sofarot Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) HVOR er fredrikrb? Jeg vet, jeg vet. Hint: en annen forumbruker STFU. Akkurat vært og bada, syns det var kaldt i sjøen.. EDIT: Gratulerer Anette_! Endret 12. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Nå skal jeg også til sande og råne! Fikk lappen i dag Så pass opp for en utrygg sjåfør med en sølvgrå Audi A4 SkyMarshall ! Digg med lappen veit jeg, var så sinnsykt letta da sensoren sa at jeg hadde bestått. Var dritredd for å stryke på å ha kjørt for forsiktig. Men det gjirde jeg ikke Wee... :S Enda kvinne billist! Gratulerer! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) HVOR er fredrikrb? Jeg vet, jeg vet. Hint: en annen forumbruker Nå kommer jeg til å sitte å gruble i kveld --- Gratulerer masse med lappen, Anette_ --- *Vente Ø.B. tilbake hvert øyeblikk* Edit: Var visst allerede tilbake, ja. Endret 12. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 *Gå og gjøre noe nyttigt og lure litt på hvorfor jeg poster her* Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Gratulerer mer lappen Anette_! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Gratulerer med lappen og gratulerer til alle som ellers har gjort noe gratulerbart i dag. *host host* *gomle halstabletter og hente mer te* Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php...b9acd0477ee3ec7 Knegg. Riktig sted å selge dametruser det der Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Nå skal jeg også til sande og råne! Fikk lappen i dag Så pass opp for en utrygg sjåfør med en sølvgrå Audi A4 SkyMarshall ! Digg med lappen veit jeg, var så sinnsykt letta da sensoren sa at jeg hadde bestått. Var dritredd for å stryke på å ha kjørt for forsiktig. Men det gjirde jeg ikke Wee... Potensielt at du imorgen får en telefon om at lappen din ble tilbaketrukket grunnet manglende betaling. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Takk for alle gratulasjoner! Det varmer Kjørte til typen min i Holmestrand nå, men skal straks til drammen og hente søss og ei vennine. BBL =) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Potensielt at du imorgen får en telefon om at lappen din ble tilbaketrukket grunnet manglende betaling. Haha, ikke prøv deg engang! Dessuten så VET jeg at du ikke kommer inn på den databasen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Potensielt at du imorgen får en telefon om at lappen din ble tilbaketrukket grunnet manglende betaling. Haha, ikke prøv deg engang! Dessuten så VET jeg at du ikke kommer inn på den databasen Det var i opplæringsperioden, småen. Nå er halve stasjonen på ferie, så jeg har tilgang på litt av hvert.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. Veldig rett, jeg skriver i So4 av en eller 2 grunner, den ene er jaffal at jeg kjeder meg og ikke finner på noe annet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Forresten gratulerer masse med lappen Anette! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Tihi... Er på lan nå. Har lastet ned 100 GB på noen få timer Så nå spiller vi CS mot bots... Skjer'aaaaa? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. Veldig rett, jeg skriver i So4 av en eller 2 grunner, den ene er jaffal at jeg kjeder meg og ikke finner på noe annet Folk som synes det er morsomt å lage salgsannonser med brukt undertøy, kjeder nok seg en smule mer enn de som skriver i SO4. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. Veldig rett, jeg skriver i So4 av en eller 2 grunner, den ene er jaffal at jeg kjeder meg og ikke finner på noe annet Folk som synes det er morsomt å lage salgsannonser med brukt undertøy, kjeder nok seg en smule mer enn de som skriver i SO4. Ja en smule mer, hehe, dessuten er det kjekt å skrive i so4 viss det er liv her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg