Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Bare jordbær nå. Morellene er ikke kommet..var på kjølelageret for noen dager siden, da hadde de vell 400 esker elns. 12 kurver à 400 gram.

 

400*12*400=1,9 tonn?

 

Eller, rekna jeg feil?

 

Syns btw det er en koslig jobb, snakker mye med kundene :)

400kasser?? Du er klar over at gammle jordbær ikke er gode?

 

Jordbærene jeg solgte ble plukket kvelden før. Fikk en leveranse på ca 5-6kasser dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er spent! Drar til Frankrike om 4 dager, og da kommer jeg ikke hjem før til jul. Skal først på ferie frem til 2. august, så begynner forkurset i Oslo den 3. august, og så skal jeg til Frankrike 1. september før skolen begynner en 2. september. Grugleder meg...

Er det forresten bare meg som har problemer med at jeg ikke klarer å skrive på msn?

 

Herr Brun

Lenke til kommentar

Hater regionkoder på DVD-spillern. Jeg VIL se Shark Tale. Dustete maskin.

 

Det er vanskelig å flytte pult med masse greier oppe. Alt begynner å falle ned, et slit å rydde opp etterpå.

 

Ser Lock Stock & Two Smoking Barrels i steden for. Den er sone 2.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Bare jordbær nå. Morellene er ikke kommet..var på kjølelageret for noen dager siden, da hadde de vell 400 esker elns. 12 kurver à 400 gram.

 

400*12*400=1,9 tonn?

 

Eller, rekna jeg feil?

 

Syns btw det er en koslig jobb, snakker mye med kundene :)

400kasser?? Du er klar over at gammle jordbær ikke er gode?

 

Jordbærene jeg solgte ble plukket kvelden før. Fikk en leveranse på ca 5-6kasser dagen.

Jordbærene her blir plukket dagen før, og satt på kjøla etterhvert som de blir plukket. Noen dager har firmaet oppimot 400 kasser og selge.

 

Og nei, jordbærene herfra smaker slettes ikke gamle.

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...