Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker og! Sto nettop opp. Igår kjørte vi faen meg på 2 måker. Roadkill igjen! :wow:

Holdt på å kjøre ned en kronhjort og greier. Tok noen bilder av dyret men ta bilder med lang lukkertid og uten stativ er ikke lett i det hele tatt.

hvordan i * er det dere kjører , først en katt og nå måser ?? :no:

Lenke til kommentar

Yupp. thats it. Folka mine har kjøpt hus og jeg sitter nå i en tom leilighet med kun PCen min. Den må skrus vekk om 5min og kjøres til huset. Jeg kommer ikke til å ha internett en god stund fremover (alt fra 1mnd til 4). Såååeehh....dere kommer ikke til å se meg her så ofte (kan prøve å bruke bibliotek elns til mail/forum).

 

Ha en fortsatt god sommer! :)

 

M.v.h.

Mr.Leftfield

Lenke til kommentar
Kjører litt over fartsgrensen så om vi hadde holdt fartsgrensen så hadde vi forsatt truffet på de. Vi er like sjokkert siden vi alltid kjører slik. :shrug:

Det her er mange år siden 5,10 ca.Det var om vinteren, vi trenger masse fart for å komme opp veien her. full guffe som vanlig opp gutua, og katten står på en meter høy snøkant ved siden av veien og blir redd og hopper selvfølgelig uti. dunkdunk. Den døde i armene mine på vei til dyrlegen :(

Lenke til kommentar
Kjører litt over fartsgrensen så om vi hadde holdt fartsgrensen så hadde vi forsatt truffet på de. Vi er like sjokkert siden vi alltid kjører slik. :shrug:

Det her er mange år siden 5,10 ca.Det var om vinteren, vi trenger masse fart for å komme opp veien her. full guffe som vanlig opp gutua, og katten står på en meter høy snøkant ved siden av veien og blir redd og hopper selvfølgelig uti. dunkdunk. Den døde i armene mine på vei til dyrlegen :(

:cry:

 

Jeg savner forresten Sussi, lurer på om jeg skal stikke opp til naboen å kreve hun tilbake.

Lenke til kommentar
Kjører litt over fartsgrensen så om vi hadde holdt fartsgrensen så hadde vi forsatt truffet på de. Vi er like sjokkert siden vi alltid kjører slik. :shrug:

Det her er mange år siden 5,10 ca.Det var om vinteren, vi trenger masse fart for å komme opp veien her. full guffe som vanlig opp gutua, og katten står på en meter høy snøkant ved siden av veien og blir redd og hopper selvfølgelig uti. dunkdunk. Den døde i armene mine på vei til dyrlegen :(

:cry:

 

Jeg savner forresten Sussi, lurer på om jeg skal stikke opp til naboen å kreve hun tilbake.

Seriøst, hvis naboen min hadde gjort no sånn så hadde jeg blitt forbannet! Flytt til USA og saksøk dem for 100 millioner samt en kattefarm :dribble:

:tease:

Eller bare gå og forklar dem at du er veldig glad i katten din, og at du gjerne vil ha den tilbake. Du kan også prøve å lokke den til deg, gi den favorittmaten dens osv. :p

 

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...