Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hvor mye regner dere guruer med at det vil komme på for rundt 3 bukser, noen enkle gensere, en del t-skjorter og et belte fra en butikk som førte merkene jeg nevnte tidligere i tråden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor mye regner dere guruer med at det vil komme på for rundt 3 bukser, noen enkle gensere, en del t-skjorter og et belte fra en butikk som førte merkene jeg nevnte tidligere i tråden?

3-4k

Bare mamma som lurte...

Lenke til kommentar
Man er ikke særlig intelligent hvis man begynner å ordne på bilen sin i dyre klær.

Tror ikke folka fra holmenkollen skrur på bilene sine... Tror de foretrekker å bruke et merkeautorisert verksted hvis de skal fylle spylervæske, vindusviskere eller pærer.

Har du noen anelse hva "bilmekking" gjør med manikyren?!? Dessuten får man så maskulin og grov hud på hendene... Nei takk! Det får noen andre ta seg av.

 

Selv bruker jeg mye penger på klær, men prøver å bruke dem fornuftig. Har aldri sett vitsen med å bruke mer enn 1500,- på et par sko, de blir ødelagt fort nok uansett. Er forsåvidt veldig glad jeg slipper å tenke på at klærne mine hele tiden skal fylle krav og spesifikasjoner som er fastsatt av "vennekretsen". Har en stygg tendens til å akseptere folk for den de er og ikke for hva slags klær de går i og deres sterke økonomiske situasjon. Lei meg for det, men akkurat på det punktet ligger du ann til stryk JoachimR. Noen ganger begynner jeg å lure på om du virkelig finnes eller om du er oppdiktet av en kar med syk humor...

Lenke til kommentar
Kamskje jeg går litt OT, nå, men er det noen som vet hvorfor deodoranter, parfymer og aftershave-produkter fra kjente merker som lacoste og ralph lauren er så billige?

Mye fake ute å går, men parfyme er utrolig lett å "faike". Vil jeg tro...

 

Nå synes jeg både parfyme og kremer ++ hører inneunder min topic da..

Hørt om Sterilan? Den eier. 16 kroner og har null alkohol i seg, dessuten holder der svettelukten borte i lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...