Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg bruekr veldig lite sminke og klarte å bare sminke det ene øyet en dag jeg hadde dårlig tid, ingen av venninene mine merket at jeg hadde gjort det så da vurderte jeg nesten å slutte med sminke :p Men det pynter opp litt så jeg sminker meg veldig lite til vanlig og litt mer når jeg pynter meg.

 

Veldig gøy å les eom folks forskjellige holdninger og meninger.

 

Wh1te bør tok ta med seg mer enn 3k på shoppingturen.. Rundt 5 burde vel holde for det han skrev.

 

Vet at alle har masse imot lindeberg, men personlig digger jeg lindeberg genserene mine fordi de er så sinnsykt digge å gå med :) Bruker de nesten bare som kosegensere og har gitt den eldste til lillesøss så vet ikke om jeg kommer til å kjøpe flere.

 

 

Ralph Lauren synes jeg det er vanskelig å finne noe fint i til jenter og S i guttestørrelse er dessverre for stort til meg. :( Jentekolleksjonen er så annerledes enn den til gutter..

 

Ang. sminke på gutter så ville jeg skygga unda hvis en gutt bruker leppestift, mascara eller rouge. Dekkstift f.eks. kunne gått greit men ikke masse pudder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes sminke på gutter er teit. For min del trenger ikke jenter bruke det heller. Tenk bare på en søt, solbrun jente i syden som nettopp har tatt en dukkert og vasket all sminken av. Slike jenter er pene de. Min andre halvdel bruker ikke mye sminke, når hun i det hele tatt bruker det.

 

Og ja; jeg mener eyeliner, rouge og alt det der er for jenter, på samme måte som andre ting er forbeholdt andre grupper.

Jeg er en av de guttene som har en jente..... som ja.... IKKE bruker sminke :)

Hun er kjempe søt uten, hun bruker aldri sminke til vanlig. Hun bruker sminke kun når hun danser i slike konkuranser eller noe :p

 

I feel lucky :D

 

EDIT: Visst du legger til at hun er like gammel som meg ( altså 14 ), så er det egentlig litt rart at hun ikke bruker sminke.

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg bryr meg fint lite om hva som er på mote og føler ikke for å pynte meg opp med hverken klær eller annen guffe. Gjør det meg mindre.. ehh.. hva skal jeg si.. verdt? ..virker litt slik på noen her i tråden. Syns jeg ser mer enn OK ut i det jeg går i jeg. Klær og sko skal være comfy og være av skikkelig kvalitet i første omgang. Etter det kan vel utseende vurderes. (Joda, kvalitet kan koste mye og da ser det ofte bra ut også)

 

For 4 år siden kjøpte jeg et par litt grove dress-sko. De er nå i bruk som hverdagssko og kostet meg 250 den gang. Med litt vedlikehold er de enda nesten som nye. Må ikke koste mye og ha tøffe merker på for å se bra ut.

 

Jeg skal riktignok bruke 8 000 på klær kommende uke, men det er ikke hverdagsklær akkurat. Sko, jakke og bukse koster såpass når man trenger skikkelig utstyr i villmarken. På den fronten er pris=kvalitet, men ikke på vanlige klær.

Lenke til kommentar
Opptegnede øyebryn er stygt på både jenter og gutter. Men naturlig har alle det og er de svidd av en periode er de bedre svidd av enn tegna opp..

Hadde jeg fått øyebrynene svidd av ville jeg nok forsøkt å få gjort noe med det.

 

og noen er født uten. Farmors søster, min grandtante i USA, har fått tattovert opp øyebryn fordi hun mangler dem. Jeg la ikek merke til det før hun sa det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...