Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ketchez, har dere ikke lås på baddøra?

Joda, men...det er uansett SKUMMELT! Folk kan jo kikke rett inn jo.. Hater den dusjen. Ønsker tilbake den gamle, stygge dusjen!

som du griner om den dusjen a, hva har du å skjule?!? :p

Det er nok der inni Fredrik gjemmer seg :hmm:

Lenke til kommentar

ketchez, har dere ikke lås på baddøra?

Joda, men...det er uansett SKUMMELT! Folk kan jo kikke rett inn jo.. Hater den dusjen. Ønsker tilbake den gamle, stygge dusjen!

som du griner om den dusjen a, hva har du å skjule?!? :p

Nadda.., men... Den dusjen tar livet av meg!

 

Navla Ifö dusj!

 

Det er nok der inni Fredrik gjemmer seg :hmm: 

 

STFU!

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lese "The Recent Pic Post" og kanskje få se bilder av folka på forumet her, men den gang ei. Jeg startet på begynnelsen og gikk utover. Til slutt gadd jeg bare ikke mer. Det var så mye spamming om at AnAnAs er deilig og AnAnAs er smooth og at folk vil treffe AnAnAs. Jeez. Det er for svarte mange andre søte og pene jenter her også. Anette for eksempel! Ah, var deilig å få det ut, er ikke så irritert lenger.

Øhh. Og det var konklusjonen du kom med? Haha.

 

 

Kjempeirriterende du.

Lenke til kommentar

Merkelig at jeg har den slags kunnskap. Sånn går det når lillebror hører på CD-en sin konstant og jeg kjenner noen deltagere som var med i fjor og i år. (Altså, ikke de samme personene)

 

:hm:

 

 

 

ketchez: Jo, jeg har hørt at han er død, hørte det på radioen og så det på tekst-tv i går, men så ble det stille.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Det er visst best å ikke nevne F-navnet på en stund :D

 

ehs5: Jeg syns det lignet på noe harry potter-greier, men så slår ikke LarsP meg som noen HP-fan, så jeg slo fra meg den tanken :wee:

 

EDIT: Ketchez: Jo, det har han. Ble jaget av svensk politi i bil, og så plutselig stoppet han bilen og skjøt seg. Eller det er hva de tror i alle fall.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
ehs5: Jeg syns det lignet på noe harry potter-greier, men så slår ikke LarsP meg som noen HP-fan, så jeg slo fra meg den tanken :wee:

Hehe, nei, men når du sier det er noe kjent med det.. Har lest HP-bøkene selv men kan ikke huske helt. Det er en med navnet Lupus der, husker bare ikke hvem det er. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...