Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det fordi du spillte for mye? :!:

nei , vi var på byen og hadde det knall , så var det ei eller anna tøs som trodd jeg hadde sjekket henne opp ( uten at jeg hadde vært i nærheta av henne) som sa til dama at nå sku hu ha meg , så nor dama sku heim og eg sku på narspell ( dama gadd ikke være med ) så var plutselig hu dama der og snakke med dama mi ( uten at jeg fikk det med meg , i vertfal , plutselig sa dama mi at eg ikke fikk fare på narspel , og eg bare koffer da ???? hu nei du får ikke lov , eg blei iritet og sa at eg for uansett , eg og kompisa mine hoppa i en taxi og dro , så hadde hvist dene herrane tøsa sakt te dama at hu skue dit vi sku !!!

så da blei dama sikklig pised ( no eg fatte) hu prøvde jo og ringe meg men eg var jo irritert på henne for at ho var sur på meg ( eg vist jo ikke noe om denne andre tøsa)

så da for dama mi heim og herpa halo 2 cden

ca 2 timer seiner kommer eg heim , vi parater og ler , for saken var ganske morsom egntlig , mye bråk for ikke no , eg aner ikke hvem hu dama som på sto at eg hadde sjekket henne opp er engang

Lenke til kommentar

Nei nå skal jeg rydde leiligheten.

Får 38" tvn til fattern pga at han skal ha flatskjerm om et par timer.

Får rydde litt da, så han ikke blir så jævla grinete når han kommer.

"Du bor jo som en gris jo! Er du hore? Hæ? Eller hallik? Nei for det ser ut som et bomba horehus nemlig!!!"

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Men jeg tror ikke jeg kan bade, for bikinien min er for liten i overdelen, så tror den bare duger til å ligge stille.  :p

Hva gjør det om den er litt liten? :p

-klipp-

vi vil garanter se bilder av deg i forliten bikini :dribble:

Lenke til kommentar
Døgning suksessful. Da skulle døgnrytmen være på plass med mindre jeg forsover meg i morgen.

God natt!

Da var jeg oppe, og døgnet kan i aller høyeste grad sies å fungere fint nå. :D

Morgenstund har gull i munn!

:)

La meg klokka 20-21 i går (er ikke sikker sovna mens jeg så på tv) og sto opp nå.

Fornøyd jeg, snudd døgnet en del timer tilbake.

Lenke til kommentar
Veps som ikke vil døøø... ahhhh.

stor bok ( f.eks en gammel utgave av bibelen ) + fart + veps + bord = most ( altså død veps)

Jeg kan ikke akkurat si jeg har en bibel her .. Jævelen prøvde å stikke meg, men du vet, takket være lynrask reasksjonsevne avoida jeg den. Men den er ikke glad nå

Lenke til kommentar
Veps som ikke vil døøø... ahhhh.

stor bok ( f.eks en gammel utgave av bibelen ) + fart + veps + bord = most ( altså død veps)

Jeg kan ikke akkurat si jeg har en bibel her .. Jævelen prøvde å stikke meg, men du vet, takket være lynrask reasksjonsevne avoida jeg den. Men den er ikke glad nå

alternative store bøker er

lotr

hhttg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...