Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd :D den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende

 

jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag

Lenke til kommentar
btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd :D den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende

 

jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag

Haha, du er så dom, det er jo ingenting som er apent i dag, så du må nok vente en heeel dag... utrolig lenge å vente det!! :D NOT :p

Lenke til kommentar
Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne.

He'd mention me! :w00t:

 

Men jeg tror du bare har et innfall, vi får se hvor lenge det varer... :p

Lenke til kommentar
btw er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt halo 2 , må ha en ny cd :D den jeg har nå hadde vist et lite uhell i natt og ikke lenger brukende

 

jeg vet at kiosker og bensistasjoner ikke selger det , men det må da finnes noe som har åpent på en søndag

Haha, du er så dom, det er jo ingenting som er apent i dag, så du må nok vente en heeel dag... utrolig lenge å vente det!! :D NOT :p

det må da være noe i en storby som stavanger som er opent

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...