Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Nevnarion: Hm, jeg ser at det virker som jeg hadde en liten sarkastisk og nedlatende tone i det innlegget. La meg omformulere: "OooOOOoo, også 3 sider på rad da. Way to go, det skal litt til nemlig. Skremmende. Men najs. Kose<3!!111one..." ... sånn :)

@ FtZ: Haheha, ja jeg kan skjønne hvorfor du tror det. Ser ikke helt god ut. Men sannheten er at jeg sitter med hodet til dama i fanget mens hun faker en "blowjob" for kameramannen i bilen. Ikke værre en det, så da måtte jeg sette opp et glissent ekkelt "ah najs"-tryne for å bidra til situasjonen da serru ....

NÅ skal jeg ha i meg en røyk... :w00t:

Lenke til kommentar

Arrgh! Var ute kl03 og skulle sette ut båten med en kompis og det som kunne gå galt gikk galt. Først så var det bare grus der man skal trille båten ned til sjøen og dekkene borret seg nedi. Tilhengeren gikk ikke nok inn i vannet og båten ville ikke flyte opp. Måtte feste tau til hengeren og dytte den ut og da trynte eg seff og ble våt og samme med kompisen. Da båten endelig var ute så fikk han start på motoren og kjørte den til en kai men da la han merke til at motoren ikke gikk som den skulle og slo seg av hele tiden. Tror han fylte feil bensin type eller noe. Så fikk båten sakte men sikkert slagside for det viste seg at en plugg i båten manglet og da fosset det inn med vann. Klarte til slutt å få båten tilbake til hengeren men ble seff skjev så vi måtte prøve mange ganger. Anyways båten var på plass og da var det det å få den opp av vannet. Bilen spinnet seg nedi grusen uten å så mye som rykke tilhengeren. Måtte til slutt feste noe tau og kjøre bilen leger opp så dra dritten.

Nå orker eg ikke mer båt drit! Siden fredag har vi holdt på med faenskapet og nå er eg møkklei!

:hrm:

Vil begynne å legge meg tidlig igjen.

Lenke til kommentar

Hehe, nice..

Åssen bil er planlagt..?

Hehe vet nå ikke helt enda, har tenkt litt på Galant, og litt på Primera, og litt på Carina, og litt på Camry, og litt om ja.... Du skjønner, flere biler jeg kunne ha tenkt meg, men tipper det blir å stå mellom de 4.

Men.. Er jo 2 år til enda. :)

ooooooh, førstepost på en side :p

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...