PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ser ikke noe galt i det jonsen sa/skrev jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ser ikke noe galt i det jonsen sa/skrev jeg. Kom ikke som noen bombe. La oss dra tråden tilbake på sporet igjen. Mange av dere som går med diverse armbånd for tiden, nå som det er så inn å være kreftbekjempende antirasist? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ironi? Nei, må nok skuffe deg der, Haltan. Skuffende? Neida. Desto mer moro for oss med fingern i jorda. Helt enig der.. Det er virkelig ikke noe jeg føler for å diskutere en gang.. Det er rett og slett latterlig lesning det her... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har et "Livestrong"-bånd, og fikk det etter at jeg donerte 100 kroner til kreftforeningen. Det får bare være mote for min del, jeg gjør det for å vise støtte. Det bør vel for øvrig nevnes at jeg ikke liker å gå med armbånd. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har to live-stronginspirerte bånd. Lyseblått med "executive" på, og et lyserosa med "strength" på. Verste er at jeg så en på Holmenkollbanen med samme farvede bånd!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Om tyve dager er jeg seksten år. Så du er femten år og allerede så ødelagt og blind? 125 er OK lønn i en alder av 15? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ihvertfall når jeg kan fakturere tre ganger min reele arbeidstid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 La oss dra tråden tilbake på sporet igjen. Mange av dere som går med diverse armbånd for tiden, nå som det er så inn å være kreftbekjempende antirasist? Roskildebånd 04 på arma. 1,5 mnd til bånd nr to kommer. Har ikke noen sånne "Jeg tror på verdensfred" - bånd.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Det kan jo være aldri så mye mote så lenge pengene faktisk går til en god sak. Jeg vet hvor tungt det kan være å miste personer som står deg nær til kreften, og jeg gjør mitt for å prøve å forhindre at sånt skjer med andre. Var i begravelsen til en ni måneder gammel gutt som døde av blodkreft senest på fredag. Endret 10. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med.. Nei. Går selv med Livestrong. Skal ha meg et Stand Up, Speak Up også. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med.. Nei. Går selv med Livestrong. Skal ha meg et Stand Up, Speak Up også. skal du ikke gå med et tusami bånd også a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 livestrong er det enste båndet som er fett, selv går jeg ikke i det. Har fire ermer Det er ikke fett for alle har det! Synes det ser dumt ut med folk som går med det nå.. greit gikk du med det før jul, da var det ikke så mange som hadde det.. Men nå er det båndet bare et tegn på at en prøver å henge med.. Nei. Går selv med Livestrong. Skal ha meg et Stand Up, Speak Up også. skal du ikke gå med et tusami bånd også a? Nei. For meg er kreft og rasisme større hjertesaker enn tsunamien. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ihvertfall når jeg kan fakturere tre ganger min reele arbeidstid. wtf? Til helgen skal jeg faktisk fikse meg nye klær. Go 17 mai goo. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 På www.bewild.com går det an å bestille de med andre tekster enn de vanlige. Har lyst på dette: http://www.bewild.com/madichke.html eller dette: http://www.bewild.com/subrcaawbr.html var mange søte der som ikke var sånne bånd som livestrong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Mange her som går med cammobukser? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Vil ha et par bånd som det står "venstre" og "høyre" på. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bruker ikke gensere så det slipper jeg å tenke på. Tskjorter er jo billig uansett nesten. Mens bukser er det greit å bruke litt på. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det spørs jo 100% på hva slags t-skjorte det er. Selv er jeg ikke veldig kresen på t-skjorter, men jeg har en tendens til å bruke altfor mye på www.tshirthell.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg