Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Det er noe sarkastisk ved de siste postene til Wh1te, men jeg tar sjansen likevel :p

 

Se litt på andre sine tips her i tråden, og gå til en butikk i nærheten som fører Moods/Tiger/Nudie/Dolce og se på klærne der. Kjøp deg noe i lyse og friske farger, gjerne sterke farger som lyseblå, gul, rosa eller lyserød. Hjelper oss lite å fortelle deg hva du skal gå i, du går selv i hva du synes er pent.

 

Dessuten har Ralph Lauren, Gant og Lacoste mange tighte piqué-er du kan ta en titt på. Ingen anelse hvor du kan få tak i noe sånt i nærheten av Sandnes, dog. Lacoste har åpenbart mange pene sommersko :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke merket som har noe å si, det er hvordan tingen ser ut...Sko bør ikke gå under 500 kr, vintersko helst over 1000.

Du sier jo at merket ikke har noe å si, men at det er hvordan tingen ser ut. Mener du da at sko ikke kan være pene for under 500 kroner? Eller vintersko for under 1000 kroner? Du motsier vel deg selv litt.

Skal mye til for at billige sko som ikke er på salg holder hvis de er under 500, minimum 400, og de fleste vintersko er ikke varme og holder ikke fukt ute hvis de koster under 1000 (veldig greit med gore-tex) Sko er litt annet enn klær generelt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er noe sarkastisk ved de siste postene til Wh1te, men jeg tar sjansen likevel :p

 

Se litt på andre sine tips her i tråden, og gå til en butikk i nærheten som fører Moods/Tiger/Nudie/Dolce og se på klærne der. Kjøp deg noe i lyse og friske farger, gjerne sterke farger som lyseblå, gul, rosa eller lyserød. Hjelper oss lite å fortelle deg hva du skal gå i, du går selv i hva du synes er pent.

 

Dessuten har Ralph Lauren, Gant og Lacoste mange tighte piqué-er du kan ta en titt på. Ingen anelse hvor du kan få tak i noe sånt i nærheten av Sandnes, dog. Lacoste har åpenbart mange pene sommersko :]

Merkelig nok så er det fullt mulig å få tak i merkene du nevnte rundt omkring her. Vi har da tross alt Norges største kjøpesenter :green:

Lenke til kommentar

Puma-sko har blitt veldig allemannseie i det siste, spesielt de typiske røde/blå og hvite lowcutene. Hold deg til noe særegent :)

 

Det var jeg ikke klar over, Wh1te :) Du får ha lykke til på shopping, ser frem til å se masse digge bilder av deg i rosa og signalgul i "Recent Pic"-tråden. :]

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Puma-sko har blitt veldig allemannseie i det siste, spesielt de typiske røde/blå og hvite lowcutene. Hold deg til noe særegent :)

Ulempe, men de lanserer mange nye sko. Har et par Puma selv. Deilige sko.

 

Lue er det bare "kompost" hauger som går i om sommeren! Går skjeldent med det om vinteren jeg.
Enig. Om vinteren går det i hals på hodet.
Lenke til kommentar
Puma-sko har blitt veldig allemannseie i det siste, spesielt de typiske røde/blå og hvite lowcutene. Hold deg til noe særegent :)

 

Det var jeg ikke klar over, Wh1te :) Du får ha lykke til på shopping, ser frem til å se masse digge bilder av deg i rosa og signalgul i "Recent Pic"-tråden. :]

ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Jeg digger skoserien til Puma. Forferdelige digge sko. :)

Jeg har et par, men de er ganske gamle nå. Veksler mellom 4 par sko, så de er ikke så slitte.

 

phax: Er aldri på stranden, hater sanden. Slitt dongeri liker jeg bare ikke. Noen passer det, men ser det ikke på meg.

Lenke til kommentar
wh1te: Jeg digger skoserien til Puma. Forferdelige digge sko. :)

...Nei

Nei?

 

Utdyp, er du snill.

nei

Klokt sagt.

 

Har du flere gode argumenter på lur? Ditt utspill minner meg om barnehagen: "Den er min". "Nei". "Jo". "Nei". "Jo". "Nei". osv. osv.

 

(Awaiting a "nei").

 

EDIT:

Moods er konge, wh1te.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
wh1te: Jeg digger skoserien til Puma. Forferdelige digge sko. :)

Jeg har et par, men de er ganske gamle nå. Veksler mellom 4 par sko, så de er ikke så slitte.

 

phax: Er aldri på stranden, hater sanden. Slitt dongeri liker jeg bare ikke. Noen passer det, men ser det ikke på meg.

snakker ikke om sånne som her hull i, bare sånne som er vasket med stein.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Trenger et nytt par sko. Har fra før av et par Circa, DVS, Adidas Superstar og Puma. Adidas Goodyear har blitt sykelig utbredt her, det samme gjelder Puma. Merker som Lacoste blir litt for stivt for meg.

Lenke til kommentar
Puma-sko har blitt veldig allemannseie i det siste, spesielt de typiske røde/blå og hvite lowcutene. Hold deg til noe særegent :)

Ulempe, men de lanserer mange nye sko. Har et par Puma selv. Deilige sko.

Nekter ikke på at Puma har deilige sko, men jeg har sett svært lite nytt fra deres front i det siste. Kanskje jeg ikke yngler nok på butikker som fører Pumpa? Er ikke veldig sportslig av meg, nemlig :p

 

Og jeg savner innspill fra LarsP i denne tråden, mer trønderblod! :)

Lenke til kommentar
Man går ffs ikke med LUE om SOMMEREN

du har faen meg ikk peil.. :p

det er style

Jepp. Veldig "punk rock". :!:

faend du er så jævli goter :p

Hehe er helt enig med glint... Genialt sagt

 

 

Men takker for meg i denne tråden. Orker ikke en gang å kommentere dette...

Når man som barn spør hvorfor det ikke er hest på genseren er man fortapt! Hva faen skal man si mot sånnt?

 

Uttalelsene vitner i mine øyne om stor usikkerhet, elendig smak og null personlig stil. Derfor tenker man dess dyrere dess bedre! Og ikke mål kulhet i penger... Rike folk er ikke kule.

 

Men la barna leke og la deres visjoner være

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...