flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Tonio: Hm, er du gammal nok da, tro? Strategery: I see...men om du ser meg i byen en gang, så ikke nøl med å spørre om det er meg som er flodhest. Litt kjedelig om du tar feil da. "Unnskyld, er det du som er flodhest?" Tror vedkommende får seg en lur, liten latter da. Men brb, nå skal jeg og Tonio dusje. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Strategery: I see...men om du ser meg i byen en gang, så ikke nøl med å spørre om det er meg som er flodhest. Litt kjedelig om du tar feil da. "Unnskyld, er det du som er flodhest?" Tror vedkommende får seg en lur, liten latter da. Hehe. Legg gjerne ut et bilde, slik at det blir lettere for meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Sa jo til deg at du skulle ta en knapp fra et annet tilfeldig tastatur Tonio Og jeg sa at Lars kom til å merke det..? Og jeg sa noe i nærheten av at: det er da vel ikke så farlig, skyld på en nylig besøkende Og de har dratt nå. Det er det jeg håper på ZLatzman. Jeg er fortsatt femten år flodhest. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Men brb, nå skal jeg og Tonio dusje. Jeg vil også være med Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Men brb, nå skal jeg og Tonio dusje. Jeg vil også være med Du vil ikke være med 2 premature inn i dusjen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ich hab' kein Lust Ich hab' kein Lust Ich hab' kein Lust Ich hab' kein Lust Ich habe keine Lust mich nicht zu hassen Hab' keine Lust mich anzufassen Ich hätte Lust zu onanieren Hab' keine Lust es zu probieren Ich hätte Lust mich auszuziehen Hab' keine Lust mich nackt zu sehen Ich hätte Lust mit großen Tiere Hab' keine Lust es zu riskieren Hab' keine Lust vom Schnee zu gehen Hab' keine Lust zu erfrieren Ich hab' kein Lust Ich hab' kein Lust Ich hab' kein Lust Nein ich hab' kein Lust Ich hab' keine Lust etwas zu kauen Denn ich hab' keine Lust es zu verdauen Hab' keine Lust mich zu wiegen Hab' keine Lust im Fett zu liegen Ich hätte Lust mit großen Tiere Hab' keine Lust es zu riskieren Hab' keine Lust vom Schnee zu gehen Hab' keine Lust zu erfrieren Ich bleibe einfach liegen Und wieder zähle ich die Fliegen Lustlos fasse ich mich an Und merke bald ich bin schon lange kalt So kalt, mir ist kalt... Ich hab' keine Lust Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Men brb, nå skal jeg og Tonio dusje. Jeg vil også være med Du vil ikke være med 2 premature inn i dusjen. Er 16, så klart jeg vil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Satan for en helvetes dag på jobb Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Satan for en helvetes dag på jobb Hva har skjedd? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ich hat eine gewaltig Wille. Ich hassen der Text, welches du Verzeichnise empor. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ich hat eine gewaltig Wille. Ich hassen der Text, welches du Verzeichnise empor. HAHAHAHAHAHA :!: *roper etter oversetteren min* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ich bin Bin Laden. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Satan for en helvetes dag på jobb Hva har skjedd? Sikkert vært forpult varmt på kjøkkenet der haddis jobber Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 argh, ikke tysk. Vær så snill! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dieser Text ist die Weise, die auch für mich erschwert wird, da ich nur Franzosen in der Schule gehabt habe. Aber es schaut nett. edit: sorry Nevnarion. Endret 10. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Dieser Text ist die Weise, die auch für mich erschwert wird, da ich nur Franzosen in der Schule gehabt habe. Aber es schaut nett. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Sieg heil! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Er heldigvis ferdig med tysk som fag på skolen. *Pheew* Ikke noe tysk på meg neste år Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Sieg heil! Du virker som en sint kar, men vær så snill da... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ich habe fútball gespielen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg