Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De var sexy :p

-------

Min første post her.. jeg er helt nøytral i klesopplegget her. Jeg har selv 1 stk Lindeberg belte jeg kjøpte for år og dag siden (før det ble kommers) betalte da 700 kr av mine EGNE penger.

Ellers går jeg i de klærne jeg liker, er ikke noe spesielt klesfiksert. Ser det kult ut er det kult.

Wh1te: hvor får man tak i "stand up, speak up" bånd. Har lett etter sånne.

Erik

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te: hvor får man tak i "stand up, speak up" bånd. Har lett etter sånne.

QXL eller fra slektninger i utlandet. Gresvig sport er forøvrig Norges leverandør. Fås på butikkene deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Carlings fører: Converse, Diesel, Dunderdon, Encore, Fornarina, Frank Dandy, JBS, Lee, Levi's, Nudie, Poco Loco, Psycho Cowboy, Psycho International, Puma, Red Label, Smartcaze, Vailent, Wrangler

Lenke til kommentar
hvordan gjør man det vist en t-skjorte har 2 knapper øverst, skal man da kneppe alle igjen eller?

Ser dumt ut med begge. Jeg ville nok latt begge åpne, men sett det ann på piquen.

Synes det så litt dumt ut med alle igjen ja..

Lenke til kommentar
Enten er begge lukket (til formelle anledninger) eller så er begge åpne. Kraven skal du også få holde opp eller i hvert fall halvveis oppe. Er så stygt med nedfoldet krave til vanlig.

Spørs på kraven igjen det. Et det en stor krave, ser det utrolig dumt ut med den opp.

Lenke til kommentar
Enten er begge lukket (til formelle anledninger) eller så er begge åpne. Kraven skal du også få holde opp eller i hvert fall halvveis oppe. Er så stygt med nedfoldet krave til vanlig.

Spørs på kraven igjen det. Et det en stor krave, ser det utrolig dumt ut med den opp.

Ser ut som dracula vist jeg tar kragen opp, så jeg tror jeg drøyer den...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...