Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud mann, er du redd for grove hender? Hva er galt med det? Ekte mannfolk har jo grove hender. Det er ikke normalt at guttehender er kjempe myke og flotte.
Ja, jeg er redd for det.

Jeg også!

Fuktighetskrem og filing av negler er et MUST! :thumbup:

 

EDIT: samt ansiktmaske og Peeling er et must :yes:

Endret av haddis
Lenke til kommentar

er sant det noen påpeker her, merker en enorm forskjell på fokus når det gjelder utseende på den yngre generasjon. og virker bare som det blir verre og verre faktisk..

 

synes selv det er veldig greit og ta var på utseende sitt men alt med måte selvsagt. får ondt inni meg når jeg ser jenter på 9-10 års alderen er og handler alene på bikbok.. jenter på den alderen skal ikke bry seg om de får trusemerker i buksa osv!! er sykelig.

Lenke til kommentar
er sant det noen påpeker her, merker en enorm forskjell på fokus når det gjelder utseende på den yngre generasjon. og virker bare som det blir verre og verre faktisk..

Verre og verre? Må det være negativt at folk bryr seg om hvordan de ser ut?

 

Ja, ikke så bra at 9 år gamle jenter bryr seg så mye om truser, men herregud, de kan jo godt få lov til føle seg vel, de som alle andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
får ondt inni meg når jeg ser jenter på 9-10 års alderen er og handler alene på bikbok.. jenter på den alderen skal ikke bry seg om de får trusemerker i buksa osv!! er sykelig.

Og dette er ikke lov? :dontgetit:

Om du gjør deg dum med vilje? Selvfølgelig er det lov, men det er fullstendig galt.

Lenke til kommentar
får ondt inni meg når jeg ser jenter på 9-10 års alderen er og handler alene på bikbok.. jenter på den alderen skal ikke bry seg om de får trusemerker i buksa osv!! er sykelig.

Og dette er ikke lov? :dontgetit:

Om du gjør deg dum med vilje? Selvfølgelig er det lov, men det er fullstendig galt.

Altså; jeg bryr meg lite hva 9åringer kjøper! Vist de synes det er så kult så bryr ikke jeg meg så veldig mye om det!

Lenke til kommentar
synes selv det er veldig greit og ta var på utseende sitt men alt med måte selvsagt. får ondt inni meg når jeg ser jenter på 9-10 års alderen er og handler alene på bikbok.. jenter på den alderen skal ikke bry seg om de får trusemerker i buksa osv!! er sykelig.

Syns det er sykt med eldre damer som tenker på trusekanten også ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
er sant det noen påpeker her, merker en enorm forskjell på fokus når det gjelder utseende på den yngre generasjon. og virker bare som det blir verre og verre faktisk..

Verre og verre? Må det være negativt at folk bryr seg om hvordan de ser ut?

 

Ja, ikke så bra at 9 år gamle jenter bryr seg så mye om truser, men herregud, de kan jo godt få lov til føle seg vel, de som alle andre.

Det er greit nok at folk bryr seg om hvordan de ser ut, men mange, blant annet deg Joachim, godtar kun dyre plagg, for det er det eneste som ser bra ut. Dere sier jo selv at dere føler dere vel i dyre plagg og tør jeg spøre hva faen din velvære har med utseende ditt å gjøre?

Lenke til kommentar

paroa og JoachimR, dere misser poenget mitt. sier jo at det er bra og ta vare på utseende sitt men alt med måte.. og ja jeg mener det er overdreven fokusering på dette nå og at det bare blir verre. spesiellt når det gjelder unge jenter, men også flere og flere gutter havner på dette kjøret.

Lenke til kommentar
synes selv det er veldig greit og ta var på utseende sitt men alt med måte selvsagt. får ondt inni meg når jeg ser jenter på 9-10 års alderen er og handler alene på bikbok.. jenter på den alderen skal ikke bry seg om de får trusemerker i buksa osv!! er sykelig.

Syns det er sykt med eldre damer som tenker på trusekanten også ;)

Ja, et syn som sjeldent er pent. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...