Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Nei, men der er det et stort basseng jeg kan hoppe i hvis det blir for ille. Kan ikke dra på stranden nå heller, for lovte typen å sitte her helt til han slutter 17:00. :shrug:

skaff deg sånn lita sprayflaske, ha iskaldt vann i. så kan du ligge å soraye deg selv :p

edit: stikker opp jeg!frokost ute er så koslig :thumbup:

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sitter her og venter på at banken skal ringe meg opp igjen, skal få fikset meg lån nå til bilshopping. :wee:

har funnet verdens peneste golf 3 som jeg skal kjøpe! :love: får den forhåpentligvis iløpet av neste uke engang. gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar

Jupp, men da var det klart. Allmenn til høsten på meg! :w00t:

Noen flere som skal inn på Kongsbakken i Tromsø her?

----

Ellers, så døgner jeg, har sett alle de tre siste Autofil-episodene, Chronicles Of Riddick og 5 episoder av Simpsons sesong 11. I tillegg har jeg kommet meg i gang med hjemmesiden min, og alt er bare velstand! Fin natt, dette her. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer, for jo flere fag en får fritak for, jo lettere blir jo året.

Jeg hadde fritak for alt utenom matte, fysikk og kjemi. 19 uketimer, masse fri hver dag :love:

Hadde jeg hatt alle fagene hadde i alle fall jeg fått dårlige karakterer :)

Lenke til kommentar

Hun spiller sikkert kabal.

Jeg skal på fjelltur, og må bruke opp batteriet på kameraet så jeg får ladet det før den tid. Hvordan skal jeg gjøre det? :hmm:

--

HVOR er fredrikrb? :(

Lurer seg vekk fra forumet? w209.gif

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer, for jo flere fag en får fritak for, jo lettere blir jo året.

Jeg hadde fritak for alt utenom matte, fysikk og kjemi. 19 uketimer, masse fri hver dag :love:

Hadde jeg hatt alle fagene hadde i alle fall jeg fått dårlige karakterer :)

Du som har tatt forkurs: Hvordan er det med oppmøte? Er det obligatorisk? Var matte, fysikk og kjemi vanskelig? *grue seg*

bakemesterharepus: Jeg har kyssesyken og er i jobb. Legen var "ganske sikker"? Tok han ikke blodprøver da? Du kan jo jobbe så lenge det ikke er en fysisk krevende jobb da (så fremt du føler deg i form til det)

Lenke til kommentar
bakemesterharepus: Jeg har kyssesyken og er i jobb. Legen var "ganske sikker"? Tok han ikke blodprøver da? Du kan jo jobbe så lenge det ikke er en fysisk krevende jobb da (så fremt du føler deg i form til det)

Han tok blodprøver, så i mikroskopet.. Sa at han var ganske sikker, men vi må vente på svar på blodprøvene som er sendt inn. Skulle ha jobbet i en fysisk anstrengende jobb, og jeg føler meg ikke i form til det i det hele tatt (våknet i natt med 39,7 i feber)

:cool:

Lenke til kommentar
Du som har tatt forkurs: Hvordan er det med oppmøte? Er det obligatorisk? Var matte, fysikk og kjemi vanskelig? *grue seg*

Ikke obligatorisk oppmøte.

Men du har såkalte "arbeidskrav" i alle fag, for eksempel labrapporter i fysikk og kjemi (ca 5 i hvert fag), innleveringer/oppgaver og særemne i norsk (ca 10), og innleveringer i matematikk. Disse er obligatoriske og må leveres.

Matte gikk helt greit til tross for at jeg på GK lå mellom 1 og 3 i karakter til tider. (Har kanskje noe med god lærer å gjøre) Kurset er lagt opp slik at det skal gå an å begynne uten mer grunnlag enn grunnskolematematikk.

Kjemi er et 2-timersfag, ganske greit, men krever litt lesing..

Fysikk var litt verre, men det var mest på grunn av den inkompetente, giddaløse læreren vår.

Lenke til kommentar

Ikke obligatorisk oppmøte.

Men du har såkalte "arbeidskrav" i alle fag, for eksempel labrapporter i fysikk og kjemi (ca 5 i hvert fag), innleveringer/oppgaver og særemne i norsk (ca 10), og innleveringer i matematikk. Disse er obligatoriske og må leveres.

Matte gikk helt greit til tross for at jeg på GK lå mellom 1 og 3 i karakter til tider. (Har kanskje noe med god lærer å gjøre) Kurset er lagt opp slik at det skal gå an å begynne uten mer grunnlag enn grunnskolematematikk.

Kjemi er et 2-timersfag, ganske greit, men krever litt lesing..

Fysikk var litt verre, men det var mest på grunn av den inkompetente, giddaløse læreren vår.

OK. Kanskje ikke så ille likevel da.

Lenke til kommentar

nei eg tror eg kan leve med spyware , den lager mindre problemer når jeg lar det være i fred , en hvist jeg skal prøve og bli kvitt den , kommer meg jo faen meg ikke inn i sikkerhetsmodus , tastaturet virker ikke før windows er bootet jævla piss

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...