applemania Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 kanske vi skulle ha en avstemning på hvem som skal vere forumets offesieller babe , med bilder og greier Eller hva med... IKKE? Tonio kan godt være forumbabe, men personlig synes jeg Hanne er en mer diggbar kandidat. No offence. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Har jeg gått glipp av noe mens jeg så på at broren min og pappa gnagde koteletter? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Utrolig så lang tid det tar med hashing i DC da... *gjesp* Litt forum mens jeg venter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Har jeg gått glipp av noe mens jeg så på at broren min og pappa gnagde koteletter? Du er forumbabe. Ifølge AnAnAs Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ble ikke nominert engang??? Jeg har kjole og masse annet jeg kan dresse meg opp i for å bevise min verdighet...! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ble ikke nominert engang??? Jeg har kjole og masse annet jeg kan dresse meg opp i for å bevise min verdighet...! Knegg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 I går var jeg på "fylla" Hadde 3 0,5Cider og 8øl. Drakk 2,5Cider og 1 øl. Tror jeg er litt teit. Dessuten møtte jeg broren min (noe jeg ikke hadde lyst til) og tok pirattaxi hjem. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg ble ikke nominert engang??? Jeg har kjole og masse annet jeg kan dresse meg opp i for å bevise min verdighet...! Knegg. Møøø Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Så ustyrlig ufølsomme dere er. YOU BASTARDS!!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hylo: Du glemte humre og hirr. *knegg hirr humre* Ehm, jeg tror katta mi er utro. I skrivende stund ser jeg på at Sussi ligger på verandaen til naboen. Tror de sleipingene er begynt å mate hu. Fysjom! Gå å voldta de, å be om å få igjen katten din. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten Det betyr at katta vår er skikkelig tøff Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som har nummeret til kongens slott? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Det betyr at katta vår er skikkelig tøff Eller ei lesbiskhannkattehatende katte Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten Det betyr at katta vår er skikkelig tøff Jeg er mye tøffere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som har nummeret til kongens slott? 37 84 05 92 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 katta mi er rå! det er en hun, men hu slost mot hankattene, fordi hun er Sterilisert, og det verste er at vi finner kattehår ute på verandaen, og det betyr at det har vert et slagsmål, men håra var ikke fra katta vår men hannkatten Det betyr at katta vår er skikkelig tøff Jeg er mye tøffere. eee, nei du er like tøff som et knekkebrød Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Katta mi kom hjem her med en hoggorm i kjeften. slå den Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som har nummeret til kongens slott? 37 84 05 92 seriøst. jeg vet at det er et 22-nummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg