Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Er Carlings ei dyr sjappe?

Nei, regular store.

bruker selv bare ca 1000 kr pr.sko par har ca 4-5 kanskje 6 på et år

bruker ca 800kr pr. genser og buksene kjøper jeg litt billig til 500kr bukser er det

enste jeg ser på som bukser, jeg kommer til føkke de en gang uansett så ekke verdt å bruke så mye penger på bukser. Men buksene går i levis og noget fra jack & jones.

Genserene er alt fra Munk til J.Lindeberg og Tiger til WE osv..

T-skjorter syns jeg er litt viktig siden det er ett plagg man bruker ca hele tiden.

300kr er normalt for en t-skjorte. Shorts: 600kr er greit for en surfe shorts som det heter, volcom, billabong eller quicksilver går det i dær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, etter min mening syns jeg det er litt mye og betale 600 for en genser .. Men hey, det er en blakk 14 årings mening..

Får sikkert masse refs for den der :wee:

Jeg pleier å kjøpe klærne mine der, blant annet.. Får følelsen av at det er litt dyrt der, i forhold til kvaliteten på mye... Men who cares, så lenge det ikke er jeg som betaler.

Når man ikke FÅR klær til prisene på Carlings, så må man leve med de billigere alternativene.. Jeg har lite lyst til og betale klær selv, enda..

Og 300 for en T-skjorte ?... uff.. nei ...

Lenke til kommentar

Her i Trondheim er vel Retro hovedforhandler av J. Lindeberg, men jeg vet Haltvik har noen plagg inne óg. Dessuten har vel Mint noe accessories samt belter.

Retro er for øvrig en knallbutikk. De fører Dolce (<3), J. Lindeberg, Tiger, Moods, Nudie samt noen andre mindre merker. Forholdsvis ok priser óg.

Lenke til kommentar
Her i Trondheim er vel Retro hovedforhandler av J. Lindeberg, men jeg vet Haltvik har noen plagg inne óg. Dessuten har vel Mint noe accessories samt belter.

Retro er for øvrig en knallbutikk. De fører Dolce (<3), J. Lindeberg, Tiger, Moods, Nudie samt noen andre mindre merker. Forholdsvis ok priser óg.

Loeve, har alltid lurt på hvilke skule du går på og kvor du bur?

Lenke til kommentar

Kan vell finne både dyrt og billig der.

Var ei sjappe jeg var glad i å handle i når jeg var rundt 14 års alderen, det var den tiden jeg fikk låne bank kortet til mamma 1 gang i mnd. for å handle tøy til jeg ikke lengre kunne bære mer. :innocent:

Men nå liker jeg meg veldig godt hos VIC* :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen spesielle butikker som forhandler Tiger og Lindeberg?

Hold deg langt unna både Tiger og J.Lindeberg. Styggere klær skal du lete lenge etter - Tiger og J.Lindeberg hører hjemme i samme søppelkasse som (norske) Jean-Paul.

Lenke til kommentar

Jeg respekterer at du har en personlig mening angående de to respektive klesmerkene, men å bastant hevde at det er dritt gjør ikke annet enn å dra andre sitt inntrykk av deg selv ned i grøfta. Selv digger jeg Tiger, mens jeg er gruelig lei av Lindeberg. Grunnen til at jeg er lei av Lindeberg er vel omtrent så enkelt som at jeg vil se noe nytt.

Lenke til kommentar

Fytti katta så mye penger folk har. Oioioi...!

J. Lindeberg og andre svindyre merker skjønner jeg rett og slett ikke vitsen med å betale for. Du holder deg jo like varm med andre klær. Jeg mener ikke at man skal kle seg som en boms bare fordi det er billig, men litt måtehold må det da gå an å vise. Sko mener jeg alikevell man bør kunne bruke en del penger så, så lenge de er gode å gå i. Jeg har selv to par sko til over tusenlappen, men valgt ut i fra hvor gode de er å gå med.

Det var mine fem øre...

Lenke til kommentar
Jeg respekterer at du har en personlig mening angående de to respektive klesmerkene, men å bastant hevde at det er dritt gjør ikke annet enn å dra andre sitt inntrykk av deg selv ned i grøfta. Selv digger jeg Tiger, mens jeg er gruelig lei av Lindeberg. Grunnen til at jeg er lei av Lindeberg er vel omtrent så enkelt som at jeg vil se noe nytt.

J.Lindeberg er jo H&M-klær ... når du tar 1.000,- for en H&M, unnskyld, J.Lindeberg genser blir det ganske idiotisk, eller som HalTan sier; lol.

Lenke til kommentar
Er det noen spesielle butikker som forhandler Tiger og Lindeberg?

Hold deg langt unna både Tiger og J.Lindeberg. Styggere klær skal du lete lenge etter - Tiger og J.Lindeberg hører hjemme i samme søppelkasse som (norske) Jean-Paul.

Synes Tiger faktisk har en del OK. Men så enig så enig angående Lindeberg pluss Jean Paul type norsk... Ikke ordentlig klær...

Jeg har faktisk en del sko til ca. 2500 - enten du tror det eller ei. Og en del til ca 1000,-. Piranha kan nok lære dere ett og annet om at du får det du betaler for - skoene dine koster vel en god slump mer enn dette også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...