Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt til å skrive en lang post med orka ikke :p

 

Kort oppsummering: Var på quarten på torsdag, var et slitsomt døgn med sinnsykt gøy og jeg har lyst til å flytte til kristiansand. Noen ledige rom hos deg haddis? :p Foo Fighters konserten var helt sinnsykt bra og jeg gleder meg til neste gang jeg får mulighet til å dra på konsert med de.

 

var på byen for første gang på lørdag, ble ikke spurt om leg noe sted og storkoste meg =) Fant ut at jeg egentlig ikke liker kebab, selv ikke fra sidneys.

 

Og i dag var den store dagen da, fylte atten år og greier! :D Fikk masse fine pakker og får bilen min i september =) Men er blitt dødsforkjøla etter å ha surra så mye rundt ute.

 

Menmen, lenge siden jeg har lest på forumet. Håper alle har det bra og nyter sommeren og at ingen mistet noen i London!!

Lenke til kommentar
Da var bursdagen min over. Er ei lenger i "tennårene"

Rart å ikke ha mamma her som styrer og steller til alle sine bursdaer

Men men, gjør det beste ut av det og man har sin kjære ved sin side så jeg overlever.

Bursdag på 10 juli du og? Akkurat to år eldre enn meg da :)

 

Skjønner at dette sikkert var en ganske tøff bursdag for deg, men det virker som om du er flink til å gjøre det beste ut av ting. Så bare stå på :)

 

Ang London så drar bestevennina mi dit 28. juli.. Ikke bra. Og kusina hennes skulle ta den banen men bestemte seg for å shoppe litt før hun dro hjem. Da er det bare meningen at man skal leve ass..

Lenke til kommentar
Da var bursdagen min over. Er ei lenger i "tennårene"

Rart å ikke ha mamma her som styrer og steller til alle sine bursdaer

Men men, gjør det beste ut av det og man har sin kjære ved sin side så jeg overlever.

Bursdag på 10 juli du og? Akkurat to år eldre enn meg da :)

 

Skjønner at dette sikkert var en ganske tøff bursdag for deg, men det virker som om du er flink til å gjøre det beste ut av ting. Så bare stå på :)

 

Ang London så drar bestevennina mi dit 28. juli.. Ikke bra. Og kusina hennes skulle ta den banen men bestemte seg for å shoppe litt før hun dro hjem. Da er det bare meningen at man skal leve ass..

Høh...Jah, både Allyse, Afseth, meg og du har bursdag i dag. Dagen for de viktige ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestemt meg, jeg gjør som phax. Kaster vekk utrolig mye tid på forumet, tid jeg kan bruke til andre ting, som f.eks. å skrive artikler for hw.no og programmer.no.

 

Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne.

 

Kommer nok innom her noen ganger, men langt fra så ofte som jeg har gjort til nå.

 

Gudbai.

:(

Ikke bli for lenge borte, da!

Æsj, alle forsvinner jo, kom tilbake, folkens!

 

---

Gratulerer med overstått 20- og 18-årsdag, B|Real og Anette_!

---

 

Jeg har hatt den morsomste kvelden på lenge, en kamerat kom bortom, og vi har brukt mange timer på å pløye gjennom gamle CDer fra 90-tallet, og gjettet på titler og artister på forskjellige måter. Utrolig hva man husker og ikke husker av musikk :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...