Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 e trur det ikke før eg ser det @kd Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 @kd vil bli savnet Men jeg tror helt ærlig at han vil komme tilbake og være like aktiv veldig snart Det pissregner ute!! Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tror dere ikke meg FtZ- og Herr Brun? Vel, dere får se. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag Haha, du er så dom, det er jo ingenting som er apent i dag, så du må nok vente en heeel dag... utrolig lenge å vente det!! NOT Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Tror dere ikke meg FtZ- og Herr Brun? Vel, dere får se. Ser du, det tok ikke lang tid Tror deg ikke jeg heller Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne. He'd mention me! Men jeg tror du bare har et innfall, vi får se hvor lenge det varer... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Litejk. du som er "dom" ( det skrives dum ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Glemte meg, ja. Drama queen numero uno. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag Haha, du er så dom, det er jo ingenting som er apent i dag, så du må nok vente en heeel dag... utrolig lenge å vente det!! NOT det må da være noe i en storby som stavanger som er opent Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alle Free Record Shop- og Platekompaniet-sjapper jeg vet om er åpne på søndager? Ikke de som ligger i kjøpesentra, men enkeltstående butikker, altså. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Glemte meg, ja. Drama queen numero uno. Er visst Tonio som er den nye forumbaben Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Alle Free Record Shop- og Platekompaniet-sjapper jeg vet om er åpne på søndager? Ikke de som ligger i kjøpesentra, men enkeltstående butikker, altså. selger di spill ?? eg har begge innen gangavstand Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 AnAnAs. du vil alltid være forumbabe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Glemte meg, ja. Drama queen numero uno. Er visst Tonio som er den nye forumbaben You're beaten by a fjotiss. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Glemte meg, ja. Drama queen numero uno. Er visst Tonio som er den nye forumbaben Virker sånn Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ok, så glemte jeg å nevne AnAnAs. Skyt meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ok, så glemte jeg å nevne AnAnAs. Skyt meg. Skulle ikke du holde deg borte? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 det er AnAnAs som er forumbabe, tonio er sånn halv forumbabe men den skikkelige baben er AnAnAs ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg