Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg respekterer at du har en personlig mening angående de to respektive klesmerkene, men å bastant hevde at det er dritt gjør ikke annet enn å dra andre sitt inntrykk av deg selv ned i grøfta. Selv digger jeg Tiger, mens jeg er gruelig lei av Lindeberg. Grunnen til at jeg er lei av Lindeberg er vel omtrent så enkelt som at jeg vil se noe nytt.

J.Lindeberg er jo H&M-klær ... når du tar 1.000,- for en H&M, unnskyld, J.Lindeberg genser blir det ganske idiotisk, eller som HalTan sier; lol.

Støttes. Polo Ralph Lauren - Ja takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut. Jeg liker å gå i ekslusive kvalitetsklær jeg vet vil vare, samtidig som jeg (og jeg kan ærlig innrømme det) føler meg pen i dem. Det gir en bedre selvtillit å vite at du er pent kledd og at andre sannsynligvis synes det óg. Kall meg gjerne flamboyant eller sossete, men det er bare sånn jeg liker det :]

Lenke til kommentar
Fytti katta så mye penger folk har. Oioioi...!

J. Lindeberg og andre svindyre merker skjønner jeg rett og slett ikke vitsen med å betale for. Du holder deg jo like varm med andre klær. Jeg mener ikke at man skal kle seg som en boms bare fordi det er billig, men litt måtehold må det da gå an å vise. Sko mener jeg alikevell man bør kunne bruke en del penger så, så lenge de er gode å gå i. Jeg har selv to par sko til over tusenlappen, men valgt ut i fra hvor gode de er å gå med.

Det var mine fem øre...

Støttes!

Lenke til kommentar
gleder meg til da jeg skal til island og shoppe i slutten av denne månden :) det blir så evig fett.

Island er jo skikkelig billig. Igjen - lol.

Uansett. Innser dere ikke hvor patetiske moteslaver dere er om dere faktisk BRYR dere om mange i vennekretsen har en genser du også har? Gå med det dere synes ser bra ut og funker, alt annet er, imo, latterlig.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut. Jeg liker å gå i ekslusive kvalitetsklær jeg vet vil vare, samtidig som jeg (og jeg kan ærlig innrømme det) føler meg pen i dem. Det gir en bedre selvtillit å vite at du er pent kledd og at andre sannsynligvis synes det óg. Kall meg gjerne flamboyant eller sossete, men det er bare sånn jeg liker det :]

WORD!

når deres mor gir dere 800kr for å kjøpe dere en genser, seff sier dere ikke nei!

selv ikke haltan har gjort det.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at hettegenser er min stil. Hadde gensere uten hetter, men følte megså bar og uvel i dem. Digg å ha funnet "veien." Og, jeg klarer meg uten Lindeberg og Dior.

Jeg føler det litt sånn selv, i grunn. Alt handler vel i bunn og grunn om variasjon, kan jeg tenke meg :] Har gått litt over litt jakker med korte collars i det siste, men har foretrukket de med hette lenge.

Lenke til kommentar

...og du anser J.Lindeberg for å være kvalitetsklær? Jeg burde vel nevne at J.Lindeberg hovedsakelig består av H&M folk som gikk ut av selskapet for å starte for seg selv - og hva er vel bedre enn å tilby samme sortiment som H&M til en særdeles høy pris? (Og at dumme norske ungdommer kjøper det?) :nei:

Lenke til kommentar

...og du anser J.Lindeberg for å være kvalitetsklær? Jeg burde vel nevne at J.Lindeberg hovedsakelig består av H&M folk som gikk ut av selskapet for å starte for seg selv - og hva er vel bedre enn å tilby samme sortiment som H&M til en særdeles høy pris? (Og at dumme norske ungdommer kjøper det?) :nei:

om jeg ikke husker helt feil så var Johan(?) Lindeberg designer for levis.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut.

Ganske artig er det jo at veldig, veldig mange andre tenker akkurat det samme, og kjøper de samme overprisa klærne. Vips, du har et mål du aldri når, som igjen forer en gjeng 50 år gamle businessmagnater millioner av kroner. Jeje, idealer er fine saker eller hva?

Jeg liker å gå i ekslusive kvalitetsklær jeg vet vil vare

Da er det jo ganske artig at det ikke er noe bedre kvaltiet på J.Lindeberg, Tiger, eller andre jukseeksklusive merker enn på f.eks Hennes & Mauritz. At pris = kvalitet er ikke nødvendigvis en sannhet, og gjelder, etter min erfaring, kun stort sett på et par-tre områder: Det ene er dress, snippkjoler og lignende. Det andre er jeans - GODE og slitesterke jeans koster penger. Og nei, J.Lindeberg eller Armani faller ikke nødvendigvis i denne kategorien.

Du, min gode mann, er lurt.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg går i "dyre" klær (merk. jeg går ikke utelukkende i superdyre klær) er fordi jeg liker å skille meg ut.

:roll:

Hva ruller du på øynene etter? Jeg liker å skille meg ut, og jeg vet at dyre og tildels sjeldne klær øker sjansen for at jeg har noe særegent. Selvfølgelig kan jeg ikke forvente at jeg, og bare jeg har dette ene plagget, men jeg slipper å møte på tusenvis av kloner av meg selv med feite lindeberg-hoodies og belter.

Lenke til kommentar

forbinner folk som bruker mye penger på klær med folk som ikke klarer å skaffe seg oppmerksomhet på andre måter. ganske barnslig egentlig..

edit: eller kanskje ikke. hvis man bare kjøper det dyreste og mest moteriktige er det teit

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...