å ta vare på skoene sine! Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor viktig er det egentlig å pusse og stå i? er ikke akkurat noe jeg ønsker å bruke min tid på, da tror jeg heller jeg dropper Lacoste-sko ideen min.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Jeg har D&G-briller Er jeg med i gjengen eller? Jeg vet om en som går med palestinaskjerf og D&g-briller... Faktisk. men høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg