Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Kamskje jeg går litt OT, nå, men er det noen som vet hvorfor deodoranter, parfymer og aftershave-produkter fra kjente merker som lacoste og ralph lauren er så billige?

Mye fake ute å går, men parfyme er utrolig lett å "faike". Vil jeg tro...

Nå synes jeg både parfyme og kremer ++ hører inneunder min topic da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks"

Hmm, hva mener du?

at de selger deoderanter av gode merker til en relativt billig penge på smarclub

Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken.

Lenke til kommentar
for dere litt sparere så selger de maneg boss og calvin klein til 99kr på smartclub "sticks"

Hmm, hva mener du?

at de selger deoderanter av gode merker til en relativt billig penge på smarclub

Aldri vært på SmartClub, men hørt rykter om at de bla. hadde fake t-skjorter... Så SmartClub er kanskje ikke drømmebutikken.

Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær?

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Føler du deg mindre verdt hvis du går i billige eller "fake" klær?

Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom...

Ser ikke en pique ut som en pique selvom den er fake da?

Lenke til kommentar

Na, men jeg liker å se godt ut. Og da foretrekker jeg "ekte" ting. Er ikke creds med fake pique el. liksom...

Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig...

Lenke til kommentar

så det er merket som teller og ikke utseende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jo, men veldig mange har faktisk godt nok øye til å se at den er fake. Og det er litt kjedelig...

Fordi da vil de få som faktisk ser det, vite det og tenke hva?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...