Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blarf ... nå skal jeg slutte å sitte her røyke og være slask. Det er jo så varmt at jeg ikke orker reise meg engang. Handa henger fast i musematta og alt er bare hælvette. SÅ da skal jeg heller åpne alle dører, ta med meg 20meter kabel og legge opp anlegg i bilen som jeg får skilter på imorra. Wohoooo ....

 

*rive seg løs fra kontorstol og musematte og hente kabel og tang og teip og.... *

Lenke til kommentar
Blarf ... nå skal jeg slutte å sitte her røyke og være slask.

Tenker på det samme. Jeg er alene hjemme, og må egentlig få det ryddig til i morra, men jeg skal bare sitte 5 minutter til, og så skal jeg bare spille litt, så må jeg bare høre en sang til, så skal jeg BARE.....

 

 

Sukk.

Lenke til kommentar
gud og trøtt eg er i dag .

 

di hadde ikke spill på platekompaniet og frs ligger inne på arkaden :(

dvs at jeg ikke får spilt halo 2 i kveld

Må si jeg synest sååå synd på deg :!:

 

Du kan da vente til i morgen vel ;)

NEIII har jo ikke spilt må mange dager , kommer jo ut av trenig :p

 

lurer på om eg må spille litt halo 1 som kompensasjon , bare synn det ikke er live på det :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg skal jobbe og skaffe emg en tannlegetime!

 

det er bare å ta turen til røros, og jeg kan mekke biffsnadder til dere alle :ermm:

*glede seg til slutten av måneden*

 

snart på kino også gitt, satser på at sin city er bra.

den var sånn passe , så den for noen dager siden ;)

Lenke til kommentar

Siden når ble jeg goth? :hmm:

 

Uansett, jeg er skikkelig kvalm nå. Var hos min kjære mormor, og da hun hadde hørt at jeg enda ikke hadde spist frokost måtte hun gi meg mye mat.

 

Synd du forlater forumet @kd, men gjør du som phax/someday. kommer du jo tilbake.. :p

 

Og, det er kun fordi jeg har sommerferie jeg er her 24/7, jeg tviler på at dere må fortsette å slite med meg når skolen starter igjen. Tviler egentlig i det hele tatt etter den 16. (lørdag) ettersom boka kommer ut da. :)

Lenke til kommentar
Siden når ble jeg goth? :hmm:

Tror det ble bestemt for et par dager siden.

 

Og, det er kun fordi jeg har sommerferie jeg er her 24/7, jeg tviler på at dere må fortsette å slite med meg når skolen starter igjen. Tviler egentlig i det hele tatt etter den 16. (lørdag) ettersom boka kommer ut da.

 

Jeg regner med at boka går fort å lese, tar ikke mange dagene når man leser 12 timer daglig.

Lenke til kommentar
Siden når ble jeg goth? :hmm:

 

Uansett, jeg er skikkelig kvalm nå. Var hos min kjære mormor, og da hun hadde hørt at jeg enda ikke hadde spist frokost måtte hun gi meg mye mat.

 

Synd du forlater forumet @kd, men gjør du som phax/someday. kommer du jo tilbake.. :p

 

Og, det er kun fordi jeg har sommerferie jeg er her 24/7, jeg tviler på at dere må fortsette å slite med meg når skolen starter igjen. Tviler egentlig i det hele tatt etter den 16. (lørdag) ettersom boka kommer ut da. :)

aa man leser jo en harrypotter bok på noen få dager :p

 

eller er det bare meg , når jeg tenker meg om leser eg allle bøker på noen få dager

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...