danielsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 I dag klarte jeg faktisk å såvne på stranda (ca 2t.). Varmen gjør meg trøtt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tilbake fra Quart!Vurderer sterkt å flytte til kristiansand Word! Var bare der en dag jeg da, men fikk med meg Foo Fighters da =) Imorra har jeg oppkjøring da, er sinnsykt nervøs!! Men kjørelæreren sa at det kommer til å gå bra ( han sier ikke det hvis han ikke mener det for det er mange som ikke får høre det ) Men tar det med ro også får det bare gå som det går.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 har sett espen my broooo et sted før hahahahah!!! linn har bare 3 bestisser, stakar men heldige maja med 5 Lol var ikke mye å si om iseliiin daaa ^^ ler til min død nå lolol av en merkelig grunn har det dukket opp 2 negative gjestbokmeldinger etter at sia ble publisert lolol Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Desktopen min er fucka Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Savner den gamle og stygge dusjen vår. Den nye glass dingsen er grusom! Føler som om jeg står til utstilling..nærvøs hver gang jeg skal dusje! Dritskummelt! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Desktopen min er fucka Stilig! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Desktopen min er fucka Stilig! Egentlig ganske tåpelig, vertfall siden det enda er beta og ganske lite funksjonelt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 har sett espen my broooo et sted før hahahahah!!! linn har bare 3 bestisser, stakar men heldige maja med 5 Lol var ikke mye å si om iseliiin daaa ^^ ler til min død nå lolol av en merkelig grunn har det dukket opp 2 negative gjestbokmeldinger etter at sia ble publisert lolol Men Tina er singel. Men så er hun ikke singel lenger likevel Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 haddis: Er det det der jeg så en film om en gang? Et klipp fra en eller annen teknologimesse? 3D-skrivebord ser jo litt tøft ut, men jeg tror det skal gå veldig fint å klare seg uten Ø.B.: Kiwi er det nye utfartsstedet? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 haddis: Er det det der jeg så en film om en gang? Et klipp fra en eller annen teknologimesse?3D-skrivebord ser jo litt tøft ut, men jeg tror det skal gå veldig fint å klare seg uten Ø.B.: Kiwi er det nye utfartsstedet? Du så sikker "Project Looking Glass", fra Sun. Det er til linux og solaris tror jeg. Det der så ikke ut som looking glass, men ikonet nest øverst til venstre kan kanskje gi noen tips? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 haddis: Er det det der jeg så en film om en gang? Et klipp fra en eller annen teknologimesse?3D-skrivebord ser jo litt tøft ut, men jeg tror det skal gå veldig fint å klare seg uten Denne du tenkte på?, den ser jo faktisk OK ut... Men den jeg prøver er bare no jalla. Prøv i vei ---> Link Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Desktopen min er fucka http://php.digi.no/phpf/prog_r.php?id=320 ? Edit: Du var før meg Endret 11. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Du så sikker "Project Looking Glass", fra Sun. Det er til linux og solaris tror jeg. Det der så ikke ut som looking glass, men ikonet nest øverst til venstre kan kanskje gi noen tips? Oj. La merke til at Looking Glass finnes til Windows nå. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ø.B.: Kiwi er det nye utfartsstedet? potetmos! Sunnere enn burger... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 haddis: Den var det, ja. Jeg satte ny rekord på en fjelltopp i dag Er i bedre form enn jeg noen gang har vært. Og kan herved komme med oppskriften på å komme i god form: -Løp ett o-løp i uka, og ellers en kort joggetur i ny og ne. -Spis mye, _mye_ mer snop enn du har gjort det siste året -Drikk veldig mye brus, og andre usunne drikker -Spis litt mindre chips enn før, men likevel nok -Spis mellom måltider, jobb med matematikk, fysikk og kjemi -Og sist, men ikke minst: FORUM, minst 4 timer hver dag. Lad gjerne opp til rekordforsøk en uke i forveien, da med lite søvn, kanskje et par dager med til sammen 25-30 timer forum. Denne måten å komme i form på forutsetter riktignok at man har et grunnlag i form av noen få års trening. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 prahahaha, av kjedsomhet gikk jeg gjennom sidene fra den stygge sia og fant denne. lol. Nå kan vi chatte ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Im too tired. I want to sleep. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Im too tired. I want to sleep. /me slår Hylo i hodet så han sovner =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Argh. Eksen min og ei venninne trodde ikke de skulle finne leilighet i Bergen, men så reiste faren til venninnen opp og kjøpte en splitter ny sentrumsleilighet på 67 kvadratmeter til 2.2 mil. som de får leie for 3400,- hver i måneden. Noen er bare født heldige. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå er det snart potetmos på gang! Dæven det er godt det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg