PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Faktisk veldig mange som ser sånt. Har prøvd. Har en fake lacoste-pique. Det er ikke creds å ha noe som utgir seg for å være noe annet enn det det er.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig... Ytterst få som reagerer på det iallefall.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe. Etterligninger som UTGIR seg for å være ekte.. det er litt teit Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er poenget med å kjøpe en kjent merkevare som er fake og da følgelig gjerne ikke innehar samme kvalitet som den ekte? Jeg kjøpte den for en slikk og ingenting da jeg var med enn venn til Spania... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 hvorfor er det en selvfølge at en fake vare ikke har samme kvaliteten som de ekte? er jo ikke akkurat noen storehemmeligheter bak produksjonen som gjør de så forbanna vanskelige og forfalske. og det er jo samme folka som sitter der nede og syr de sammen så ser ikke helt problemet.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ikke akkurat ny mote men, jeg liker ikke blokk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig... Ytterst få som reagerer på det iallefall.. Der tar du feil... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Faktisk veldig mange som ser sånt. Har prøvd. Har en fake lacoste-pique. Det er ikke creds å ha noe som utgir seg for å være noe annet enn det det er.. Er det så viktig for deg hva andre synes da? Altså begynner de du henger med å slenge drit til deg hvis du går med noe som er fake? blir du mislikt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 For de som bruker dyre klær for å føle seg bedre ødelegger falske klær hele den følelsen. Du betaler for kvalitet og et varemerke, hva er vitsen hvis du vet at noen asiatiske skreddere i en mørk kjeller i fillipinene bare har snekret sammen noe uten noen som helst form for kvalitetssjekk? Du kommer bare til å føle deg verre i så tilfelle. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er klær virkelig så gøy? Ikke vondt ment, men det er bare noe en har på seg.... Klær er kjempegøy! Det er vel dem som syntes deg og. Det er vel fint å ha klær som er billige også? Istedet for slike dyre driitklær? Man er ikke særlig intelligent hvis man begynner å ordne på bilen sin i dyre klær. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 For de som bruker dyre klær for å føle seg bedre ødelegger falske klær hele den følelsen. Du betaler for kvalitet og et varemerke, hva er vitsen hvis du vet at noen asiatiske skreddere i en mørk kjeller i fillipinene bare har snekret sammen noe uten noen som helst form for kvalitetssjekk? Du kommer bare til å føle deg verre i så tilfelle. De fleste merkeklær er vel ikke sydd av rike amerikanere i villaene deres heller da. eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Man kler seg etter hvordan man føler seg og ikke hvordan man vil føle seg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei, men det er i det minste skikkelig kvalitetssjekk på klærne til de største og mest profilerte merkene. Har du noen gang hørt noen refse Lacoste fordi piqué-ene deres plutselig raknet i alle sømmene? Noen som har gått helt bananas fordi Dolce-capsen deres plutselig mistet skjermen foran? Du forstår hvor jeg vil hen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 For de som bruker dyre klær for å føle seg bedre ødelegger falske klær hele den følelsen. Du betaler for kvalitet og et varemerke, hva er vitsen hvis du vet at noen asiatiske skreddere i en mørk kjeller i fillipinene bare har snekret sammen noe uten noen som helst form for kvalitetssjekk? Du kommer bare til å føle deg verre i så tilfelle. når det er akkurat de samme folka som sitter og syr disse fakene som syr de orginale med akkurat samme stoffet som de har stjelt med seg hjem fra fabrikken så er jo ikke kvalitetsforskjellen noe merkbar akkurat. det eneste som ofte kan mangle er selve armani merket f.eks. og visst man kjøper seg dyre klær for og føle seg bedre så burde man heller ta seg et selvtillitskurs og kanskje et par treningsøkter. synes man burde kjøpe klær etter utseende jeg.. men det er nå bare meg det.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøper nesten alt på tilbud, og kansje noe litt billig hvis jeg gpr tom og det ikke er noe tilbud, det tillater meg å kjøpe klær på f.eks carlings til samme pris som de fleste andre plasser. Men sko bruker jeg litt mer penegr på, da jeg har en ganske rar fot, nesten helt platt fot og 45-47(noen er store og noen er små). For å få behagelige sko da, må jeg nesten kjøpe ksatekso da disse er veldig flate og breie. Joggesko er vanskelig, må kjøpe de for store, og da er de ikke gode å løpe i. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg kjøper selv klær utelukket på Jans Klær, Homeleids og Isaksen i Porsgrunn, da det går mest i Nudie bukser og Lacost og Ralph Lauren piquer, har ikke så altfor mange gensere da jeg rett og slett ikke liker å gå med genser. Jeg kan ærlig si at jeg føler meg mer komfortable i den type klær enn andre litt billigere og vanligere, kan godt være måten jeg er oppdratt må, hvet ikke jeg. Jeg bruker veldig mye av pengene mine på klær og sko siden jeg er glad i å kle meg pent og elsker nye klær. Så jeg er egentlig enig med det meste Joackimr har kommet med så langt, som dere virker veldig uenige i. Blei elendig formulert, men er trøtt og sliten etter å ha akkurat kommet fra treningen. Edit! : Kom akkurat på et lite eksempel på at noen plasser trenger man faktisk de og de klære for å passe inn og ikke bli sett ned på. Jeg spiller jo da golf, også var jeg oppe å spilte med en kamerat og han gikk i olabukse og litt slaskete t-skjorte. Vi merket da at de fleste som var der faktisk bare kikka rart på han og de vi egntlig skulle spille med valgte å trekke seg. Jeg kjenner de vi egentlig skulle spilt med (et eldre ektepar) og spurte hvorfor de trakk seg neste gang jeg møtte de og det var rett og slett fordi de mente at kameraten min ikke hadde noe å gjøre på en golfbane med de klærne. Endret 10. mai 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg går ikke i noen type skjorter eller pique, så er ikke helt inne i greiene.. Men er ikke en pique noe man går med under genser? (isåfall, da ser man jo ikke om den er fake eller ei) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå som det er sommer bruker du Piquén din alene uten noe over. Og da vises den ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg er veldig glad i H&M og Cubus! De har mye kult, og det er ikke så altfor dyrt heller.. Men så elsker jeg også Stress, Urban, Carlings og slike altfor dyre butikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg