hylo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Im too tired. I want to sleep. /me slår Hylo i hodet så han sovner =P Jeg har sovet 3 timer, så gå å legg deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Jah..skulle være hos madammen i kveld men ble "kastet" hjem pga ei venninnge måtte prate og jeg kunne ikke være der da Skal ta meg litt CS:S og så legger jeg meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jah..skulle være hos madammen i kveld men ble "kastet" hjem pga ei venninnge måtte prate og jeg kunne ikke være der da Skal ta meg litt CS:S og så legger jeg meg. Ip?! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jah..skulle være hos madammen i kveld men ble "kastet" hjem pga ei venninnge måtte prate og jeg kunne ikke være der da Jenter... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Word! Var bare der en dag jeg da, men fikk med meg Foo Fighters da =) Stakkars, nest dårligste konserten jeg så, kun slått av det grusomme bandet Silverbullit fra Sverige. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 han har vel egentlig ikke lov til å bruke det men? Han er registrert i NE:O så, ja han har nok lov. Dog, han skriver endel for HW.no og.(Old news delen ) Der er gutten med peiling vet du. Old news-delen? Klapp igjen din frekkas. Nei, nå er det nok forum for meg i dag. Pizza, potetgull og 24 er neste stopp. Kan vel ikke akkurat kalle det "New news"... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 I dag SKAL jeg legge meg tidlig! Så, nå legger jeg meg God natt! *sove* Herr Brun Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sove kan jeg bare drite i, denne varmen er for ekstrem. Og nå begynte jeg selvsagt å nyse igjen. Snørr og drit bare renner og renner, og jeg finner ikke ut hvorfor. Jeg har null allergi, aldri syk, men dette skjer en gang hver 2 uke. Og det klør så sinnsykt. Enda mer irriterende er det at det svir i øya, og det er vondt å se på skjermen. Ikke får jeg til å snuse heller. Møkkakveld. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 AnAnAs: RPP! Ta bilder på stranden! Blir ikke strand på meg før i morgen, måtte møte typen og krangle litt med han i varmen før jeg tok bussen hjem. Men i kveld blir det kafébesøk og forhåpentligvis finner jeg en ny bikini jeg kan bade i også. Allergipillene mine funker ikke. Tatt 9 stk nå, fortsatt like hasjfjern i øynene. LarsP: Så slem du er, men fy som jeg ler. vi sier jo at du ikke trenger ny bikini Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Word! Var bare der en dag jeg da, men fikk med meg Foo Fighters da =) Stakkars, nest dårligste konserten jeg så, kun slått av det grusomme bandet Silverbullit fra Sverige. Syntes Foo Fighters var temmlig så bra, selvfølgelig ikke på samme nivå som Audioslave men fortsatt kurant. Skrivefeil. Endret 11. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fy faen http://www.freewebs.com/daniel_bela/index.htm utrolig at han har hatt så mange besøkende Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Audioslave på wood i 2003 var kult, men Hellacopters tok kaka den dagen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 AnAnAs: jeg er _IKKE_ slem. =P gsn: lyden var dårlig og de klarte aldri å vinne publikums gunst. Synes jeg da. =) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var borte fra dette helvetes hølet noen dager nå, på hytta til en kompis. Der var vi på en vel-fest, og vi møtte en fyr som virka et par år eldre enn oss. Uansett, han var en grei kar, og han ligna noe så inn i h*** på JoachimR (etter bildene jeg har sett på msn). Rart. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 LarsP: Lyden kom jo seg etter hvert, men jeg må si meg til dels enig. Foo Fighters har ikke så mange "hits" de får publikum med på. Må si meg mektig imponert over Dave Grohl når han spillte på berga Utrolig gøy å se hvor mange i publikum som ikke så at han var der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe, vel. Jeg for min del fikk gåsehud under ...Trail of Dead og Fantômas. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjører Ubuntu nå. Aldri vært borti Linux før. Det er litt spennende. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjører Ubuntu nå. Aldri vært borti Linux før. Det er litt spennende. Kjører du linux nå? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Trail of dead var flinke, de fikk liv i publikum til tross for at godt over 90% ikke kunne sangene deres (og jeg fikk en trommestikke). Men Fantômas var sykt bra! Har hørt en del på de før men kunne aldri tenkt meg at de var så rå live! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Sove kan jeg bare drite i, denne varmen er for ekstrem. Og nå begynte jeg selvsagt å nyse igjen. Snørr og drit bare renner og renner, og jeg finner ikke ut hvorfor. Jeg har null allergi, aldri syk, men dette skjer en gang hver 2 uke. Og det klør så sinnsykt. Enda mer irriterende er det at det svir i øya, og det er vondt å se på skjermen. Ikke får jeg til å snuse heller. Møkkakveld. Prøvd å ta deg et bad i sjøen? Det skal rense opp systemet, og atpåtil ha en god del andre positive effekter på kroppen\helsa di! Endret 11. juli 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg