Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den "store" mote og utseende-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ser ikke noe galt i det jonsen sa/skrev jeg. :)

Kom ikke som noen bombe.

La oss dra tråden tilbake på sporet igjen. Mange av dere som går med diverse armbånd for tiden, nå som det er så inn å være kreftbekjempende antirasist?

Lenke til kommentar
Ironi? :)

Nei, må nok skuffe deg der, Haltan.

Skuffende? Neida. Desto mer moro for oss med fingern i jorda.

Helt enig der.. Det er virkelig ikke noe jeg føler for å diskutere en gang.. Det er rett og slett latterlig lesning det her...

Lenke til kommentar

Jeg har et "Livestrong"-bånd, og fikk det etter at jeg donerte 100 kroner til kreftforeningen. Det får bare være mote for min del, jeg gjør det for å vise støtte. Det bør vel for øvrig nevnes at jeg ikke liker å gå med armbånd.

Lenke til kommentar
livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer

Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med..

Lenke til kommentar
La oss dra tråden tilbake på sporet igjen. Mange av dere som går med diverse armbånd for tiden, nå som det er så inn å være kreftbekjempende antirasist?

Roskildebånd 04 på arma. 1,5 mnd til bånd nr to kommer.

Har ikke noen sånne "Jeg tror på verdensfred" - bånd..

Lenke til kommentar

Det kan jo være aldri så mye mote så lenge pengene faktisk går til en god sak. Jeg vet hvor tungt det kan være å miste personer som står deg nær til kreften, og jeg gjør mitt for å prøve å forhindre at sånt skjer med andre. Var i begravelsen til en ni måneder gammel gutt som døde av blodkreft senest på fredag.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer

Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med..

Nei.

Går selv med Livestrong. Skal ha meg et Stand Up, Speak Up også.

Lenke til kommentar

Nei.

skal du ikke gå med et tusami bånd også a?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei.

skal du ikke gå med et tusami bånd også a?

Nei. For meg er kreft og rasisme større hjertesaker enn tsunamien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...