Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skulle ikke du boikotte side 1000 da? Haha. :p

Nei seriøst, side 1000 tonight! ^^

Edit: Jeg har meget ofte siste ordet på en side. Men har ikke hatt det flere sider på rad enda tror jeg...

ja du er mean til og få sitepost på mange sider på rad :D

hva styrer folkene her i natt da ?? ( alle som titter innom må svare )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Jeg sitter her og har fortsatt en helvetes hoste. 3. dag på rad nå, og den er fortsatt like ille. Halsen min er som en jævla kaktus, og jeg kan bare drømme om å få sove. Så her sitter jeg da, enda ikke sikker på om jeg kommer til å legge meg eller om jeg rett og slett bare døgner.

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg sitter her og har fortsatt en helvetes hoste. 3. dag på rad nå, og den er fortsatt like ille. Halsen min er som en jævla kaktus, og jeg kan bare drømme om å få sove. Så her sitter jeg da, enda ikke sikker på om jeg kommer til å legge meg eller om jeg rett og slett bare døgner.

gå til legen og få resept på koselan ( sikkert ikke retskrevet :p ) det er en av di beste hostesaftene som finnes , men den er noe sterk , indeholder blantannet litt morfin :D og så sprit og andre godsaker :p

Lenke til kommentar
Våken ! :woot:

Yay! Me too!

Skal i et møte klokken ni i morgen. Nå tør jeg ikke å legge meg i frykt for å forsove meg, så jeg kan likesågodt holde meg våken. :)

du kommer til og sovne i natt , når man har en grunn til og være våken sovner man altid :p

Lenke til kommentar

gud og windows skal mase om den restarten , kan den bare ikke fatte at jeg ikke gidder nå FFS

jøss Nevnarion fikk ikke siste post på en side :p og min trippelførstepost :p tro om eg kan klare en posttakulare :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
gud og windows skal mase om den restarten , kan den bare ikke fatte at jeg ikke gidder nå FFS

jøss Nevnarion fikk ikke siste post på en side :p og min trippelførstepost :p tro om eg kan klare en posttakulare :p

Første post igjen FtZ-, imponerende :thumbup:

Nei disse sistepost-postene mine dukker bare opp nå og da, men likevel ofte. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...