Shikaru Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Haha TheMaster Men da får jeg skru av pcn ( buhu ) også skal jeg dra. kommer tilbake på torsdag kveld. hvis du/dere ikke veit hvor jeg skal så burde dere ha fulgt med mere . see ya. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 var det fordi du spillte for mye? :!: nei , vi var på byen og hadde det knall , så var det ei eller anna tøs som trodd jeg hadde sjekket henne opp ( uten at jeg hadde vært i nærheta av henne) som sa til dama at nå sku hu ha meg , så nor dama sku heim og eg sku på narspell ( dama gadd ikke være med ) så var plutselig hu dama der og snakke med dama mi ( uten at jeg fikk det med meg , i vertfal , plutselig sa dama mi at eg ikke fikk fare på narspel , og eg bare koffer da ???? hu nei du får ikke lov , eg blei iritet og sa at eg for uansett , eg og kompisa mine hoppa i en taxi og dro , så hadde hvist dene herrane tøsa sakt te dama at hu skue dit vi sku !!! så da blei dama sikklig pised ( no eg fatte) hu prøvde jo og ringe meg men eg var jo irritert på henne for at ho var sur på meg ( eg vist jo ikke noe om denne andre tøsa) så da for dama mi heim og herpa halo 2 cden ca 2 timer seiner kommer eg heim , vi parater og ler , for saken var ganske morsom egntlig , mye bråk for ikke no , eg aner ikke hvem hu dama som på sto at eg hadde sjekket henne opp er engang Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Eww, nå skal pappa på do. Natta folkens! Har du PC'en på dass? Nei, men han titter innom rommet mitt hver gang han går på do. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Eww, nå skal pappa på do. Natta folkens! Har du PC'en på dass? Nei, men han titter innom rommet mitt hver gang han går på do. hehe , du må jo lytte så du vet når han kommer , og du kan late som du sover Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Nei nå skal jeg rydde leiligheten. Får 38" tvn til fattern pga at han skal ha flatskjerm om et par timer. Får rydde litt da, så han ikke blir så jævla grinete når han kommer. "Du bor jo som en gris jo! Er du hore? Hæ? Eller hallik? Nei for det ser ut som et bomba horehus nemlig!!!" Endret 11. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Når han kommer ved tre, fire-tiden synes jeg det er like godt å legge meg. Har ødlagt døgnrytmen min for mye fra før av. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Når han kommer ved tre, fire-tiden synes jeg det er like godt å legge meg. Har ødlagt døgnrytmen min for mye fra før av. tull og tøv , det er jo natta som gjelder Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var innom recent pic post nå nettopp. Må bare kommentere en liten ting: + = ****NO PUN INTENDED**** Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var innom recent pic post nå nettopp. Må bare kommentere en liten ting: http://blink.dagbladet.no/user/files/l/la/.../Picture_77.jpg + http://www.studentski-servis.com/fotografi...member_kids.jpg = ]http://groups.northwestern.edu/safclub/CNY03%20we%20win.jpg ****NO PUN INTENDED**** nå var du slem Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Men jeg tror ikke jeg kan bade, for bikinien min er for liten i overdelen, så tror den bare duger til å ligge stille. Hva gjør det om den er litt liten? Den var litt slem ja. Endret 11. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Var innom recent pic post nå nettopp. Må bare kommentere en liten ting: *bilde* + *bilde* = *bilde* ****NO PUN INTENDED**** Ok! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tonio: Var det du som var her for en liten stund sia... Hvis ikke så tror ejg det må ha vert en tvilling eller noe sånt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men jeg tror ikke jeg kan bade, for bikinien min er for liten i overdelen, så tror den bare duger til å ligge stille. Hva gjør det om den er litt liten? -klipp- vi vil garanter se bilder av deg i forliten bikini Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Veps som ikke vil døøø... ahhhh. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tonio: Var det du som var her for en liten stund sia... Hvis ikke så tror ejg det må ha vert en tvilling eller noe sånt Jeg har nesten nettopp stått opp.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Veps som ikke vil døøø... ahhhh. stor bok ( f.eks en gammel utgave av bibelen ) + fart + veps + bord = most ( altså død veps) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Døgning suksessful. Da skulle døgnrytmen være på plass med mindre jeg forsover meg i morgen. God natt! Da var jeg oppe, og døgnet kan i aller høyeste grad sies å fungere fint nå. Morgenstund har gull i munn! La meg klokka 20-21 i går (er ikke sikker sovna mens jeg så på tv) og sto opp nå. Fornøyd jeg, snudd døgnet en del timer tilbake. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Veps som ikke vil døøø... ahhhh. stor bok ( f.eks en gammel utgave av bibelen ) + fart + veps + bord = most ( altså død veps) Jeg kan ikke akkurat si jeg har en bibel her .. Jævelen prøvde å stikke meg, men du vet, takket være lynrask reasksjonsevne avoida jeg den. Men den er ikke glad nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 LarsP er slem! Ananas: Tro meg, ingen har noe imot at bikinioverdelen er for liten Det lika vi Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Veps som ikke vil døøø... ahhhh. stor bok ( f.eks en gammel utgave av bibelen ) + fart + veps + bord = most ( altså død veps) Jeg kan ikke akkurat si jeg har en bibel her .. Jævelen prøvde å stikke meg, men du vet, takket være lynrask reasksjonsevne avoida jeg den. Men den er ikke glad nå alternative store bøker er lotr hhttg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg