SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja må alltid det .... ALLTID Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja må alltid det .... ALLTID Du er ikke den enste =P Det er faen ikke lett det der. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Overtrøtt humor2k! :!: www.home.no/johan-af/zimitzbitz Du MÅ være overtrøtt, og ellers ha en ganske dårlig sans for humor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Overtrøtt humor2k! :!: www.home.no/johan-af/zimitzbitz Du MÅ være overtrøtt, og ellers ha en ganske dårlig sans for humor. "Ånei ... pupillen min datt av" Aahehhaehhahehahehahehehhaehhahehahe hahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahe hahehehhaehhahehahehahehehhaehhaheh ahehahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehah ehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehah ehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehahehehhaehh ahehahehahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehah ehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehahehehh aehhahehahehahehehhaehhahehahehahehehhae hhahehahehahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahe hahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehahehehhaeh ahehahehahehehhaehhahehahehahehehhaehhahehahehahe .... *host* .. hahae ... ahah .. hah ... Jo ja jeg var overtrøtt nok. *rulle siste sigg for i natt* Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Overtrøtt humor2k! :!: www.home.no/johan-af/zimitzbitz Du MÅ være overtrøtt, og ellers ha en ganske dårlig sans for humor. Johoo: D Noen av filmene har jeg laget! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Steike, begynner å bli trøtt jeg... Er det da man skal legge seg? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei det er da man BØR legge seg. Finnes ingen fastsatte regler på det der. Men uansett, jeg kjenner at maskineriet mitt begynner å kollapse, så jeg tar å kræsjer nå. Natta alle menneskene ... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei det er da man BØR legge seg. Finnes ingen fastsatte regler på det der. Men det var fint, for da venter jeg litt til =P Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja måtte plutselig røyke jeg så ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå legger jeg meg snart også... er faktisk trøtt ^^ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Haha, sitter og ser Van The Man, fy faen så morsomt! Lo meg ihjel når han indianske fyr'n begynner å snakke litt dirty. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei nå er det nok for ikveld *Legge seg* Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hey! noen våkne folk her? er i usa nå og kjeder meg litt på pcen. Noen som har noen forslag til ting jeg kan gjøre? (på pcen altså) Forslag til noen morsomme poster jeg kan lese? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Now playing: Shikiro asian xxx oral Eller ikke Bah, egentlig så hører jeg på pantera med cemetary gates Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Døgning suksessful. Da skulle døgnrytmen være på plass med mindre jeg forsover meg i morgen. God natt! Da var jeg oppe, og døgnet kan i aller høyeste grad sies å fungere fint nå. Morgenstund har gull i munn! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei det er da man BØR legge seg. Finnes ingen fastsatte regler på det der. Men det var fint, for da venter jeg litt til =P *kosepå* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jadda. 10 minutter til at jeg burde være på jobb... Hmm.. *nyte en Biola* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg