PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kamskje jeg går litt OT, nå, men er det noen som vet hvorfor deodoranter, parfymer og aftershave-produkter fra kjente merker som lacoste og ralph lauren er så billige? Mye fake ute å går, men parfyme er utrolig lett å "faike". Vil jeg tro... Nå synes jeg både parfyme og kremer ++ hører inneunder min topic da.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks" Endret 10. mai 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Joda, forstår det, men også "Ekte vare" er relativt billig.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Joda, forstår det, men også "Ekte vare" er relativt billig.. For å kunne konkurrere ut de åpenbare fake? Jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks" Hmm, hva mener du? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks" Hmm, hva mener du? at de selger deoderanter av gode merker til en relativt billig penge på smarclub Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ah, ok. forstod ikke det med "Sticks". (Jeg benytter kun spray..) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks" Hmm, hva mener du? at de selger deoderanter av gode merker til en relativt billig penge på smarclub Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Knut.ea kan du svare på pm? liker å bruke sticks og spray.. helst av Raulph lauren Polo sport Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Polo Sport er veldig common da... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks" Hmm, hva mener du? at de selger deoderanter av gode merker til en relativt billig penge på smarclub Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken. Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Polo Sport er veldig common da... common? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Polo Sport er veldig common da... common? Vanlig, mye brukt, du skjønner tegningen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Polo Sport er veldig common da... common? Vanlig, mye brukt, du skjønner tegningen. ikke hær i gården, de fleste bruker Boss Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom... Ser ikke en pique ut som en pique selvom den er fake da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom... Ser ikke en pique ut som en pique selvom den er fake da? Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom... så det er merket som teller og ikke utseende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær? Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom... Ser ikke en pique ut som en pique selvom den er fake da? Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig... Fordi da vil de få som faktisk ser det, vite det og tenke hva? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hva er poenget med å kjøpe en kjent merkevare som er fake og da følgelig gjerne ikke innehar samme kvalitet som den ekte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg