Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du kjenner damer som ser ut som DDR's idrettsutøvere har ingenting med saken å gjøre. Det finnes jo sikkert damer som kan "banke driten" ut av "sossegutter". Unnskyld at jeg spør, men er det noe galt i å være det du kaller "soss"?

Jeg tror ikke jeg nevnte utseende på disse jentene. Jeg tenkte faktisk på søte små jenter, helt standard. ;)

 

Men la det være klart at min post kun var ment som en lett provoserende spøk. Jeg har jo ikke den ringeste anelse om hvordan dere er. For alt jeg vet er du et bolemonster med 15 tungvektstitler bak deg.

 

Men det kan være galt i å være soss. Jeg skal ikke si noe empirisk verifiserbart om sosser for jeg har rett og slett ikke nok kunnskap om emnet. Jeg skal likevel legge frem min teori. Det kan være noe galt i å være soss hvis det er som jeg av og til får inntrykk av. Ikke fordi man kler seg på en enkelt måte, eller fordi man har en relativt god økonomi, men fordi det ofte forbindes med en forsvinnende dårlig evne til empati og forståelse. Det er også ille hvis klesstilen og økonomien følges av en ovenifra og ned holdning mot mennesker som ikke har evne, råd eller ønske om å skaffe seg dyre merkeklær eller bo på dyreste vestkant.

 

Dette har jeg også nevnt før og som da skal jeg ta med at det ikke bare gjelder snobber, men alle andre som på en eller annen måte ser ned på andre utifra slike kriterier. Om noen ser ned på sosser er dette ille. Min teori er at man sjelden kan si noe om en person (om den virkelige personen, ikke skallet man ser i et overfladisk bekjentskap) utifra klær o.l. Jeg kunne vært bestekompis med vokalisten i et death metal band like godt som jeg kunne vært bestekompis med deg Joachim. Jeg har helt andre kriterier for vennskap enn "hair and make-up".. ;)

Lenke til kommentar
Det er også ille hvis klesstilen og økonomien følges av en ovenifra og ned holdning mot mennesker som ikke har evne, råd eller ønske om å skaffe seg dyre merkeklær eller bo på dyreste vestkant.

Jeg bor ikke på den "dyreste vestkant" Jeg bor heller på "feil" side av oslo, vist det er noe grense som går der da. Jeg bor nærmere bestemt i Drøbak og trives meg her, hadde det ikke vært for den skjemmende blokken hvor disse invandrerne bor i!

Lenke til kommentar

Folk må da for faen få lov til å bo i en blokk hvis de ønsker :nei:

 

Ikke alle er født rike og kan ha stort hus med svømmebasseng og walk-in garderobe med klær til mange titalls tusen. Virker som mange "sosser" ikke forstår at det finnes folk som ikke har råd til slike ting.

Lenke til kommentar
Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn?

Man ender ikke opp med sammenvokste øyenbryn hvis man ikke napper dem. Jeg har skikkelige øyenbryn, noe jeg er fornøyd med! :cool:

Lenke til kommentar

Vi leier ut masser av leiligheter. Ihvertfall mellom ti og tyve. :p Kanskje ikke masser. Men uansett, det er en flott intektskilde og jeg kan godt tenke meg å bo i leilighet. Har også gjort det faktisk. Leiligheter er veldig praktiske, særlig "amerikanske typen" med portier og alt det der.

 

Men MOTE og UTSEENDE!

Lenke til kommentar
Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn?

Man ender ikke opp med sammenvokste øyenbryn hvis man ikke napper dem. Jeg har skikkelige øyenbryn, noe jeg er fornøyd med! :cool:

Hei, pass kjeften din, det er helt mulig å komme preset med sammenvokste øyenbryn.

Lenke til kommentar
Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn?

Man ender ikke opp med sammenvokste øyenbryn hvis man ikke napper dem. Jeg har skikkelige øyenbryn, noe jeg er fornøyd med! :cool:

Hei, pass kjeften din, det er helt mulig å komme preset med sammenvokste øyenbryn.

Kromosoner og arv. :)

Lenke til kommentar
Vi leier ut masser av leiligheter. Ihvertfall mellom ti og tyve. :p Kanskje ikke masser. Men uansett, det er en flott intektskilde og jeg kan godt tenke meg å bo i leilighet. Har også gjort det faktisk. Leiligheter er veldig praktiske, særlig "amerikanske typen" med portier og alt det der.

Å! Dritdigg da!

 

Du vet, jeg og pappa vi har sånn enorm båt vi driver å pumper olje med.. Du vet ?!? Røkke? Hihi Røkke!

 

Noen tips på hva jeg skal brenne av 2500 til sommerklær?

Lenke til kommentar
Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn?

Man ender ikke opp med sammenvokste øyenbryn hvis man ikke napper dem. Jeg har skikkelige øyenbryn, noe jeg er fornøyd med! :cool:

Hei, pass kjeften din, det er helt mulig å komme preset med sammenvokste øyenbryn.

Kromosoner og arv. :)

lycantrophy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...