Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Herr Brun: Tihi. Jeg skal ta affære om Sussi ikke kommer tilbake snart. Faen heller, stjele katten min, fysjom! Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bare gå å hent denna katta da vel! Så vanskelig kan det da ikke være. menneh sulten.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bare gå å hent denna katta da vel! Så vanskelig kan det da ikke være.menneh sulten.. Østepølse i dag også? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bare gå å hent denna katta da vel! Så vanskelig kan det da ikke være.menneh sulten.. Østepølse i dag også? As I said, slutta med slikt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Strategery: Naboen har begynt å mate katta mi, så hun kommer til de istedenfor til meg. Ø.B: La meg få lov til å whine litt da! Btw, kjøpte 1kg lasagne fra firstprice isted, grei nok smak, bare synd jeg er mett etter å bare ha spist en kvart kilo. Endret 11. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 huff nå fikk datan min en sikklig fæl reboot , presterte og trykke in den kanppen på kontakte som skrur av strømmen og så ble det hvist overtid i deg , di ringt just fra jobben og lurte på om eg kunne kjøre et extra skift i kvel PENGER !!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg hater denna pcen her! kan faen meg ikke skru den av mer. For dårlig strømforsyning på detta skabbet, bruker ca 1 time i gjennomsnitt for å få den på igjen. Derfor skrur jeg den ikke av lenger.. Men i natt gikk strømmen seff. ahhhhhh *Gjøre noe drastisk* Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Herr Brun: Tihi. Jeg skal ta affære om Sussi ikke kommer tilbake snart. Faen heller, stjele katten min, fysjom! Bruk vold. Slossing løser ingenting Bruk våpen! Herr Brun våpen er for homser og jenter Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uff nå holdt jeg på å bli fristet av en burger nedi kjellern her. Får stikke å klippe litt gras jeg tror jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Stikker i dusjen nå...benytter da muligheten til å klippe "gresset" jeg og. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Stikker i dusjen nå...benytter da muligheten til å klippe "gresset" jeg og. Nasty. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 God morgen folkens....ehm... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 nei gjøre meg klar til jobben bye bye Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har noen en god saft å anbefale? Trenger noe her i varmen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hmm, nei...men selv trenger jeg noe varmt å drikke. Har halsvondt *host host* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har noen en god saft å anbefale? Trenger noe her i varmen. Fun Light Ice Tea Peach. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har noen en god saft å anbefale? Trenger noe her i varmen. Fun Light Ice Tea Peach. Saft er vondt. Ice-tea er greit nok hvis du har isbiter i. Jeg annbefaler Ice-tea eller vann med isbiter i! BTW: Klippa plenen, det er noe forskrekkelig væmt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg