PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Synes ikke du skal mobbe folk fra Holmenkollen. Spylevæske har jeg faktisk vært med på å fylle, men sånne viskere og pærer må man jo på autroisert verksted for?! Til og med farfar drar på verksted for å skifte pærer, og han har litt bondetendenser. Faktisk, jeg er redd for å få "grove hender". Musikklæreren min ble utrolig sint da jeg spurte om jeg fikk arbeiderhender av å spille gitar. Men hvilken jente har lyst på en gutt med grove hender?! MorbidHamster, jeg synes du er frekk som driver ren utspekulert mobbing. Rett og slett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kamskje jeg går litt OT, nå, men er det noen som vet hvorfor deodoranter, parfymer og aftershave-produkter fra kjente merker som lacoste og ralph lauren er så billige? Mye fake ute å går, men parfyme er utrolig lett å "faike". Vil jeg tro... Nå synes jeg både parfyme og kremer ++ hører inneunder min topic da.. Hørt om Sterilan? Den eier. 16 kroner og har null alkohol i seg, dessuten holder der svettelukten borte i lang tid. Faktisk. Vurderer å prøve den, da den visstnok klarer å holde svetten totalt borte. Vi får nå se. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Faktisk, jeg er redd for å få "grove hender". Musikklæreren min ble utrolig sint da jeg spurte om jeg fikk arbeiderhender av å spille gitar. Men hvilken jente har lyst på en gutt med grove hender?! Tror det er flere ting som trekker ned enn et par hender. Faktisk, vurderer å prøve den Om det er snakk om å ta vare på huden og drite i utslett og lignende er sterilan og dove deodoranter beste løsning. Ettersom jeg kjører alkoholbasert spray eller deo under armene merker jeg irritasjon mot huden etterhvert. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Så lenge du OGSÅ har en parfyme går det vel med luktløs deo. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 I dag kjøpte jeg meg en bukse til 179,- kr. Gratulerer. Hvor? Hennes.... Men den var ganske fresh! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor mye regner dere guruer med at det vil komme på for rundt 3 bukser, noen enkle gensere, en del t-skjorter og et belte fra en butikk som førte merkene jeg nevnte tidligere i tråden? Bukser = 800 x 3 Gensere = 800 x 2 T-skjorter = 5 x 300 Belte = 600 Totalsum: 6100 norske kroner. Dette er hva jeg anslår prisen ville ha blitt. Selvfølgelig kan du kutte ned på visse ting. T-skjorter, for eksempel, trenger du definitivt ikke å bruke 300 stykket på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes ikke du skal mobbe folk fra Holmenkollen. Spylevæske har jeg faktisk vært med på å fylle, men sånne viskere og pærer må man jo på autroisert verksted for?! Til og med farfar drar på verksted for å skifte pærer, og han har litt bondetendenser. Faktisk, jeg er redd for å få "grove hender". Musikklæreren min ble utrolig sint da jeg spurte om jeg fikk arbeiderhender av å spille gitar. Men hvilken jente har lyst på en gutt med grove hender?! det er sprøtt hvor forskjellige folk er altså. skal ikke mobbe deg men du har et veldig forskjellig syn på verden en meg f.eks. ikke at det er noe galt i det, er bare litt komisk til tider. man må selvsagt ikke på verksted for og skifte pærer eller viskere på bilen, dette er jo en enkel operasjon som de fleste som har bil burde kunne. noen biler kan pæra være litt kinki og komme til men på de aller fleste går det ganske greit. og grove hender tror jeg ikke du skal vær redd for, man må jobbe mye fysisk med hendene for og få slike "arbeidshender." Merket tendensene til det i en tidligere lagerjobb jeg hadde der jeg brukte henda mye, hadde kramper i fingra hver dag når jeg kom hjem. men fikk tilbake mine normalt myke hender noen måneder etter jeg skiftet jobb. så man får ikke akkurat varig men.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 I dag kjøpte jeg meg en bukse til 179,- kr. Gratulerer. Hvor? Hennes.... Men den var ganske fresh! For all del. