Jonnar Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Ok, nå har "dårlig = bra"-tingen nådd nye høyder. Sitter og hører på Melodi Grand Prix Junior. Tror faktisk jeg skal kjøpe alle CD'ne pluss DVD'ne. Regner med at du gjør dette pga kvaliteten på sangene i MGP Junior? ---- Fikk nettopp vite at en av mine venner fra det forrige stedet jeg bodde (for ca 12 år siden) er død. Døde av overdose visstnok. Har sett fyren én gang siden jeg flyttet, og da stumpet jeg borti han og snakket med han i 2 minutter, så noe sterkt vennskap har det ikke vært opp gjennom årene akkurat. Trist å høre selvom. Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Fikk nettopp vite at en av mine venner fra det forrige stedet jeg bodde (for ca 12 år siden) er død. Døde av overdose visstnok. Har sett fyren én gang siden jeg flyttet, og da stumpet jeg borti han og snakket med han i 2 minutter, så noe sterkt vennskap har det ikke vært opp gjennom årene akkurat. Trist å høre selvom. Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Kondolerer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Tror ikke det, tbh. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Tror ikke det, tbh. Tviler jeg også. Regner meg selv for noenlunde oppegående, men man kan jo aldri vite. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Tror ikke det, tbh. Tviler jeg også. Regner meg selv for noenlunde oppegående, men man kan jo aldri vite. Det er vanskelig å si. Noen faktorer som sier at du kan ha blitt det, mange som sier det motsatte. (Krangel, dødsfall, diverse andre faktorer.) Sånn ser jeg det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Lurer på om jeg hadde havnet i et sånt miljø om vi ikke hadde flyttet. Er ikke godt å si. Det får du nok aldri noe svar på. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Mange faktorer som spiller inn. Venner og gruppepress, miljø generelt osv. For alt jeg vet kunne jeg ha gått på en fest med han kameraten og prøvd hasj, og deretter hadde det gått i nedoverbakke. Det er ingen som kan vite, men jeg tror nok at jeg hadde vært en annerledes person om vi hadde blitt boende der i forhold til den personen jeg er nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 En av kompisene mine har flyttet inn et slikt miljø. Egentlig er miljøet der han bor helt fint, men han ville egentlig ikke flytte. Nå er jeg egentlig litt redd for'n... Han har begynt å drikke, røyke og feste etter at han flytta. (Er 15år) Før så hang vi mye sammen, men ikke nå lenger. Jeg var liksom ikke "tøff" nok lenger. Men nå ser det ut til at han er på bedringens vei egentlig, men jeg er ikke helt sikker på'n. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Tenkte jeg skulle lese "The Recent Pic Post" og kanskje få se bilder av folka på forumet her, men den gang ei. Jeg startet på begynnelsen og gikk utover. Til slutt gadd jeg bare ikke mer. Det var så mye spamming om at AnAnAs er deilig og AnAnAs er smooth og at folk vil treffe AnAnAs. Jeez. Det er for svarte mange andre søte og pene jenter her også. Anette for eksempel! Ah, var deilig å få det ut, er ikke så irritert lenger. I dag har jeg vært på stranda fra klokken 1300 til klokken 2000. Det var deilig. Er blitt enda mer solbrent, men hva gjør det, jeg har sett og snakket med mange fine jenter. Jeg har også hatt det dritartig. Nå har jeg vondt i kroppen og er trøtt. Får vel avslutte med en dusj før jeg laller. Skulle også ha spilt GW med mini me, men er så trøtt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Drar på ferie i morgen, så jeg blir vel borte en stund. Ikke at jeg har vært her så mye før heller, så noe stort savn blir det nok ikke. Lurer på hvordan det skal gå i Frankrike. For det første snakker de rart, og for det andre har de rare tastaturer. Når jeg i tillegg skriver dvorak til vanlig kan det bli litt av en opplevelse. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Er De splitter pine gal? Please. Jeg er bare LarsP v2.0 Before I was blind, but now I can see. Hva skjedde med v1? Han som likte tvilsom polsk grindcore! Endret 12. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 *whine* Begynn pa slutten, flere bilder. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Det er for svarte mange andre søte og pene jenter her også. Anette for eksempel! Wee.. Men var nok fordi hun var en av de første jentene til å legge ut masse bilder, synes AnAnAs er mye penere på bildene nå enn de gamle jeg fant en gang ejg leita i RPP.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hvor i RPP "whiner" folk om at AnAnAs er søt? Orker ikke lese igjennom... // Tror jeg tar kvelden jeg, er ikke noe nattmenneske. Heller stå opp tidlig. <sleep> Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Men var nok fordi hun var en av de første jentene til å legge ut masse bilder, synes AnAnAs er mye penere på bildene nå enn de gamle jeg fant en gang ejg leita i RPP.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Neeei! Nå må jeg i dusjen. Den nye dusjen, GRUSOMME DUSJEN! Ønsk med lykke til. Jeg digger dusjen! Den er GRUSOM! Glass dusj! Står jo på utstilling inni den jo...ødelegger livet mitt. Bygger seg opp noe innvendig..! Herre, GI MEG STYRKE! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Haha, tøff dusj Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Har vært ute en tur med noen fra ungdomsskoleklassen og ei til. Det er det morsomste sosiale jeg har vært med på på lenge. Mimre fra "gamlegjengen" og sånt. Humoren faller helt tilbake til datidens nivå ketchez, har dere ikke lås på baddøra? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 ketchez, har dere ikke lås på baddøra? Joda, men...det er uansett SKUMMELT! Folk kan jo kikke rett inn jo.. Hater den dusjen. Ønsker tilbake den gamle, stygge dusjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg