Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Skulle ikke du boikotte side 1000 da? Haha. Nei seriøst, side 1000 tonight! ^^ Edit: Jeg har meget ofte siste ordet på en side. Men har ikke hatt det flere sider på rad enda tror jeg... ja du er mean til og få sitepost på mange sider på rad hva styrer folkene her i natt da ?? ( alle som titter innom må svare ) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hehe. Jeg sitter her og har fortsatt en helvetes hoste. 3. dag på rad nå, og den er fortsatt like ille. Halsen min er som en jævla kaktus, og jeg kan bare drømme om å få sove. Så her sitter jeg da, enda ikke sikker på om jeg kommer til å legge meg eller om jeg rett og slett bare døgner. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg ûber gamer kånter straik jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hehe. Jeg sitter her og har fortsatt en helvetes hoste. 3. dag på rad nå, og den er fortsatt like ille. Halsen min er som en jævla kaktus, og jeg kan bare drømme om å få sove. Så her sitter jeg da, enda ikke sikker på om jeg kommer til å legge meg eller om jeg rett og slett bare døgner. gå til legen og få resept på koselan ( sikkert ikke retskrevet ) det er en av di beste hostesaftene som finnes , men den er noe sterk , indeholder blantannet litt morfin og så sprit og andre godsaker Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Må vell hive meg med på battle for the almighty page 1000;D Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 OK. Men gjør det uansett Er ikke noe bedre og gjøre nå på natten uansett Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Velkommen tilbake haddis. Sovet godt? Eller har du ikke sovet kanskje? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Våken ! Yay! Me too! Skal i et møte klokken ni i morgen. Nå tør jeg ikke å legge meg i frykt for å forsove meg, så jeg kan likesågodt holde meg våken. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Våken ! Yay! Me too! Skal i et møte klokken ni i morgen. Nå tør jeg ikke å legge meg i frykt for å forsove meg, så jeg kan likesågodt holde meg våken. du kommer til og sovne i natt , når man har en grunn til og være våken sovner man altid Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sovner ikke så lenge jeg sitter her. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg håper at det begynner å regne, jeg er så satans lei av sol. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Litt regn hadde ikke gjort noe. Luften blir så mye friskere etterpå også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jaaaa, friskere luft ja takk. Når jeg er sjuk så driter jeg i hvordan været er uansett. Men all denne varmen gjør meg susete i hodet Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Litt regn hadde ikke gjort noe. Luften blir så mye friskere etterpå også. Det er en del tåke ute nå, så lufta er ikke så klam at det gjør noe. Endret 13. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 der regner her i stavanger nei en siste røyk så er det senga for min del , ser ut som min boikott av side 1000 ikke blir no problem noen underhold meg mens eg røyker Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Litt overskyet her (Tønsberg). Er deilig ute, men inne er det fortsatt like varmt som i ettermiddag. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bodde i en kald kjeller. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) gud og windows skal mase om den restarten , kan den bare ikke fatte at jeg ikke gidder nå FFS jøss Nevnarion fikk ikke siste post på en side og min trippelførstepost tro om eg kan klare en posttakulare Endret 13. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 gud og windows skal mase om den restarten , kan den bare ikke fatte at jeg ikke gidder nå FFS jøss Nevnarion fikk ikke siste post på en side og min trippelførstepost tro om eg kan klare en posttakulare Første post igjen FtZ-, imponerende Nei disse sistepost-postene mine dukker bare opp nå og da, men likevel ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg