Herr Brun Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Mysil: Vi kan jo se statistisk på det. Hvem bruker våpen mest, heterofile menn, homofile menn eller kvinner? Tviler på at alle soldater og jegere er homofile. Er i dårlig humør i dag >_< Herr Brun Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Cheer up, Brun! You know what they say, some things in life are bad, They can really make you mad, Other things just make you swear and curse, When you're chewing on life's gristle, Don't grumble, Give a whistle And this'll help things turn out for the best. And... Always look on the bright side of life. [whistle] Always look on the light side of life. [whistle] --- Jeg har kort hår igjen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Huff, nå skal jeg ut og fly. *grue seg* Hmm... hvorfor gruer jeg meg? Har nok sett litt mye på lost... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 vi vil garanter se bilder av deg i forliten bikini Akkurat det jeg mener også Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) AnAnAs: RPP! Ta bilder på stranden! Svamp: Takk . Damer er no herk! Blir så irritert av og til! Edit: Hvem var det som foreslo å drepe SO4? URG! Er uhyre lite aktivitet her! Herr Brun Endret 11. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble det stilt her gitt... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 MSN horer ass.. SÅ usansynlige nick.. Roger`n | daff etter første dag på jobb | gatebil var konge | Jaja, imorra begyner arbeidslivet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble det stilt her gitt... Ja. Folk flest er vel ute i det fine været. Jeg har allerede vært ute, og ble litt solbrent så jeg tror ikke jeg skal gå ut så mye mer i dag. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 AnAnAs: RPP! Ta bilder på stranden! Blir ikke strand på meg før i morgen, måtte møte typen og krangle litt med han i varmen før jeg tok bussen hjem. Men i kveld blir det kafébesøk og forhåpentligvis finner jeg en ny bikini jeg kan bade i også. Allergipillene mine funker ikke. Tatt 9 stk nå, fortsatt like hasjfjern i øynene. LarsP: Så slem du er, men fy som jeg ler. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 MSN horer ass.. SÅ usansynlige nick.. Roger`n | daff etter første dag på jobb | gatebil var konge | Jaja, imorra begyner arbeidslivet Det der er jo ingenting.. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble det stilt her gitt... Ja. Folk flest er vel ute i det fine været. Utenom Herr Brun som leter etter statistikker over ting som ikke kan måles i statisktikk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble det stilt her gitt... Ja. Folk flest er vel ute i det fine været. Jeg har allerede vært ute, og ble litt solbrent så jeg tror ikke jeg skal gå ut så mye mer i dag. Vel, jeg stikker ut en tur selv. Går en tur. Be back later. ^^ Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå ble det stilt her gitt... Ja. Folk flest er vel ute i det fine været. Jeg har allerede vært ute, og ble litt solbrent så jeg tror ikke jeg skal gå ut så mye mer i dag. Gå ut er oppskrytt.. --------------------------- Uff, jobba idag.. helt greit liksom, men forferdelig varmt.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 MSN horer ass.. SÅ usansynlige nick.. Roger`n | daff etter første dag på jobb | gatebil var konge | Jaja, imorra begyner arbeidslivet Det der er jo ingenting.. Eh, les da? "Daff etter jobb idag imorgen begynner arbeidslivet Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har folket savnet meg? Tenkte med det, ja... Nå har jeg vært på Hvaler, så dro jeg rett derfra til Nakholmen hvor vi lånte en lite hytte... Utrolig varmt! Kjøpt ny bil idag også! Citroen C5... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Velkommen "hjem", og gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 MSN horer ass.. SÅ usansynlige nick.. Roger`n | daff etter første dag på jobb | gatebil var konge | Jaja, imorra begyner arbeidslivet Det der er jo ingenting.. Eh, les da? "Daff etter jobb idag imorgen begynner arbeidslivet Skjønte den, fortsatt er det ingenting Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har sett verre MSN-navn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hey babes. Endelig kommet hjem (og med det mener jeg Houston, har vaert pa Galveston den siste uken (se bilde @ hustraden)). Om noen veldig fa strakser (ca 45 min) stikker jeg downtown for a se diverse filmer (Sin CIty, Batman Begins, etc). Haper alle koser seg i Norge og ellers rundtom i verden. LarsP: Fyyyyy (knis) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Gotta love msn Er Daniel jeg snakka med nå da, vetta faen hvem det er. .×°IvIaja & Daniel her...°×. ... ... The Ring Jenta, Det Er Meg ..haha... says: vis det er deg-----> .×°IvIaja & Daniel her...°×. ... ... The Ring Jenta, Det Er Meg ..haha... says: så var du stygg The wonder has a name: ØB says: du er ikke akkurat noe fruktfat sjøl .×°IvIaja & Daniel her...°×. ... ... The Ring Jenta, Det Er Meg ..haha... says: det vet du alt om din soper The wonder has a name: ØB says: The following message could not be delivered to all recipients: Etter litt research fant jeg han http://www.freewebs.com/daniel_bela/megselv.htm stabil kar, var det jeg tenkte Endret 11. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg