Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er  først når man ikke har spist brødskiver på over en måned man føler man burde skjerpe seg litt

:wow:

 

Det der er nesten litt skremmende.

Har du virkelig råd til så mye fast food?

Tusenlappene flagrer på Esso jah :p

Neida jeg klarer meg fint jeg, men full skjerpings

Lenke til kommentar

Jeg spiser aldri brødskiver, eneste unntak er toast, og når jeg skal ha omelett, men pleier som oftest å bruke mini baguetter i stedet til det. Brødsiver er æsjebæsj, selv om det sikkert hadde vært bra for meg å ta en skive med ost, istedet for min vanlige frokost med mini baguetter+smør(som oftest margarin da).

Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg, jeg gjør som phax. Kaster vekk utrolig mye tid på forumet, tid jeg kan bruke til andre ting, som f.eks. å skrive artikler for hw.no og programmer.no.

 

Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne.

 

Kommer nok innom her noen ganger, men langt fra så ofte som jeg har gjort til nå.

 

Gudbai.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestemt meg, jeg gjør som phax. Kaster vekk utrolig mye tid på forumet, tid jeg kan bruke til andre ting, som f.eks. å skrive artikler for hw.no og programmer.no.

 

Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne.

 

Kommer nok innom her noen ganger, men langt fra så ofte som jeg har gjort til nå.

 

Gudbai.

Lol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...