Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

 

*knegg hirr humre*

 

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din.

Exactly my thoughts.

 

 

"Kom å smake kjepp!"

 

 

 

Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu!

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den :grin:

Katta vår er ikke slik, gidder ikke :p

 

dreper ikke musa, bare leker med den.... :!:

 

Men når den må slåss må den, dessuten trenger den personlig trener, og det er meg, jeg jager den rundt i huset for å få trent den litt :thumbup:

 

Den er feit, og veier 6kg :p

Lenke til kommentar
Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

 

*knegg hirr humre*

 

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din.

Exactly my thoughts.

 

 

"Kom å smake kjepp!"

 

 

 

Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu!

''Kom her ska' du få smak' på norsk skogskjepp, du! Da men' jeg ikke sånn' kjepp' som er i skogen, men den der nede på flatbygda hos mæ!''

Lenke til kommentar
Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

 

*knegg hirr humre*

 

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din.

Exactly my thoughts.

 

 

"Kom å smake kjepp!"

 

 

 

Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu!

Hva har vi pistol til? :!:

Lenke til kommentar
Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den :grin:

Katta vår er ikke slik, gidder ikke :p

 

dreper ikke musa, bare leker med den.... :!:

Det gjør kattener her også. Klasker musa såvidt i hodet og lar den løpe unna. for å så ta de igjen og klaske litt til. De dør til slutt og da gidder ikke katta mer..

Lenke til kommentar
Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den :grin:

Katta vår er ikke slik, gidder ikke :p

 

dreper ikke musa, bare leker med den.... :!:

Det gjør kattener her også. Klasker musa såvidt i hodet og lar den løpe unna. for å så ta de igjen og klaske litt til. De dør til slutt og da gidder ikke katta mer..

:!: Haha!

Lenke til kommentar
Hylo: Du glemte humre og hirr. ;)

 

*knegg hirr humre*

 

Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! :(

Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din.

Exactly my thoughts.

 

 

"Kom å smake kjepp!"

 

 

 

Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu!

''Kom her ska' du få smak' på norsk skogskjepp, du! Da men' jeg ikke sånn' kjepp' som er i skogen, men den der nede på flatbygda hos mæ!''

:!:

 

 

--

 

Feck, ble litt skjelven nå. Tok ut strømmen til cd-rom'en mens pc'n sto på. Hele skiten skrudde seg av, og ville ei slå seg på igjen. Men, men...funker nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...