Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Hæ? Jeg synes te er gpdt, også når jeg blir klippet. Homsefrisører er dessuten ofte veldig flinke, og gjør en innsats. En litt eldre kvinnelig frisør ødela jo hele håret mitt... Homsefrisør - ja takk!

Skal man klippe seg på en "ekte" måten, skal man sitte hos en frysør og bli klipt.

That's it!

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæ? Jeg synes te er gpdt, også når jeg blir klippet. Homsefrisører er dessuten ofte veldig flinke, og gjør en innsats. En litt eldre kvinnelig frisør ødela jo hele håret mitt... Homsefrisør - ja takk!

Skal man klippe seg på en "ekte" måten, skal man sitte hos en frysør og bli klipt.

That's it!

 

 

 

:p

Hvis du vil ha litt volum, så bør jo ikke håret klippes, men skjæres.

 

Smalltalk med frisøren er jo ordentlig hyggelig. ;)

Lenke til kommentar
Smalltalk med frisøren er jo ordentlig hyggelig. ;)

Kommer ann på det ;)

Orker ikke mase-kjærringer som prater altfor mye, men litt smalltalk som du kalte det kan være hyggelig :)

 

edit:

Ikke hvis frisøren er homofil

 

Det er jo ikke alle homofile som viser det like mye.

Det er mange homofile som sikkert ser helt "vanlig" ut ;)

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Først, tre ord om inntekt og forbruk; så godt som alle har råd til å bruke 2x2500,- på to par sko, om de bare har lyst nok (noe som var utgangspunktet for diskusjonen). Det finnes plenty med mennesker som tjener en million eller fire i landet, selvfølgelig gjør ikke majoriteten dette, og majoriteten av landets befolkning er ei heller konsulenter med eget, veldrevet firma.

 

I morgen ender jeg nok opp med to antrekk der det første blir skiftet ut tidlig på ettermiddagen en gang;

-Sort dress med pinstripes (mest sannsynlig Tiger, muligens Daks, om jeg finner på det), hvit Dior-skjorte og et Dolce & Gabbana-slips. Sko bruker jeg vel sannsynligvis også, dette blir nok Tiger igjen. Tar i tillegg med frakk, hvis det skulle finne på å bli kaldt.

-Hvit bukse, t-skjorte (lyseblå replay eller rosa moods, har ikke bestemt meg), en eller annen skjorte, rosa Tiger-blazer, hvitt bomullsskjerf, brune sko og brunt belte.

 

Og hva skal man gjøre dersom man ikke skal bedrive small-talk med frisøren? Sitte helt stille i tre kvarter, for så å avslutte murrende med 'oi, det ble visst kortere, kan jeg betale og gå nå?' Og, err, hva i alle dager har frisørens seksuelle legning med noe som helst å gjøre? Jeg pleier å begrense min kontakt med frisøren til at han eller hun klipper håret mitt, ikke stort mer.

 

I frustrasjon må jeg spørre; hvorfor har ingen i tråden nevnt Acne action jeans? Navnet, hverken i forkortet eller full utgave, er særlig tiltrekkende, men kjøper glatt disse fremfor D&G og det meste annet. Og til de som ikke har sett J. Lindeberg utenfor Skandinavia; ta turen til Harvey Nichols - den er verdt det uansett...

Lenke til kommentar
Smalltalk med frisøren er jo ordentlig hyggelig. ;)

Ikke hvis frisøren er homofil, og ihvertfall ikke om han snakker om undertøyet sitt.

Hahahha, sist jeg var hos frisøren snakket vi om hva som var best av Calvin Kelin-undertøy og Polo RL. :p:D

 

Stish: Jeg ville vært ganske tvilende om det var en mann som var frisør og sa han var hetro. :p

Lenke til kommentar

Frisøryrket er jo et serviceyrke der halvparten av jobben faktisk er å konversere med klienten. Om man har felles interesser så prater man gjerne om det.

 

Jeg har for øvrig funnet igjen en fet Moods-skjorte som skal brukes i morgen, trodde jeg hadde lånt den bort :)

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg heller skal ta en svakt rosa Christian Dior-skjorte i morgen, lyseblått slips.

 

Stish; unntak finnes. ;) Og en frisør som ikke sier noe, betyr at det blir en kjedelig stund i stolen. Man kan snakke om de merkeligste saker, men det gjør at man får tiden til å gå. Sikkert lite spennende for en frisør å klippe folk som ikke sier noe..

Lenke til kommentar

Moren min - som er frisør - sier at det verste hun vet er folk som ikke sier noe som helst når de sitter i stolen. Ikke bare gjør det alt til en mye triveligere affære, men det er viktig med tilbakemeldinger når man sitter der, så man får rettet opp noe man eventuelt ikke måtte like.

 

Og hvor får man tak i Christian Dior her i Trondheim? I'm dying to know!

Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker så alt for feil, hadde de Dior Homme på Retro når jeg var i Trondheim for en stund siden.

 

Hva? En skjortevariant jeg ikke har hørt om, og det fra Dior? Jeg forlanger forklaring, Joachim - dette kan simpelthen ikke stemme!

Er bare bretten der du ellers har mansjettknapper som er trekantet i tuppen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...