Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Tja.. Ja og nei. Det blir et definisjonsspørsmål. Den kan såklart bli en anelse tykkere, litt grovere akkurat der du klemmer ned strengene på fingertuppen.. Ingen stor sak, du vil ikke akkurat se ut som en snekker :)

 

OT: hva spiller du?

Vi snakker om gitarspilling i musikktimene på skolen, jeg spilte vel en akustisk gitar. Har det hjemme og, dog svært ustemt.

 

Herregud mann, er du redd for grove hender? Hva er galt med det? Ekte mannfolk har jo grove hender. Det er ikke normalt at guttehender er kjempe myke og flotte.
Ja, jeg er redd for det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JoachimR, utifra det jeg har lest om deg her på forumet så kan jeg si med sikkerhet at du kommer aldri til og få grove hender. det er bare et problem som folk i fysisk aktive yrker sliter med som regel. der man bruker henda mye.

 

jeg anser meg selv for og ha normalt myke hender og jeg liker å bruke de flittig, så slapp av og spill gitar du.

 

men dette er veeldig OT da. selv om det er veldig underholdende også.. :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar

Jeg synes også det er greit å bruke litt penger på klær, men kjøper ikke de dyreste merkene for å si det sånn. T-skjorter driter jeg egentlig litt i, bare motivet er greit nok. Det er bruk-og-kast uansett. Bukser går vel stort sett i Levi's. Altså bruker jeg ikke selv mye penger på klær, men jeg synes definitivt det er bra når jenter har et fint og gjennomført antrekk. Ikke det at gutter kan drite i utseendet, men jeg bryr meg mer om hvordan jentene ser ut enn guttene. Det er tross alt dem jeg ser mest på. :)

 

De fleste klærne mine har jeg fått av mamma og pappa, og det er særlig pappa som står for handlingen når han er i USA. Heldigvis kjøper han brukbare ting da. Jeg liker når klærne viser litt av det jeg står for, og det er særlig t-skjortene som har motiver. Har mange t-skjorter med USAF, USMC eller lignende på, i tillegg til ting som Metallica, bilde av Einstein og Star Wars motiver.

 

Tror kanskje jeg må skjerpe meg litt i sammensetningen av klær, pleier bare hive på meg noe om morgenen. Dessuten går jeg nesten utelukkende i hvite tennissokker og joggesko. Men dersom jeg skal ha vintersko, jakker til vinterbruk eller lignende passer jeg på å kjøpe noe skikkelig. Gore-Tex er kjekt, og høy pris betyr ofte mer slitesterke og varmere plagg. Er så irriterende med kalde utette jakker om vinteren.

 

Det var en liten meningstømming fra min side.

Lenke til kommentar
Selv har jeg ekle og tykke fingertupper etter å ha spilt gitar i en stund.
Var nettopp det jeg var redd for...

 

JoachimR, utifra det jeg har lest om deg her på forumet så kan jeg si med sikkerhet at du kommer aldri til og få grove hender.
Vi får håpe du har rett!

 

Ikke det at gutter kan drite i utseendet, men jeg bryr meg mer om hvordan jentene ser ut enn guttene. Det er tross alt dem jeg ser mest på.

Hvem tror du jentene ser mest på da? Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Hvem tror du jentene ser mest på da?

ikke de som er støgg, heller på de som er pen.. pene hender hjelper ikke om man har vært ulykkelig under fødselen og fjeset er stygt.

De som driter i klærne eller de som tenker gjennom hva de tar på seg da?

 

Kom ikke akkurat som noen bombe!
Var heller ikke meningen. Jeg tar vare på huden min, ansikt hender etc med diverse deilige kremer som hjelper.
Lenke til kommentar

Og bare sånn til eget forsvar er det jo faktisk jenter som liker røffe hender fordi det minner dem mer om den tradisjonelle mannen og hans rolle som arbeider. Selv hadde det aldri falt meg inn å bruke noe mer enn fuktighetskrem på hendene, og jeg selv den skyr jeg som pesten.

Lenke til kommentar
Hvem tror du jentene ser mest på da?

ikke de som er støgg, heller på de som er pen.. pene hender hjelper ikke om man har vært ulykkelig under fødselen og fjeset er stygt.

De som driter i klærne eller de som tenker gjennom hva de tar på seg da?

 

Kom ikke akkurat som noen bombe!
Var heller ikke meningen. Jeg tar vare på huden min, ansikt hender etc med diverse deilige kremer som hjelper.

Sikker på at det hjelper? Hørte noen rykter om at du slet med å bli brun? Det kan jo tenkes noen har bytta ut en eller annen krem du har med solkrem, bare en tanke ;)

Lenke til kommentar
Det begynner å bli ille når man må avstå fra å bruke hendene fordi de kan bli mindre myke

Nå tror jeg ingen hadde noe imot at jeg ikke spilte gitar heller akkurat...

 

Ja, jeg bruker brunkrem. Kjempelurt. En god oppfinnelse som gir oss med dårlig pigmenter muligheten til å se litt solbrune ut vi også. Jeg mener, alternativet er å være nesten hvit, og det vil vel ingen.

 

Bortsett fra brunkrem bruker jeg kun fuktighetskrem, ansiktskrem og sånn hand and nail-lotion på huden. Peeling to ganger i uken.

Lenke til kommentar
Det begynner å bli ille når man må avstå fra å bruke hendene fordi de kan bli mindre myke

Nå tror jeg ingen hadde noe imot at jeg ikke spilte gitar heller akkurat...

 

Ja, jeg bruker brunkrem. Kjempelurt. En god oppfinnelse som gir oss med dårlig pigmenter muligheten til å se litt solbrune ut vi også. Jeg mener, alternativet er å være nesten hvit, og det vil vel ingen.

 

Bortsett fra brunkrem bruker jeg kun fuktighetskrem, ansiktskrem og sånn hand and nail-lotion på huden. Peeling to ganger i uken.

Herre..

 

 

Jeg er kritthvit jeg.

Hva er galt med det?

Jeg vet ikke hva "peeling" er for noe engang :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...