Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Kjøp noen sportsbriller eller noe som du ikke skal bruke så mye. Tennisbriller, seilebrille eller noe sånt. Blir jo uansett ikke særlig til briller for tre hundre kroner. Men brilleland er vel sånn billigoptiker? Har de solbriller i det hele tatt?

syns det er ganske dyrt jeg da...

 

du har vel ikke et par briller for hver ting du styrer med sånn som seiling og tennis?

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sparer på alt annet enn sko... der går det for det meste i Ecco av ca 1000-1500kr ordenen... men så holder de pokkermeg i 2-3 år også da...

 

ang. briller, der sparer jeg heller ikke.. glass til 600kr stk (så lette som mulig..) + ramme, som regel Titan... (lette og omtrent umulige å knekke... passer fint til sport og slikt...men det blir jo en dyr investering om du ikke bruker dem til vanlig også)

 

blir fort 3000kr for ett par... :/

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Mine "hverdagsklær" handler jeg på butikker som Dressmann. Jeg handler ikke ofte, men er jeg på ferie et sted hender det ofte jeg titter innom noen butikker som selger merker jeg er kjent med fra før av, som jeg vet er av god kvalitet. Jeg trenger heller ikke kjøpe mye om gangen, om jeg gjør det er det isåfall på butikker som Dressmann, som ikke er svindyre.

Lenke til kommentar
Klærne dine sier mye om hvor mye du er verdt som menneske. Har du Polo Ralph Lauren, Lacoste, Tiger og lignende signaliserer du at du tar avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum. Ikke bare har disse plaggene en kraftig signaleffekt overfor resten av samfunnet, men samtidig ser de bra ut  :thumbup:

 

BTW: Noen som har tips om noen fete hodeplagg til sommeren?

homo.jpg

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Hilram: Vil du ikke ta avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum ?!

Faen, jeg har ikke på meg klær til 411421 kroner. Jeg er lite verdt.

Det har ikke jeg heller. Er faktisk i et meget billig antrekk akkurat nå. Kan dere prøve å ikke dra denne tråden helt ned i gjørma med slike usaklige utsagn?

Lenke til kommentar

Hm, jeg visste jeg skulle vært mer forsiktig med å bruke Jonsen's utsagn..

Jeg ønsker ihvertfall å ta avstand fra gothere og punkere, Jeg trodde de fleste også ville det..

 

Bomser: Gjerne alkoholiserte samfunnssnyltere(!) Som er udelikate og raver rundt i sentrum og tigger etter penger, urinerer i midtbyen og er ubrukelige. (Mange av dem er avskum..)

Lenke til kommentar
Hilram: Vil du ikke ta avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum ?!

Jeg synes gothere er like teite som moteløver. De er ekstremt fokusert på å uttrykke sin identitet gjennom utseende/ ytre ting.

 

Bomser som lukter vondt kan være vemmelig, men ikke mer enn menn i dress som har dårlig ånde. Så jeg tar ikke avstand fra bomser av den grunn. Det kunne vært meg. Har bare vært så heldig å ha mennesker rundt meg som har hjulpet meg å ta de riktige valgene som gjorde at jeg havnet på en annen vei. (Når du sier "boms" så tenker jeg "uteligger" etc. Muligens jeg feiltolker deg her.)

 

Punkere - tja. La meg heller si: Blitzere :ermm:

 

Annet avskum - hvem tenker du på? Pappagutter fra vestkanten?

 

 

 

 

 

:tease:

 

* Bring it on *

Lenke til kommentar
Jeg ønsker ihvertfall å ta avstand fra gothere og punkere, Jeg trodde de fleste også ville det..

Fordi at de kler seg annerledes enn deg?

Nei, ikke derfor, men jeg liker ikke de gruppene mennesker. Hvis noen skulle komme til å tro at jeg er gother, ville jeg blitt skremt

 

(Jeg har ikke noe til overs for klesstilen heller. Gutter med kjoler og flosshatter, samt sminke.. :thumbdown: ..)

Lenke til kommentar
Jeg ønsker ihvertfall å ta avstand fra gothere og punkere, Jeg trodde de fleste også ville det..

Fordi at de kler seg annerledes enn deg?

Nei, ikke derfor, men jeg liker ikke de gruppene mennesker. Hvis noen skulle komme til å tro at jeg er gother, ville jeg blitt skremt

 

(Jeg har ikke noe til overs for klesstilen heller. Gutter med kjoler og flosshatter, samt sminke.. :thumbdown: ..)

Definer gruppen mennesker.. Det er jo bare helt vanlig folk...

Lenke til kommentar
Hilram: Vil du ikke ta avstand fra gothere, punkere, bomser og annet avskum ?!

Jeg synes gothere er like teite som moteløver. De er ekstremt fokusert på å uttrykke sin identitet gjennom utseende/ ytre ting.

 

Bomser som lukter vondt kan være vemmelig, men ikke mer enn menn i dress som har dårlig ånde. Så jeg tar ikke avstand fra bomser av den grunn. Det kunne vært meg. Har bare vært så heldig å ha mennesker rundt meg som har hjulpet meg å ta de riktige valgene som gjorde at jeg havnet på en annen vei. (Når du sier "boms" så tenker jeg "uteligger" etc. Muligens jeg feiltolker deg her.)

 

Punkere - tja. La meg heller si: Blitzere :ermm:

 

Annet avskum - hvem tenker du på? Pappagutter fra vestkanten?

 

 

 

 

 

:tease:

 

* Bring it on *

Tja.. Jeg har allerede innrømmet at utsagnet jeg "forsvarte" eller benyttet kanskje var litt sterkt..

 

Bomser: Uteliggere, ja. Dagdrivere og snyltere.

 

Illeluktende bomser er faktisk verre enn mennesker med dårlig ånde. Man snakker liksom ikke med fremmede, og man kan avbryte en samtale og dermed stikke fra den dårlige ånden. Hvis man havner opp i samme buss som en boms, derimot, eller denne forfølger deg for å tigge, da kan du ikke stikke av fra stanken.

 

Punkere\blitzere: Trenger ingen forklaring..

 

Dette blir uansett helt off-topic, så vi får la det bli med dette om tråden skal få leve.. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...