Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning?

Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning.

Så det er min feil at barna i Afrika har det så forferdelig? Nå trodde jeg personlig at vi snakka om Norge jeg.

Nei. Men det er din skyld at du ikke tenker på dem. Men for all del! Det er et personlig valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning?

Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning.

Så det er min feil at barna i Afrika har det så forferdelig? Nå trodde jeg personlig at vi snakka om Norge jeg.

Nei. Men det er din skyld at du ikke tenker på dem. Men for all del! Det er et personlig valg.

Jeg synes det er underlig at du kan vite hva jeg tenker på, men det for så være. Det handler om prioriteringer :p

Lenke til kommentar
Du er klar over at det er en form for hjelp til uland ved å kjøpe klær? De produserer srot sett i fattige land, som dermed får flere arbeidsplasser, som igjen sørger for mer arbeid og dermed penger til folket der nede.

For å sitere deg selv:

Av en eller annen grunn er det alltid Tommy Hilfiger som skal tas på at de bruker litt for unge arbeidere.

:roll:

Jeg ser ikke helt at disse motsier hverandre jeg da..

Jeg har ikke noe imot at folk bruker sminke, men jeg har selv ikke nok tid til vanlig til å kunne ta meg bryet å påføre den og deretter fjerne den om kvelden..

Lenke til kommentar
Jeg synes det er underlig at du kan vite hva jeg tenker på, men det for så være. Det handler om prioriteringer :p

Når du prioriterer et par sko til 3000 kr, fordi de er så "keege" og "deege" i stedet for å bruke de på noe annet, så tenker du ikke folk i u-land, nei.

Lenke til kommentar

Når du prioriterer et par sko til 3000 kr, fordi de er så "keege" og "deege" i stedet for å bruke de på noe annet, så tenker du ikke folk i u-land, nei.

Hva om jeg donerer enda mer penger til u-land en 3000kr?

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Selv om man ikke tenker på folk i u-land kommer jo noe av pengene dit allikevel da...

Lenke til kommentar

ok, nok u-lands prat her, er strengt tatt ikke det denne tråden handler om. den handler om mote og utseende, så la oss prøve og holde oss til det før den blir stengt. er jo en av de mest underholdenes trådene her pålenge! :wee:

Lenke til kommentar

Da tjener du godt til å være 15 år...

Lenke til kommentar

Han sørger jo nettopp for flere arbeidplasser i uland - hvor skoene høyst sannsynlig er produsert.

Men ja, la oss avslutte den diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes sminke på gutter er teit. For min del trenger ikke jenter bruke det heller. Tenk bare på en søt, solbrun jente i syden som nettopp har tatt en dukkert og vasket all sminken av. Slike jenter er pene de. Min andre halvdel bruker ikke mye sminke, når hun i det hele tatt bruker det.

Og ja; jeg mener eyeliner, rouge og alt det der er for jenter, på samme måte som andre ting er forbeholdt andre grupper.

Lenke til kommentar

Rouge blir da vitterlig brukt langt mer av voksne kvinner enn hva det blir brukt av jenter, og sånn har det vært i alle tider. Sminke er som photoshop. Er et bilde perfekt trenger du ikke å fikse på det i Photoshop, men har du et ordinært eller pent bilde kan Photoshop gi deg den siste lille dytten mot perfeksjon.

Lenke til kommentar
Jeg synes sminke på gutter er teit. For min del trenger ikke jenter bruke det heller. Tenk bare på en søt, solbrun jente i syden som nettopp har tatt en dukkert og vasket all sminken av. Slike jenter er pene de. Min andre halvdel bruker ikke mye sminke, når hun i det hele tatt bruker det.

Og ja; jeg mener eyeliner, rouge og alt det der er for jenter, på samme måte som andre ting er forbeholdt andre grupper.

Igjen synes jeg det er opp til hver enkelt om de vil bruke sminke eller ikke. Jeg bruker ikke sminke, det blir litt for mye for meg...

Lenke til kommentar
Hvorfor det egentlig? hvis jeg f.eks. ikke hadde hatt øyebryn, ville jeg jo brukt eyeliner med en gang...

Jo, men dette er hvertfall ikke tilfelle for meg. Men som du sier; vist det hadde vært noen alvorlige feil som lett kunne fikses opp med litt sminke hadde jo det vært en selvfølge.

Lenke til kommentar
Hvorfor det egentlig? hvis jeg f.eks. ikke hadde hatt øyebryn, ville jeg jo brukt eyeliner med en gang...

har du hatt litt hvite lepper så har du brukt leppestift med en gang

Mulig. Men jeg bruker ikke sminke, så det er ikke aktuelt. Men joda, hadde jeg hatt misfarvete lepper ville valget vært like lett.

Lenke til kommentar

joda enig i det, min frøken er også sinnsykt naturlig pen så hun trenger knapt bruke sminke,bruker bare litt når hun skal pynte seg osv. men så er det jo ikke sånn at alle jenter er så heldige.. og for de som ser ut som et tygd kosteskaft så er det jo kjekt og kunne fikse litt på det med litt real life photoshopping.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...