Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Darkness| har ikke stilt forumklokka si :tease:

Jeg har funnet ut at jeg skal blitze helt til batteriet på kameraet går. Men først skal jeg bade i elva.

Edit; Tomat-Ulf, hvor har du vært den siste uka? Ferie?

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halleluja, halleluja, Jesus er min venn.

8320 GK MEDIER OG KOMMUNIKASJON 03036 BJERKE VIDEREGÅENDE SKOLE Tilbud opplæring/skoleplass

Er hos moren min nå, som bare har en herpa laptop, så derfor har jeg ikke vrt inne på en stund.

Lenke til kommentar

Steike så godt humør eg er i idag. Våknet isted og gruet meg til å veie meg siden eg veier meg hver tirsdag men eg har nå gått ned 2.1kg på 1uke!

Er vel ikke lenge til eg når ideal vekten min med denne tempoen. :w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Steike så godt humør eg er i idag. Våknet isted og gruet meg til å veie men siden eg veier meg hver tirsdag og eg har gått ned 2.1kg!

koffør vill du gå opp i vekt ??

eg ligger sikkert langt under min idealvekt :p mat er jo bare tull :D

Lenke til kommentar
koffør vill du gå opp i vekt ??

eg ligger sikkert langt under min idealvekt :p mat er jo bare tull :D

Opp i vekt? :dontgetit: vil ned eg!

Har motsatte problem av det du har. ;)

uuubs , eg leste opp i stedet for ned :p

har vist ikke helt fått søvnen ut av øyand :p

igår spiste eg en hel pøls på en eller annen bensinstasjon :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Steike så godt humør eg er i idag. Våknet isted og gruet meg til å veie meg siden eg veier meg hver tirsdag men eg har nå gått ned 2.1kg på 1uke!

Øyh! jeg prøver på det samme..

Forskjellen er vel at du går ned :p

Lenke til kommentar
Løsningen kan være enkel, Ø.B., hvilke pølser har du i potetstappen din? :whistle:

---

FtZ-: Ok, det er bare skrivemåten, formuleringene og det at du leste opp i steden for ned som fikk meg til å lure ;)

hehe trøtt , og med lese og skrive vansker ( noe som over halve norge har for tia , lure på om der er moderne :p )

Lenke til kommentar

er det bare meg som ikke ser avatarene som forumet hoster , kan heller ikke si di bildene som folk kan legge med i inlegga sine :hmm:

jaja ikke det største tapet , btw fikk datan helt spyware fri til slutt :w00t:

bensinstasjon mat er jo det beste , lever på sånt eg :D

Lenke til kommentar
Du som har tatt forkurs: Hvordan er det med oppmøte? Er det obligatorisk? Var matte, fysikk og kjemi vanskelig? *grue seg*

Ikke obligatorisk oppmøte.

Men du har såkalte "arbeidskrav" i alle fag, for eksempel labrapporter i fysikk og kjemi (ca 5 i hvert fag), innleveringer/oppgaver og særemne i norsk (ca 10), og innleveringer i matematikk. Disse er obligatoriske og må leveres.

Matte gikk helt greit til tross for at jeg på GK lå mellom 1 og 3 i karakter til tider. (Har kanskje noe med god lærer å gjøre) Kurset er lagt opp slik at det skal gå an å begynne uten mer grunnlag enn grunnskolematematikk.

Kjemi er et 2-timersfag, ganske greit, men krever litt lesing..

Fysikk var litt verre, men det var mest på grunn av den inkompetente, giddaløse læreren vår.

OK. Kanskje ikke så ille likevel da.

Bra du har fått gode nyheter :)

Det har jeg også, angående betaling av skatt av hussalget. Forteller det når du kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...