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Man er ikke særlig intelligent hvis man begynner å ordne på bilen sin i dyre klær. Tror ikke folka fra holmenkollen skrur på bilene sine... Tror de foretrekker å bruke et merkeautorisert verksted hvis de skal fylle spylervæske, vindusviskere eller pærer. Fylle vindusviskere og pærer, good one! Endret 10. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 man må selvsagt ikke på verksted for og skifte pærer eller viskere på bilen, dette er jo en enkel operasjon som de fleste som har bil burde kunne. noen biler kan pæra være litt kinki og komme til men på de aller fleste går det ganske greit. Nei vel, det trodde jeg da... Men har jo egentlig ikke noe med emne her å gjøre... Etter to timer i sløydsalen merket jeg tendenser til røde og grove hender... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Forøvrig bruker jeg gamle klær hvis jeg skal gjøre havearbeid etc. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg kjøpte billiger sokker på Rema 1000 i går. Har jeg syndet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Mamma kjøpte billig Lacostesokker til meg da hun og noen venniner var på tur. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synes ikke du skal mobbe folk fra Holmenkollen. Spylevæske har jeg faktisk vært med på å fylle, men sånne viskere og pærer må man jo på autroisert verksted for?! Til og med farfar drar på verksted for å skifte pærer, og han har litt bondetendenser. Faktisk, jeg er redd for å få "grove hender". Musikklæreren min ble utrolig sint da jeg spurte om jeg fikk arbeiderhender av å spille gitar. Men hvilken jente har lyst på en gutt med grove hender?! MorbidHamster, jeg synes du er frekk som driver ren utspekulert mobbing. Rett og slett. Det med de grove hendene behøver du ikke å bekymre deg for i forbindelse med gitarspilling. Det er vanlig at du blir sår i fingrene hvis du spiller mye, men huden herdes etterhvert, og du kjenner ikke noe særlig. Nå kan det ta lengre tid, hvis du spiller elektrisk gitar med veldig "skarpe" og\eller harde strenger. Det varierer litt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kamskje jeg går litt OT, nå, men er det noen som vet hvorfor deodoranter, parfymer og aftershave-produkter fra kjente merker som lacoste og ralph lauren er så billige? Mye fake ute å går, men parfyme er utrolig lett å "faike". Vil jeg tro... Nå synes jeg både parfyme og kremer ++ hører inneunder min topic da.. Hørt om Sterilan? Den eier. 16 kroner og har null alkohol i seg, dessuten holder der svettelukten borte i lang tid. Hmm, nå tenkte jeg mest på de produktene fra kjente merker, slik som Lacoste og hugo boss.. De er ofte overraskende billige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 jeg spilte gitar hver tirsdag i fem uker, så det gikk nok bra. Men når huden blir herdet, så blir den vel automatisk også grovere. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Tja.. Ja og nei. Det blir et definisjonsspørsmål. Den kan såklart bli en anelse tykkere, litt grovere akkurat der du klemmer ned strengene på fingertuppen.. Ingen stor sak, du vil ikke akkurat se ut som en snekker OT: hva spiller du? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Herregud mann, er du redd for grove hender? Hva er galt med det? Ekte mannfolk har jo grove hender. Det er ikke normalt at guttehender er kjempe myke og flotte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Herregud mann, er du redd for grove hender? Hva er galt med det? Ekte mannfolk har jo grove hender. Det er ikke normalt at guttehender er kjempe myke og flotte. Synes det er like idiotisk at gutter "skal" ha det ene eller det andre... Igjen: Hvorfor kan ikke folk være forsjkellige? Noen kan ha grove, noen kan ha myke..... EDIT: Men synes det er litt sært å være så redd for å få grove hender, du får det vel ikke så lett? Dessuten så kan du vel bare bruke plekter? Endret 10. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg