sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Det er først når man ikke har spist brødskiver på over en måned man føler man burde skjerpe seg litt Det der er nesten litt skremmende. Har du virkelig råd til så mye fast food? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) OMGLOL Hardcore. Nei, det er for hardcore. Endret 10. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Det er først når man ikke har spist brødskiver på over en måned man føler man burde skjerpe seg litt jeg har ikke spist brødskiver på veldig lenge . sikker 2-3 mnd siden btw eg er oppe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 I dag våknet Juno (hundevalpen min) klokka 4 (på natta), og da var det morgen for han. Da skulle han ha mat, gå tur, gå på do osv. Nå er jeg trøtt... Sitter med han på fanget her nå, han lurer fært på hva jeg driver med. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Softy, @kd Nei, må være gøy med en sånn krabat. *Rydde enda mer* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 I dag våknet Juno (hundevalpen min)..... Gutt, jente eller intetkjønn? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 I dag våknet Juno (hundevalpen min)..... Gutt, jente eller intetkjønn? Gutt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 juno eier Har besøk av en pølsehund her husker ikke hva rasen heter, men det er den slappeste hunden jeg har sett ligger å gnurker i sofaen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 godt mulig. er ikke så farlig. morsom hund uansett. minner litt om meg er like lat selv Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Det er først når man ikke har spist brødskiver på over en måned man føler man burde skjerpe seg litt Det der er nesten litt skremmende. Har du virkelig råd til så mye fast food? Tusenlappene flagrer på Esso jah Neida jeg klarer meg fint jeg, men full skjerpings Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg spiser aldri brødskiver, eneste unntak er toast, og når jeg skal ha omelett, men pleier som oftest å bruke mini baguetter i stedet til det. Brødsiver er æsjebæsj, selv om det sikkert hadde vært bra for meg å ta en skive med ost, istedet for min vanlige frokost med mini baguetter+smør(som oftest margarin da). Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Gratulerer med dagen, b-real. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Da har jeg vert å henta pcen Den er i sjønneste orden.. ikk`no problem... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Nå har jeg bestemt meg, jeg gjør som phax. Kaster vekk utrolig mye tid på forumet, tid jeg kan bruke til andre ting, som f.eks. å skrive artikler for hw.no og programmer.no. Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne. Kommer nok innom her noen ganger, men langt fra så ofte som jeg har gjort til nå. Gudbai. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hade bra @kd. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Take care @kd Don't fall down stairs or anything Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 gambari ( good luck ) <- ( haha jeg skreiv lick ) Break a leg ( its a metafor ( stavefeil? ) ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Nå har jeg bestemt meg, jeg gjør som phax. Kaster vekk utrolig mye tid på forumet, tid jeg kan bruke til andre ting, som f.eks. å skrive artikler for hw.no og programmer.no. Så hadet bra alle sammen! Hatt utrolig mye gøy her, utrolig morsomt å lese innleggene til mange. Takk til svamp, fredrikrb, The Strategy-player, Tonio, SteffyBoy, Ati-Radeon, SupremeX, haddis, Gohan, Ø.B., Bundy, Tomat-Ulf, Herr Brun og alle andre som jeg har glemt å nevne. Kommer nok innom her noen ganger, men langt fra så ofte som jeg har gjort til nå. Gudbai. Lol. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Haha, den var god Jaja, hade bra @kd.... Endret 10. juli 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg