hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Men du har vært "slem" før det også. Si en sang du liker fra dem da! Du likte ikke Meshuggah da heller. Meshuggah - I Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Meshuggah - Glints Collide Meshuggah - Catch 33 (album. en sang.) Alle albuma generelt. Teknisk metal er noe av det bedre i verden. Endret 11. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Men du visste ikke at jeg ikke likte de før. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Men du visste ikke at jeg ikke likte de før. Nei. Det gjorde jeg ikke. Men dog. Jeg er slem med de fleste, så du kan ikke føle deg utelatt. Endret 11. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 *Velte akvariet til føssi, og gå og pusse tennene* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 *Velte akvariet til føssi, og gå og pusse tennene* *kosepå* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Men før det igjen var du snill. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Men før det igjen var du snill. Det kan godt hende. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Neiii, kjedelig diskusjonm Tone.. zzzzzzzzzz jeg tror jeg legg meg.. Beach boys overgår alt. EOD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 /me slaps kaiern with a lagre amout of CD's. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Ja jeg skal ikke legge meg. Rulle meg en røyk og fyre igang noe ranked i Battlefield 2 ... Er for varmt til å sove uansett... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 /me slaps kaiern with a lagre amout of CD's. /me slaps Hylo with a Britney Spears CD Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. det der var ihvertfall ikke ordrett. Møkkakjærring Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 /me slaps kaiern with a lagre amout of CD's. /me slaps Hylo with a Britney Spears CD /me slaps Kaiern with a large amout of poop and Christina Aguilera CD's. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. det der var ihvertfall ikke ordrett. Møkkakjærring *Friste å kommentere* Unnskyld dobbeltpostingen min. Unnskyld for at jeg har vært så slem mot deg Tonio. Jeg mente det aldri. Jeg er snill. Det er sant. Endret 11. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. det der var ihvertfall ikke ordrett. Møkkakjærring Nei, for du hadde skrivefeil også. Endret 11. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) /me slaps kaiern with a lagre amout of CD's. /me slaps Hylo with a Britney Spears CD /me slaps Kaiern with a large amout of poop and Christina Aguilera CD's. Hmm /me slaps Hylo with George W. Bush's underwear :o Endret 11. juli 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. det der var ihvertfall ikke ordrett. Møkkakjærring Nei, for du hadde skrivefeil også. You just won funclump of the year award hmm hvor stygge ord er det lov å skive her egentlig? Må bare finne på et Tonio, det kommer.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 /me slaps kaiern with a lagre amout of CD's. /me slaps Hylo with a Britney Spears CD /me slaps Kaiern with a large amout of poop and Christina Aguilera CD's. Hmm /me slaps Hylo George W. Bush's underwear :o /me slaps Kaiern with a deep-fried anus! It tastes good, right? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 STFU Øystein! --- "Jeg er alltid en av de siste som legger meg, jeg!" sa han før han la seg som en av de første. det der var ihvertfall ikke ordrett. Møkkakjærring Nei, for du hadde skrivefeil også. You just won funclump of the year award hmm hvor stygge ord er det lov å skive her egentlig? Må bare finne på et Tonio, det kommer.. Wee. ØB skal bli enda slemmere mot meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg