Litejk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 God kveld... driver med da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 JoachimR Minner meg om noe jeg hørte på reiseradioen i dag. Jeg fikk bare med meg slutten, men tror det var sånn: Det var noen som hadde ringt inn om en savnet kanin. Kaninen het Heffalompen. Programlederen avsluttet etterlysningen slik: Komme da, Heffalompen, har du lyst på gulrot? Eller som vi sier i Bærum, har du lyst på rucolasalat? Uten dressing, med cherrytomater og pinjekjerner? Vil du ha det? Kanskje ikke så morsomt nå, men det var det da Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 God kveld... driver med da? Har vondt i halsen, og vurderer å ta en runde CS:S før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Næmmen, den potetmosen smakte ælg! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Trail of dead skulle ønske eg kunne vært der ! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 en annen ting jeg lurer på er hvor er alle avatarene henn ?? har hw tatt di ned eller no , ser jo at nesten alle avatarene er borte Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 en annen ting jeg lurer på er hvor er alle avatarene henn ?? har hw tatt di ned eller no , ser jo at nesten alle avatarene er borte Lagt merke til det jeg også, men det er sikkert en midlertidig systemfeil elns. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4487968 Jeg måtte bare --- Jeg ser alle avatarene. --- Leggetid snart? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg skal legge meg, og ja, jeg ser alle avatarene jeg og ... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 OMFG hver gang jeg tømmer hotmailen har jeg 1100 nye meldinger !!!!! FFS Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Haha! Mye spam eller? 290 nye emails @ yahoo'n min! Lenke til kommentar
Windaloo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 yeah! 524 @ hotmail.com Bytta til gmail -> 0 spam. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG EDIt: er tomt nå , måtte bare tøme spamfolderen 3-4 ganger Endret 11. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 0 spam på min hotmail, gmail og portalen.no ... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 omg for en kveld , hotmaile min er blitt bombet !!! jeg har fått mere spamm en vanlig i gmailen , og av en eller annen grunn er har noe spyware sit kommet seg gjennom firefox , adaware og ms sin anti spyware sak , slitere her ,,,,, GEEEERRR DiskSpace10GB jeg bare quoter meg selv http://home.no/spam-mail/bombetHotmail.JPG [email protected]? Tror Tone aka Tonio er avslørt. "Penispill" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg