Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Får kanskje en spam-mail i uka med MSN adressa mi. Utrolig lite. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hun Tone er ikke helt stabil nei. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 2 venniner av meg syklet akkurat forbi huset. Jeg haddde akkurat kommet inn så rommet var helt mørkt. Hun ene ropte etter meg, men jeg er så trøtt, så svarte ikke. da jeg så ut av vinduet så satt en annen vennina av meg bakpå sykkelen hennes. Hun som satt bakpå sa "hold kjeft". Var hun jeg likte kjempe godt før Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG [email protected]? Tror Tone aka Tonio er avslørt. "Penispill" jeg lurte og litt på det , men det kan da ikke være henne Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG EDIt: er tomt nå , måtte bare tøme spamfolderen 3-4 ganger Ah, beklager Så ikke de innlegga dine før det jeg skrev. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) 2 venniner av meg syklet akkurat forbi huset. Jeg haddde akkurat kommet inn så rommet var helt mørkt. Hun ene ropte etter meg, men jeg er så trøtt, så svarte ikke. da jeg så ut av vinduet så satt en annen vennina av meg bakpå sykkelen hennes. Hun som satt bakpå sa "hold kjeft". Var hun jeg likte kjempe godt før Synd det, men man kommer over det meste. Jeg og mine 1000 innlegg går og legger oss. God natt, sov godt! Endret 11. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jeg lurte og litt på det , men det kan da ikke være henne Det ER henne! Men. Natta, folkens! K0s dere, og ikke drøm for søtt gutter... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 2 venniner av meg syklet akkurat forbi huset. Jeg haddde akkurat kommet inn så rommet var helt mørkt. Hun ene ropte etter meg, men jeg er så trøtt, så svarte ikke. da jeg så ut av vinduet så satt en annen vennina av meg bakpå sykkelen hennes. Hun som satt bakpå sa "hold kjeft". Var hun jeg likte kjempe godt før det kan hende hun er som meg, hater at folk brøler:P trenger ikke ha noe ed deg å gjøre syns sikkert det var pinlig at venninna di sopte på deg...elns Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG [email protected]? Tror Tone aka Tonio er avslørt. "Penispill" jeg lurte og litt på det , men det kan da ikke være henne Før gmail kom hadde jeg hotmail, men da var [email protected] opptatt, har derfor brukt [email protected] Tror ikke jeg kan bevise det, men herregud. Hvorfor skulle jeg gjort noe som det der? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG [email protected]? Tror Tone aka Tonio er avslørt. "Penispill" jeg lurte og litt på det , men det kan da ikke være henne Før gmail kom hadde jeg hotmail, men da var [email protected] opptatt, har derfor brukt [email protected] Tror ikke jeg kan bevise det, men herregud. Hvorfor skulle jeg gjort noe som det der? vell jeg regner med at det bare er en dekk mail uansett , for man sitter ikke og sender 3k med meldinger fra en hotmail Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjører Ubuntu nå. Aldri vært borti Linux før. Det er litt spennende. Kjører du linux nå? Ja. Kom det ikke klart frem i posten min? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hva er det med avatarene i dag , får heller ikke lastet opp ny Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er sikkert en fra forumet med horn i sia på meg (Ergo alle) som har gjort det! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjører Ubuntu nå. Aldri vært borti Linux før. Det er litt spennende. Kjører du linux nå? Ja. Kom det ikke klart frem i posten min? Ubuntu er litt tøfft det ja. Men hadde problemer med å installere WLAN så gikk tilbake til windows... Har du prøvd noen andre distroer enn Ubuntu? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var borte fra dette helvetes hølet noen dager nå, på hytta til en kompis. Der var vi på en vel-fest, og vi møtte en fyr som virka et par år eldre enn oss. Uansett, han var en grei kar, og han ligna noe så inn i h*** på JoachimR (etter bildene jeg har sett på msn). Rart. *Svare på min egen post, siden alle de andre ignorerende forumhorene ikke gidder* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 2 venniner av meg syklet akkurat forbi huset. Jeg haddde akkurat kommet inn så rommet var helt mørkt. Hun ene ropte etter meg, men jeg er så trøtt, så svarte ikke. da jeg så ut av vinduet så satt en annen vennina av meg bakpå sykkelen hennes. Hun som satt bakpå sa "hold kjeft". Var hun jeg likte kjempe godt før det kan hende hun er som meg, hater at folk brøler:P trenger ikke ha noe ed deg å gjøre syns sikkert det var pinlig at venninna di sopte på deg...elns Hun sang faktisk, kan være hun sa det pga den andre vennina avbrøt henne Hun visste jo ikke at jeg var her Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Svamp quota posten din da.. Edit: Til Neptun_ Endret 11. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 *Svare på min egen post, siden alle de andre ignorerende forumhorene ikke gidder* Var det noe å svare på der da? kan ikke se noen spørsmålstegn Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hun sang faktisk, kan være hun sa det pga den andre vennina avbrøt henne Hun visste jo ikke at jeg var her Nettopp! du aner ikke hvor irriterendes der er med jenter som roper og er høylytt når man skal synge, eller konsentrere seg om noe;) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjører Ubuntu nå. Aldri vært borti Linux før. Det er litt spennende. Kjører du linux nå? Ja. Kom det ikke klart frem i posten min? Er ikke windows godt nok for deg gutt? Neida. Du får bruker hvilket OS du vil uten at jeg skal mobbe deg. *be til O' store Bill Gates* Denne gangen her skal jeg legge meg! God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg