PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Utseendet avspeiler velvære. Jeg føler meg vel om jeg føler at jeg ser bra ut. Så enkelt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 paroa og JoachimR, dere misser poenget mitt. sier jo at det er bra og ta vare på utseende sitt men alt med måte.. og ja jeg mener det er overdreven fokusering på dette nå og at det bare blir verre. spesiellt når det gjelder unge jenter, men også flere og flere gutter havner på dette kjøret. Havner på kjøret ja... Vi snakker ikke om narkotikum heller. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Altså; jeg bryr meg lite hva 9åringer kjøper! Det handler om hvordan samfunnet utvikler seg.... Ja, det hadde vel vært best om det hadde stått stille... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Havner på kjøret ja... Vi snakker ikke om narkotikum heller. spiseforstyrrelser kan være like dødelig og vanedannende som narkotika, derfor kan man godt si at man havner på kjøret ja. synes det er helt utrolig at dere kan forsvare dette i det hele tatt. det er jo ikke en bra utvikling, det kan jo ingen her prøve og påstå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Altså; jeg bryr meg lite hva 9åringer kjøper! Det handler om hvordan samfunnet utvikler seg.... Ja, det hadde vel vært best om det hadde stått stille... Nøkkelordet her er hvordan, barnet mitt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Altså; jeg bryr meg lite hva 9åringer kjøper! Det handler om hvordan samfunnet utvikler seg.... Ja, det hadde vel vært best om det hadde stått stille... Hadde vært best om det hadde beveget seg i en god retning. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Altså; jeg bryr meg lite hva 9åringer kjøper! Det handler om hvordan samfunnet utvikler seg.... Ja, det hadde vel vært best om det hadde stått stille... Hadde vært best om det hadde beveget seg i en god retning. Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Edit: skrivefeil Endret 10. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning. Motepress skaper også slankepress, noe som også er galt. (Er ikke sånn fred-i-verdens-forkjemper, men....) Endret 10. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Havner på kjøret ja... Vi snakker ikke om narkotikum heller. spiseforstyrrelser kan være like dødelig og vanedannende som narkotika, derfor kan man godt si at man havner på kjøret ja. synes det er helt utrolig at dere kan forsvare dette i det hele tatt. det er jo ikke en bra utvikling, det kan jo ingen her prøve og påstå! Hvor kom spiseforstyrrelser inn i bildet her?! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning. Motepress skaper også slankepress, noe som også er galt. Du er klar over at det er en form for hjelp til uland ved å kjøpe klær? De produserer srot sett i fattige land, som dermed får flere arbeidsplasser, som igjen sørger for mer arbeid og dermed penger til folket der nede. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor kom spiseforstyrrelser inn i bildet her?! visst du ikke ser sammenhengen mellom den stadig overdrevne fokuseringen på utseende og spiseforstyrrelser så gidder jeg ikke prøve forklare engang.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning. Motepress skaper også slankepress, noe som også er galt. Du er klar over at det er en form for hjelp til uland ved å kjøpe klær? De produserer srot sett i fattige land, som dermed får flere arbeidsplasser, som igjen sørger for mer arbeid og dermed penger til folket der nede. Er du klar over at 86% av verdens inntekter går til en femtedel av de rikeste her i verden? Ulandene lager stoff billigt, og sender det billigt til europa, der vi limer på et merke og selger det dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning. Motepress skaper også slankepress, noe som også er galt. Du er klar over at det er en form for hjelp til uland ved å kjøpe klær? De produserer srot sett i fattige land, som dermed får flere arbeidsplasser, som igjen sørger for mer arbeid og dermed penger til folket der nede. Så du synes det er bra vi åpner for større utnytting av billig arbeidskraft? Wait, let's not go there. Noen gutter her som bruker sminke? Har hørt om tendensen, og synes personlig det er helt forkastelig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Har du hørt et foredrag fra Changemaker? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Så du synes det er bra vi åpner for større utnytting av billig arbeidskraft? Wait, let's not go there. Ja, det er ikke meg i mot. Bare fjern tollbarrierene. Noen gutter her som bruker sminke? Har hørt om tendensen, og synes personlig det er helt forkastelig. Jeg har litt pudder liggende, fikk en prøve sist jeg var på parfymeriet. Bruker det ikke akkurat fast. Ble også tilbudt mascara, men dette synes jeg ble for vilt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Noen gutter her som bruker sminke? Har hørt om tendensen, og synes personlig det er helt forkastelig. Fordi? Edit: Bleurgh, never mind... Vet svaret allerede. Kvalmt, ekkelt, sminke er for jenter osv. Endret 10. mai 2005 av Glint Lenke til kommentar
paroa Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du som har så sterke meninger om dette; hva er "riktig" retning? Mener i hvertfall at det å bruke så mye penger på seg selv, som så egoistisk mennesket er kan noe gå til fattige land osv er gal retning. Så det er min feil at barna i Afrika har det så forferdelig? Nå trodde jeg personlig at vi snakka om Norge jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du er klar over at det er en form for hjelp til uland ved å kjøpe klær? De produserer srot sett i fattige land, som dermed får flere arbeidsplasser, som igjen sørger for mer arbeid og dermed penger til folket der nede. For å sitere deg selv: Av en eller annen grunn er det alltid Tommy Hilfiger som skal tas på at de bruker litt for unge arbeidere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Noen gutter her som bruker sminke? Har hørt om tendensen, og synes personlig det er helt forkastelig. bruker ikke selv nei men har hørt om det ja. forkastelig er vel et litt sterkt ord og bruke, hva gjør det mer forkastelig på en gutt en jenter sånn helt egentlig? sier ikke at jeg synes noe om det da, men man kan jo ikke forlange mer av jentene en av oss selv egentlig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 JoachimR: Det finnes en edit-knapp fordi man skal kunne editere. Er så irriterende med dobbeltposter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg