flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din. Exactly my thoughts. "Kom å smake kjepp!" Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu! Endret 10. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den Jeg har tunga i kjeften hver dag! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den Katta vår er ikke slik, gidder ikke dreper ikke musa, bare leker med den.... :!: Men når den må slåss må den, dessuten trenger den personlig trener, og det er meg, jeg jager den rundt i huset for å få trent den litt Den er feit, og veier 6kg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som har nummeret til kongens slott? 37 84 05 92 seriøst. jeg vet at det er et 22-nummer Har sikkert et spesial nummer, slik at du er nødd å ringe en sentral for å bli overført til slottet eller noe... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din. Exactly my thoughts. "Kom å smake kjepp!" Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu! ''Kom her ska' du få smak' på norsk skogskjepp, du! Da men' jeg ikke sånn' kjepp' som er i skogen, men den der nede på flatbygda hos mæ!'' Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din. Exactly my thoughts. "Kom å smake kjepp!" Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu! Hva har vi pistol til? :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den Katta vår er ikke slik, gidder ikke dreper ikke musa, bare leker med den.... :!: Det gjør kattener her også. Klasker musa såvidt i hodet og lar den løpe unna. for å så ta de igjen og klaske litt til. De dør til slutt og da gidder ikke katta mer.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har tunga i kjeften hver dag! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den Katta vår er ikke slik, gidder ikke dreper ikke musa, bare leker med den.... :!: Det gjør kattener her også. Klasker musa såvidt i hodet og lar den løpe unna. for å så ta de igjen og klaske litt til. De dør til slutt og da gidder ikke katta mer.. :!: Haha! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 DiskSpace10GB du trenger ikke skrive HAHA kan like godt bare le for deg selv Grett du skriver haha i humor forumet Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) DiskSpace10GB du trenger ikke skrive HAHA kan like godt bare le for deg selv Grett du skriver haha i humor forumet Du trenger heller ikke bry deg om hva jeg skriver, men bare tenke det inni deg Endret 10. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Da kan vi like greit la være å skrive alle mann. Så blir forumet dødt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 vi later som vi skriver. vi kan tenke at vi skriver noe nei, men seriøst. la oss snakke om været i stede for å være sinte. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din. Exactly my thoughts. "Kom å smake kjepp!" Katta mi er 22 år gammel. Slå den du! Ånei det ble ikke så lett nei, håhåh, neidu! ''Kom her ska' du få smak' på norsk skogskjepp, du! Da men' jeg ikke sånn' kjepp' som er i skogen, men den der nede på flatbygda hos mæ!'' :!: -- Feck, ble litt skjelven nå. Tok ut strømmen til cd-rom'en mens pc'n sto på. Hele skiten skrudde seg av, og ville ei slå seg på igjen. Men, men...funker nå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 ja, godt poeng..... Hva skal folket i uken da? FOr min del skal jeg bade... ahhh blir kjekt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skal jobbe og skaffe emg en tannlegetime! det er bare å ta turen til røros, og jeg kan mekke biffsnadder til dere alle Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Du trenger heller ikke bry deg om hva jeg skriver, men bare tenke det inni deg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 gud og trøtt eg er i dag . di hadde ikke spill på platekompaniet og frs ligger inne på arkaden dvs at jeg ikke får spilt halo 2 i kveld Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 gud og trøtt eg er i dag . di hadde ikke spill på platekompaniet og frs ligger inne på arkaden dvs at jeg ikke får spilt halo 2 i kveld Må si jeg synest sååå synd på deg :!: Du kan da vente til i morgen vel Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Spambilder er så 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg