Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

3000 er mer enn jeg som oftest føler for noen briller. Men to tusen er sånn passe.

Hvis han mente vanlige briller (altså ikke solbriller), så er ikke 3000kr mye. Jeg betalte nærmere 6000kr for mine.

Naturligvis. Jeg trodde som sagt det var snakk om solbriller jeg da..

whups, nei det er ikke solbriller da... bruker ikke mer enn 2-300kr på clip ons til brillene da :p trodde det kom frem ettersom man vanligvis ikke velger ut glass til solbriller separat fra innfatningen?

 

tja, 6000kr på (vanlige)briller er litt mye, (men så synes jeg at 3000 og er mye så hva vet jeg.. ;)) ja..

 

ang. gother, punkere og andre: Goth/punk over pappagutt fra X-kanten av oslo anyday of the week, month and/or year. Og som jeg har sagt tidligere... oversminka, overpierca drittunger er ikke veldig representativt for goth'ere...ikke skikkelige iallefall...

 

Forøvrig: bruk av korsetter er vel sånn smått på vei inn igjen i motebildet (leste se og hør på SATS igår :p), hvem startet bruk av det igjen først? Goth'ere...

 

"Goth done right" er pokker så heit! :dribble:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fatter ikke det der med at klærne viser hvilken legning du har. Er jo klart at en gutt med trange skinnbukser på byen kan virke litt homofil, men det er jo et ekstremt eksempel og da...

ironi 2 poster opp...

Jeg mente faktisk generelt sett da.

Lenke til kommentar
Forøvrig: bruk av korsetter er vel sånn smått på vei inn igjen i motebildet (leste se og hør på SATS igår :p), hvem startet bruk av det igjen først? Goth'ere...

 

"Goth done right" er pokker så heit!  :dribble:

Nei, de adelige i middelalderen begynte med korsetter :p Dessuten er det ikke nødvendigvis representativt for europeisk mote når hollywood-stjerner kler seg i det. Europa og USA har to vidt forskjellige motebilder, selv om de gjerne stjeler litt fra oss.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Korsetter er vel ikke det mest interresante. Hva er holdningene her til gutter som napper øyebryn? Alle må vel være enig i at det er langt bedre å nappe enn å ende opp med sammenvokste øyebryn?

Jeg synes litt napping er OK, men jeg tror de fleste gutter trenger litt veiledning først i såfall. Det finnes også mange jenter som tydeligvis kunne trengt litt veiledning :p

Lenke til kommentar

Napping av øyenbryn er helt ok for gutter, spør du meg. Så fremt de er nappet så det ikke ser unaturlig ut, altså. Mange gutter har bustete øyenbryn og mye hår mellom øyenbrynene uten at de helt er unibrows, så da kan det være greit å trimme over de.

 

Pleier å få ei venninne av meg til å nappe mine når hun har lite å gjøre, men ingenting jeg gjør regelmessig, altså :)

Lenke til kommentar
haha, nå begynner jeg å lure på deg.

Synes og huske fra en tidligere tråd at JoachimR hadde en kjæreste. Grunnen til at dette kom så tydelig fra var at det var en person fra dette forumet som tok kontakt med JoachimR over msn og lurte på om han hadde lyst på kukk :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...