Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg hjemme fra ferie, som btw sucket. Hadde litt halsplager når jeg reiste, npe som utviklet seg til mistanke om kyssesyke. En fransk lege gav meg pencilin (typo?), som ikke hjalp :)

Så nå våknet jeg god og varm med 39,7 i feber, og koser meg... Skal til legen kl 13:00.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

God morgen! Jeg er av en eller annen grunn i strålende humør i dag :D Er litt humørsyk for tiden :hmm:

Det er dårlig vær, men i dag driter jeg i det. Det betyr bare at jeg kan sitte inne uten dårlig samvittighet :wee:

Jeg flytter om 2 dager! Det er litt sånn sykt. Fikk forresten halve stipendet mitt i dag :D Halve stipendet mitt=30 tusen. Får forøvrig 6000 mer i stipend neste gang pga. en feil gjort av lånekassen, så da får jeg 36 tusen. Hurra!

*spise is*

Herr Brun

Lenke til kommentar
Solt meg i 10 minutter nå, og jeg gidder ikke mer. Det er altfor varmt. Venter heller til jeg reiser til Kreta.

Tror du det er kaldere på kreta? :p

Nei, men der er det et stort basseng jeg kan hoppe i hvis det blir for ille. Kan ikke dra på stranden nå heller, for lovte typen å sitte her helt til han slutter 17:00. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...