Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg også til sande og råne! Fikk lappen i dag :D Så pass opp for en utrygg sjåfør med en sølvgrå Audi A4 SkyMarshall ;) !

Digg med lappen veit jeg, var så sinnsykt letta da sensoren sa at jeg hadde bestått. Var dritredd for å stryke på å ha kjørt for forsiktig. Men det gjirde jeg ikke :D Wee...

:S :scared:

Enda kvinne billist!

:tease:

Gratulerer!

Lenke til kommentar
HVOR er fredrikrb?  :(

Jeg vet, jeg vet. Hint: en annen forumbruker

:hmm:

Nå kommer jeg til å sitte å gruble i kveld :p

---

Gratulerer masse med lappen, Anette_ :fun:

---

*Vente Ø.B. tilbake hvert øyeblikk*

Edit: Var visst allerede tilbake, ja.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Nå skal jeg også til sande og råne! Fikk lappen i dag :D Så pass opp for en utrygg sjåfør med en sølvgrå Audi A4 SkyMarshall ;) !

Digg med lappen veit jeg, var så sinnsykt letta da sensoren sa at jeg hadde bestått. Var dritredd for å stryke på å ha kjørt for forsiktig. Men det gjirde jeg ikke :D Wee...

Potensielt at du imorgen får en telefon om at lappen din ble tilbaketrukket grunnet manglende betaling. :innocent:

Lenke til kommentar

Potensielt at du imorgen får en telefon om at lappen din ble tilbaketrukket grunnet manglende betaling. :innocent:

Haha, ikke prøv deg engang!

Dessuten så VET jeg at du ikke kommer inn på den databasen ;)

Det var i opplæringsperioden, småen. Nå er halve stasjonen på ferie, så jeg har tilgang på litt av hvert.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. :blink:

Veldig rett, jeg skriver i So4 av en eller 2 grunner, den ene er jaffal at jeg kjeder meg og ikke finner på noe annet :roll:

Folk som synes det er morsomt å lage salgsannonser med brukt undertøy, kjeder nok seg en smule mer enn de som skriver i SO4. ;)

Lenke til kommentar
Og folk sier at folk som skriver i SO4 kjeder seg.. :blink:

Veldig rett, jeg skriver i So4 av en eller 2 grunner, den ene er jaffal at jeg kjeder meg og ikke finner på noe annet :roll:

Folk som synes det er morsomt å lage salgsannonser med brukt undertøy, kjeder nok seg en smule mer enn de som skriver i SO4. ;)

Ja :p en smule mer, hehe, dessuten er det kjekt å skrive i so4 viss det er liv her :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...