paroa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn? da tar man heller en barberhøvel og dreger ned, da blir det flott Må inrømme at jeg har tatt denne enkle metoden noen ganger.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tror jeg sier meg fornøyd med øyebrynene mine slik de er jeg.. Får da væra grenser hva man skal styre med. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn? da tar man heller en barberhøvel og dreger ned, da blir det flott Hvis det er mye - ja. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det er ikke snakk om ekstremnapping med former tatt fra den mest absurde geometritimen, men heller bare litt enkel avrunding her og der. Ser bedre ut med rene og pene øyenbryn enn en lang strek som det står buster overalt fra. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 det var bare kødd med den barberhøvelen asså Lenke til kommentar
paroa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 det var bare kødd med den barberhøvelen asså Spilte videre på den jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 det var bare kødd med den barberhøvelen asså Ingen ukjent metode her i gården... Gjør ofte det mellom øyebrynene liksom, også napper jeg det som er tydelig etterpå... Sett at jeg har litt smådårlig tid. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 det var bare kødd med den barberhøvelen asså Ingen ukjent metode her i gården... Gjør ofte det mellom øyebrynene liksom, også napper jeg det som er tydelig etterpå... Sett at jeg har litt smådårlig tid. stakkars du... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hva om dere heller fokuserer på det aktuelle temaet, og gir blaffen i å hetse JoachimR som person hele tiden? Folk har forskjellige preferanser, og dere sklir tross alt off-topic. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 det var bare kødd med den barberhøvelen asså Ingen ukjent metode her i gården... Gjør ofte det mellom øyebrynene liksom, også napper jeg det som er tydelig etterpå... Sett at jeg har litt smådårlig tid. Akkuratt likt her, men kun når det er dårlig tid... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tror ikke barbering av øyenbryn er så smart Da blir man jo til en stikkebusk til slutt Lenke til kommentar
paroa Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tror ikke barbering av øyenbryn er så smart Da blir man jo til en stikkebusk til slutt Ikke med den blod trimma turbo greia jeg har... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Slik jeg har forstått det kan napping føre til mindre hårvekst. Barbering derimot.. kan øke hårvekst. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Tror ikke barbering av øyenbryn er så smart Da blir man jo til en stikkebusk til slutt da er det jo bare å neppe det hele ut. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 En gjeng patetiske femier ville nå jeg sagt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Slik jeg har forstått det kan napping føre til mindre hårvekst. Barbering derimot.. kan øke hårvekst. Nå er det jo de færreste som har "bart" mellom øyebrynene. Det er jo stort sett ikke såååå mange hår. Og dermed tror jeg ikke det er det største problemet. De kan jo alltids senere nappes. Pointet med napping er vel det at du drar opp håret med store deler av roten? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 En gjeng patetiske femier ville nå jeg sagt. Jeg har kjæreste. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ha rhandlet meg ny blazer idag som jeg tenkte å bruke på 16. og 17. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg