SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 OOoooO ... gratulerer. De tre siste sidene å greier Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 *stille* vel vel natta folkens ser dere i morra på andre siden av mileniumet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 OOoooO ... gratulerer.De tre siste sidene å greier avataren min får eg til og altid tro du er full sikkert noe med at du satt her på fylla en kveld Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 OOoooO ... gratulerer.De tre siste sidene å greier Hysj, det er tøft jo Natta FtZ-. Dumt du går allerede da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 @ Nevnarion: Hm, jeg ser at det virker som jeg hadde en liten sarkastisk og nedlatende tone i det innlegget. La meg omformulere: "OooOOOoo, også 3 sider på rad da. Way to go, det skal litt til nemlig. Skremmende. Men najs. Kose<3!!111one..." ... sånn @ FtZ: Haheha, ja jeg kan skjønne hvorfor du tror det. Ser ikke helt god ut. Men sannheten er at jeg sitter med hodet til dama i fanget mens hun faker en "blowjob" for kameramannen i bilen. Ikke værre en det, så da måtte jeg sette opp et glissent ekkelt "ah najs"-tryne for å bidra til situasjonen da serru .... NÅ skal jeg ha i meg en røyk... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Haha, no problems SkyMarshall Skjønte det da Og du burde ikke røyke Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hehe, nei jeg burde ikke det. Men jeg gjør det anyway Men men, 99% av 100 kamerater/veninner røyker også. Er liksom så vanlig her. Litt rart egentlig, siden jeg kommer fra røykfrie foreldre/søsken! Her er bildene forresten: Blowjob-bilde nummer 1 Blowjob-bilde nummer 2 Endret 13. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Haha, nice bilder Vurderer å legge meg selv. Får vel ikke sove med denne hosten, men tror jeg legger meg likevel, leser eller spiller PlayStation eller no... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hoff ja, må sova selv. Skal avgårde til Tønsberg og hente en gedigen madrass sammen med en kompis som han absolutt skulle ha rundt 10-tia. Også hente skilter til min griseville Volvo ... wiiiii! Endret 13. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hohoho, Shaun of the dead theme-sangen er råstilig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Aaaah.. Digg å sola komme opp etter en lang natt med CS, film og snus! Og nå: Mat! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Arrgh! Var ute kl03 og skulle sette ut båten med en kompis og det som kunne gå galt gikk galt. Først så var det bare grus der man skal trille båten ned til sjøen og dekkene borret seg nedi. Tilhengeren gikk ikke nok inn i vannet og båten ville ikke flyte opp. Måtte feste tau til hengeren og dytte den ut og da trynte eg seff og ble våt og samme med kompisen. Da båten endelig var ute så fikk han start på motoren og kjørte den til en kai men da la han merke til at motoren ikke gikk som den skulle og slo seg av hele tiden. Tror han fylte feil bensin type eller noe. Så fikk båten sakte men sikkert slagside for det viste seg at en plugg i båten manglet og da fosset det inn med vann. Klarte til slutt å få båten tilbake til hengeren men ble seff skjev så vi måtte prøve mange ganger. Anyways båten var på plass og da var det det å få den opp av vannet. Bilen spinnet seg nedi grusen uten å så mye som rykke tilhengeren. Måtte til slutt feste noe tau og kjøre bilen leger opp så dra dritten. Nå orker eg ikke mer båt drit! Siden fredag har vi holdt på med faenskapet og nå er eg møkklei! Vil begynne å legge meg tidlig igjen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det ligger 6 sesonger av OZ på harddisken min..hva er det? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Oz er vel den serien om livet i et fengsel i usa.. Går på ZTV her.. Ganske så spennende.. Ah, endelig litt "normal" døgnrytme" igjen Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har heldigvis også fått normal døgnrytme, mye takker være at jeg begynte å jobbe på mandag Nå blir det penger = bil når jeg blir 18. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har heldigvis også fått normal døgnrytme, mye takker være at jeg begynte å jobbe på mandag Nå blir det penger = bil når jeg blir 18. Hehe, nice.. Åssen bil er planlagt..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Pokker, jeg er trøtt. Klokka viste 05xx da jeg stod opp. Måtte kjøre til Sandvika for å restarte noen servere... Marvil: Volvo > Golf Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Døgner jeg..hurra. Døgnrytme eier jeg ikke i sommerferien. Det er rett og slett fantastisk å kunne følge kroppens rytme og ikke klokkas. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hehe, nice.. Åssen bil er planlagt..? Hehe vet nå ikke helt enda, har tenkt litt på Galant, og litt på Primera, og litt på Carina, og litt på Camry, og litt om ja.... Du skjønner, flere biler jeg kunne ha tenkt meg, men tipper det blir å stå mellom de 4. Men.. Er jo 2 år til enda. ooooooh, førstepost på en side Endret 13. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Wow, side 999 nå jo! Snart 1000! Hmm, snart jobb og. Tragiske greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg