LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Canis Lupus betyr vel også Ulv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Canis Lupus betyr vel også Ulv. ja, det stemmer det Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Damn..må visst på jobb i mårra allikevel! *jumpe i senga, noen med?* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Canis Lupus betyr ganske mye faktisk: canis lupus Wolf \Wolf\, n.; pl. Wolves. [OE. wolf, wulf, AS. wulf; akin to OS. wulf, D. & G. wolf, Icel. [=u]lfr, Sw. ulf, Dan. ulv, Goth. wulfs, Lith. vilkas, Russ. volk', L. lupus, Gr. ly`kos, Skr. v[.r]ka; also to Gr. "e`lkein to draw, drag, tear in pieces. [root]286. Cf. Lupine, a., Lyceum.] 1. (Zo["o]l.) Any one of several species of wild and savage carnivores belonging to the genus Canis and closely allied to the common dog. The best-known and most destructive species are the European wolf (Canis lupus), the American gray, or timber, wolf (C. occidentalis), and the prairie wolf, or coyote. Wolves often hunt in packs, and may thus attack large animals and even man. 2. (Zo["o]l.) One of the destructive, and usually hairy, larv[ae] of several species of beetles and grain moths; as, the bee wolf. 3. Fig.: Any very ravenous, rapacious, or destructive person or thing; especially, want; starvation; as, they toiled hard to keep the wolf from the door. 4. A white worm, or maggot, which infests granaries. 5. An eating ulcer or sore. Cf. Lupus. [Obs.] If God should send a cancer upon thy face, or a wolf into thy side. --Jer. Taylor. 6. (Mus.) (a) The harsh, howling sound of some of the chords on an organ or piano tuned by unequal temperament. (b) In bowed instruments, a harshness due to defective vibration in certain notes of the scale. 7. (Textile Manuf.) A willying machine. --Knight. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan også latin, eller hva det er: Cave Cavem = Vokt dem for hunden np: Faith No More Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg er med ketchez Yeah! We are 2, some more? EDIT: Nei nei..ble bare oss i natt.. Jaja, dere går ALLE glipp av noe! Endret 12. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg er med ketchez Yeah! We are 2, some more? Seff lol, lizm. EDIT: Faen, for sent, virker det som. Endret 12. juli 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg er med ketchez Yeah! We are 2, some more? Seff lol, lizm. Pass deg! Du får warn for "fjortis-språk". Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Yeah! We are 2, some more? Ikke 3? Hva med f.... Nei, jeg vet, STFU Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Pass deg! Du får warn for "fjortis-språk". Neida, jeg bare bestikker moderatorene med nakenbilder. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Klokken er 00:58 og jeg er trøtt. Allikevel vil jeg ikke legge meg. Hm. Jeg har en god kamerat som har ei ganske så snerten venninne. Hu har hatt type før, men er singel nå. Hu er like gammel som meg. Vurdere og be han og nummeret/mailen hennes, men er redd for å skremme henne bort, virke desperat. Noen som har noen tips ell? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 da har eg kjøpt ny mobil , k750i for 1100 uten binning kor netthandelen.no Er du nå heelt sikker på at det er den mobilen? link til avslutta auksjon sida? http://www.netthandelen.no/index.php?expan...iewprod=3033411 EDIT: hømmm blingset litt heg quoter meg selv og sier takkgud of angreretten Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er nok der inni Fredrik gjemmer seg STFU! ømt punkt 2*STFU! ømt punkt X2 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 var da utrolig stille her for en gang skyld , hvor er alle natteravnene ?????? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Der var jeg ferdig med dagens dose av Gw Blir aldri kjedelig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) nei ned og spille et eller annet , må vel bil agent rouge siden jeg enda ikke har fått kjøpt meg ny halo 2 cd EDIT: må bare minne alle på at vi skal boikotte side 1000 Endret 12. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror jeg skal koble opp projektoren til annlegget er litt lei av TV'n. Koblet til Xboxen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg