Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger et nytt par sko. Har fra før av et par Circa, DVS, Adidas Superstar og Puma. Adidas Goodyear har blitt sykelig utbredt her, det samme gjelder Puma. Merker som Lacoste blir litt for stivt for meg.

Er veldig fornøyd med dette paret, og Paul Smith er overhodet ikke utbredt generelt sett i Norge (enn så lenge). Så er selvsagt spørsmålet om du får tak i sko fra PS i Sandnes, men hvis du liker denne typen er det sikkert worth a shot.

p-s.JPG

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest hele tråden, og det var sannelig god lesning.

Jeg likte spesielt å høre om boblen som Joachim lever i. Kan du ikke fortelle oss mer om din egen lille verden?

Joachim lever da i en helt normal verden :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ser en stor tendens til "slik skal alle være" her..... Hvorfor i all verden kan ikke folk være forskjellige og kle seg forskjellig? :dontgetit:

Slik skal alle være? Jeg har ikke lagt merke til noe annet enn folk som refser at alle ser like ut, jeg?

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn er det alltid Tommy Hilfiger som skal tas på at de bruker litt for unge arbeidere.

Nice one.

Ahh.. du bruker bare litt for unge arbeidere, da er det jo selvfølgelig OK.

Vurderte å kjøpe en sånn flagg-t-skjorte fra dem, men fikk ikke lov.

Hvem fikk du ikke lov av? Mamma? Nektet hun deg å kjøpe en slik lavklassegenser? Men det er jo selvføøgelig bra, fordi hun vil jo bare beskytte deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er en butikk her som fører:

• Sand
  • Tiger
  • J. Lindeberg
  • Nudie jeans
  • Calvin Klein jeans
  • Marlboro Classics
  • Ricco Vero
  • Day
  • Custo
  • Bjørn Borg
  • Moods of Norway

Og jeg som alltid trodde det var en billigbutikk...

Lenke til kommentar
Ser en stor tendens til "slik skal alle være" her..... Hvorfor i all verden kan ikke folk være forskjellige og kle seg forskjellig?  :dontgetit:

Slik skal alle være? Jeg har ikke lagt merke til noe annet enn folk som refser at alle ser like ut, jeg?

Jaja... either way: Folk for kle seg hvordan de selv vil, enten om det ligner på kameraten deres eller ingen i det hele tatt... :shrug:

Lenke til kommentar
  • Sand
  • Tiger
  • J. Lindeberg
  • Nudie jeans
  • Calvin Klein jeans
  • Marlboro Classics
  • Ricco Vero
  • Day
  • Custo
  • Bjørn Borg
  • Moods of Norway

Du bør prise deg lykkelig :D

Lenke til kommentar
  • Sand
  • Tiger
  • J. Lindeberg
  • Nudie jeans
  • Calvin Klein jeans
  • Marlboro Classics
  • Ricco Vero
  • Day
  • Custo
  • Bjørn Borg
  • Moods of Norway

og jeg som trudde du var billig... nei da men Nudie har gode bukser og moods og tiger har pene gensere. Gå for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sånne vil jeg ha.

jeg kjøpte de på session i trondheim for faktisk 800 kr :) godt kjøp

Hvis jeg finner slike her, kjøper jeg dem tvert.

Lenke til kommentar

Foretrekker/handler mest klær fra Jack and Jones eller liknende jeg. Har dårlige erfaringer med kvaliteten på klær fra butikker som selger "merkeklær", f.eks Carlings. Klærne de selger har heller dårligere kvalitet enn andre, og billigere butikker.

Jeg går i det som faller meg i smak, og som har en nogenlunde fornuftig pris. 800 kr for en genser er for mye, imo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...